Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Topic kleurenanalyse

<<

Highway

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2018 15:10

Re: Topic kleurenanalyse

Ik vind het ook erg leuk dat je het wil doen Geel :) ben ook heel benieuwd welk type ik ben. Ik zal binnenkort eens foto’s maken :)
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 11 Jul 2018 15:15

Ik zou het ook graag een keertje willen!
Ik heb net twee selfies gemaakt en ga even kijken of ik die kan neer plempen. (Eng!!)
.04.2014
.02.2016
<<

Highway

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2018 15:31

Ik heb het ook al gedaan, van uitstel komt afstel haha. Je krijgt het nog druk Geel! Wil ze niet zo lang op het forum zetten dus verwijder ze straks weer.

Hopelijk kun je het zien met onderstaande link, anders moet ik het straks even op een andere manier proberen.
Ik heb een omgekeerd bruin vest aan dus het ziet er wat maf uit, en bij zilver een horloge in mijn nek gelegd want de ketting was meer metaalkleurig, weet niet of dag een probleem is
Mijn haarkleur is in het echt wat meer donker, dit komt Door de zon icm verf restanten toen ik het roder had. Donkerblond is mijn haarkleur.

**weg*** dankjewel!!!!
Laatst gewijzigd door Highway op 11 Jul 2018 21:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Geel

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2018 20:43

O, ik ben nu pas weer online, ik ga snel naar je foto's kijken Highway!

Edit: vraagje, zit dat goudachtige, tegen rossig aan, van nature wel in je haar of niet?

Ik denk eigenlijk bijna zeker te weten dat je een lentetype bent, het kan bijna niet duidelijker bij jou. Je bent sowieso geen wintertype, die kun je wel afstrepen. En ik denk ook geen zomer, omdat je gewoon heel veel warmte in je huid hebt, je ziet dat vooral heel goed bij het zwarte shirt, dat matcht totaal niet met elkaar. Je zóu ook nog herfsttype kunnen zijn, maar ik denk dat je daar iets te licht voor bent, te helder. En eigenlijk zodra ik je zag, dacht ik: lente. Mijn dochter heeft namelijk ongeveer dezelfde kleuren als jij in je gezicht, en die is ook lentetype, daar herken ik het van. Mooi hoor!
Laatst gewijzigd door Geel op 11 Jul 2018 20:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
Caulfield schreef:Misschien bind ik wel een theedoek om m’n hoofd.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 11 Jul 2018 20:51

Oke, vet eng dit. Maar in de link hieronder sta ik.
[url *weg*
helaas zonder sieraden, hopelijk kan je er iets mee.
Laatst gewijzigd door Soleil op 11 Jul 2018 22:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
.04.2014
.02.2016
<<

Geel

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2018 20:53

Ik ga m'n best doen Soleil!

Is je bovenste top donkerblauw of zwart?
Caulfield schreef:Misschien bind ik wel een theedoek om m’n hoofd.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 11 Jul 2018 21:02

Leuk! Ik ben benieuwd!
Die top is zwart.
.04.2014
.02.2016
<<

Highway

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2018 21:07

Geel schreef:O, ik ben nu pas weer online, ik ga snel naar je foto's kijken Highway!

Edit: vraagje, zit dat goudachtige, tegen rossig aan, van nature wel in je haar of niet?

Ik denk eigenlijk bijna zeker te weten dat je een lentetype bent, het kan bijna niet duidelijker bij jou. Je bent sowieso geen wintertype, die kun je wel afstrepen. En ik denk ook geen zomer, omdat je gewoon heel veel warmte in je huid hebt, je ziet dat vooral heel goed bij het zwarte shirt, dat matcht totaal niet met elkaar. Je zóu ook nog herfsttype kunnen zijn, maar ik denk dat je daar iets te licht voor bent, te helder. En eigenlijk zodra ik je zag, dacht ik: lente. Mijn dochter heeft namelijk ongeveer dezelfde kleuren als jij in je gezicht, en die is ook lentetype, daar herken ik het van. Mooi hoor!

Nee dat rossige zit op zich niet van nature in mijn haar maar ik heb we sproetjes etc
Ik draag altijd zwart, niet goed dus :smile:
Heel erg bedankt! Ik ga de kleuren eens goed bekijken allemaal!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2018 21:26

Oh ik wil ook! Zal even foto's maken binnenkort.
Geboren om voor altijd lief te hebben! L. 08022018
Vorige

Terug naar Beauty & mode