Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Primark viel me tegen!

<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2018 14:12

Primark viel me tegen!

Gisteren sinds een tijd weer geweest en verheugde me erop. Vond het zwaar tegen vallen. De laatste keer had ik € 300,00 uitgegeven en nu € 28,00. De maten zijn kleiner dus wat ik normaal paste lukte nu niet meer. Ik zei dat tegen een medewerkster en zij vertelde mij dat. Veel prints zijn omaachtig. Veel van die off shoulder dingen wat ik niks vind.
Jammer, want de winkel heeft potentie. Voorlopig ga ik niet meer.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 11 Jul 2018 14:21

Re: Primark viel me tegen!

Ik slaag ook zelden bij Primark, alleen soms bij de hebbedingetjes en 's winters pyjama's voor de kinderen, dat zijn van die lekkere zachte dikke.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2018 14:54

Re: Primark viel me tegen!

Susan schreef:Ik slaag ook zelden bij Primark, alleen soms bij de hebbedingetjes en 's winters pyjama's voor de kinderen, dat zijn van die lekkere zachte dikke.


Voorheen sloeg (is dat abn?) ik altijd goed zeker gezien die € 300,00. Vind het zonde van de treinkosten. Had ik het van te voren geweten, dan was ik niet gegaan. Helaas zijn in relatief vrij korte tijd meerdere lange broeken van mij kapot gegaan zo ook zomerbroeken. Laatst zag mijn man in een ervan die ik nog pas een gat onder de rits lekker dan kan die ook weg. Ik zocht naar eenvoudige linnenbroeken, maar die hadden ze niet. Dan maar hier in de stad, want zag gister dat ze sale bij Vero Moda en H&M hebben.
<<

Anoniem321

Bericht 11 Jul 2018 15:12

Re: Primark viel me tegen!

Ik vind het over het algemeen ook goedkope rommel. Vind het wel leuk om bijv voor een zomervakantie een lading goedkope shirtjes en hemdjes in te slaan, maar na een paar keer dragen gaat het model er uit of gaat het kapot. Ik verwacht ook niet anders voor die prijs

Voor mijn zoontje heb ik trouwens wel kleding gekocht die relatief mooi blijft.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2018 15:22

Re: Primark viel me tegen!

Olifant schreef:Ik vind het over het algemeen ook goedkope rommel. Vind het wel leuk om bijv voor een zomervakantie een lading goedkope shirtjes en hemdjes in te slaan, maar na een paar keer dragen gaat het model er uit of gaat het kapot. Ik verwacht ook niet anders voor die prijs

Voor mijn zoontje heb ik trouwens wel kleding gekocht die relatief mooi blijft.


Super kwaliteit is het idd niet, maar rommel wil ik het niet noemen hoor. De broeken gaan bij mij best lang mee voor die kwaliteit. Heb alleen echt wel wat lange luchtige broeken nodig, 2 of 3, wat losse hempjes eventueel wat shirt dzw bovenkleding dus liever geen t shirts. Heb ik iig iets voor op vakantie. Op Bali is alles goedkoop dus wil daar zeker wat gaan kopen qua kleding.
Had van te voren foto's gemaakt van kleding die ik leuk vond, kon ze niet vinden en het ging om 2 leuke geprinte broeken. Die hadden ze niet omdat het per filiaal verschilt dus konden ze niks aan doen. Zo wil ik al heel lang een zwarte culotte en die was er weer niet. Heb wel 2 nette zwarte pantalons, dezelfde en waren maar 6 euro p.s.
Kon er maar 2 vinden in mijn maat, maar zat me te bedenken dat ik er wel meer wilde.
Zocht overigens al een tijd 1 oogschaduw, dus niet 88 op 1 palet. Die hadden ze daar en ook in een nudekleur wat ik graag wilde. Was maar 1 euro.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 11 Jul 2018 15:28

Re: Primark viel me tegen!

Ik woon er vlak bij maar kom er zelden, ik ben lang en kleding van hun valt te klein/kort. Ook kinderkleding valt kort en breed. Ik betaal liever meer voor kwaliteit en goede pasvorm.
M:21072011
J :08012014
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2018 15:31

Re: Primark viel me tegen!

Happydobby schreef:Ik woon er vlak bij maar kom er zelden, ik ben lang en kleding van hun valt te klein/kort. Ook kinderkleding valt kort en breed. Ik betaal liever meer voor kwaliteit en goede pasvorm.


Ik ben te dik en kon voorheen de maat die ik daar kocht wel aan en heb nu gewoon 2 groter............echt erg! Dat kan ik geef niet om kleding en hoef geen dure.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 11 Jul 2018 15:38

Re: Primark viel me tegen!

Ik koop er nooit wat omdat ik denk dat de mensen die het maken in erbarmelijke omstandigheden werken.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2018 15:42

Re: Primark viel me tegen!

Jip schreef:Ik koop er nooit wat omdat ik denk dat de mensen die het maken in erbarmelijke omstandigheden werken.


Als je het denkt zou je je misschien erin kunnen verdiepen. Op de site staat juist dat ze de mensen goed betalen voor de begrippen in die landen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 11 Jul 2018 15:46

Re: Primark viel me tegen!

De werknemers in de winkel zelf worden ook niet goed behandeld als ik het zo lees

https://www.trouw.nl/home/werkomstandig ... ~aa364791/
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2018 15:51

Re: Primark viel me tegen!

Jip schreef:Zou ik ook neerzetten op mijn eigen site. Goed betaald worden en erbarmelijke omstandigheden is niet hetzelfde...

En buiten dat: de werknemers in de winkel zelf worden ook niet goed behandeld als ik het zo lees

https://www.trouw.nl/home/werkomstandig ... ~aa364791/


Klopt en dat had ik ooit ook gelezen dat medewerkers zich niet ziek mogen melden (weet even niet waar je link exact over gaat). Denk dat het lastig te voorkomen is om kleding te kopen die door kinderen gemaakt is. Ik heb niet megaveel te besteden dus dan ga ik niet duurdere kleding kopen en dan heb ik maar 3 stuks terwijl ik anders het dubbele heb.
Op vakantie weet ik ook niet zeker door wie het gemaakt is en denk dat je zo wel door kan blijven gaan.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 11 Jul 2018 18:25

Re: Primark viel me tegen!

Ik heb er laatst wat dingen gekocht voor de vakantie. Wilde niet veel geld uitgeven aan zomerkleding nu maar heb ook niet echt veel gekocht idd.
⁠♡♡♡
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Jul 2018 18:40

Re: Primark viel me tegen!

Jammer dat je niet geslaagd ben, maar ik kom er eigenlijk nooit.
Eigenlijk om een rede die her al genoemd is. Als ik er iets koop, dan kan het na 1x de prullenbak in omdat het niet gemaakt is voor de lichaamsverhoudingen die ik heb. Ik heb vrij brede schouders dus een hoop truitjes vallen al af.

Maar CBL is het dan geen idee om bijvoorbeeld een keer bij Only o.i.d. te gaan kijken? Een vriendin van mij kocht ook altijd alles bij de Primarkt en heeft zelf de keuze gemaakt om iets meer geld aan kleding uit te geven en dan maar minder kleding in de kast te hebben liggen. Er is voor haar een wereld open gegaan, want ze zegt ook dat de kleding een stuk beter en mooier zitten omdat de pasvormen beter zijn. Ook voor de broeken merkt ze gewoon dat iets meer geld uitgeven een betere pasvorm geeft waardoor het ook mooier staat. Ze ook wel iemand die qua kleding wel XL draagt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2018 18:57

Re: Primark viel me tegen!

Silly-One schreef:Jammer dat je niet geslaagd ben, maar ik kom er eigenlijk nooit.
Eigenlijk om een rede die her al genoemd is. Als ik er iets koop, dan kan het na 1x de prullenbak in omdat het niet gemaakt is voor de lichaamsverhoudingen die ik heb. Ik heb vrij brede schouders dus een hoop truitjes vallen al af.

Maar CBL is het dan geen idee om bijvoorbeeld een keer bij Only o.i.d. te gaan kijken? Een vriendin van mij kocht ook altijd alles bij de Primarkt en heeft zelf de keuze gemaakt om iets meer geld aan kleding uit te geven en dan maar minder kleding in de kast te hebben liggen. Er is voor haar een wereld open gegaan, want ze zegt ook dat de kleding een stuk beter en mooier zitten omdat de pasvormen beter zijn. Ook voor de broeken merkt ze gewoon dat iets meer geld uitgeven een betere pasvorm geeft waardoor het ook mooier staat. Ze ook wel iemand die qua kleding wel XL draagt.


Ik zeg nergens dat ik niet geslaagd ben hoor. Zoals ik al zei heb ik niet megaveel te besteden. Hoezo dan maar minder kleding in de kast? Dat is helemaal niet mijn doel, maar wel dat ik leuke kleding heb die fijn zitten.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Jul 2018 19:29

Re: Primark viel me tegen!

Omdat de kleding duurder is. Dus voor het zelfde budget kan je minder kopen.

Je bent niet top geslaagd, laat ik het dan zo zeggen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Jul 2018 19:52

Re: Primark viel me tegen!

caribbeanlover schreef:
Susan schreef:Ik slaag ook zelden bij Primark, alleen soms bij de hebbedingetjes en 's winters pyjama's voor de kinderen, dat zijn van die lekkere zachte dikke.


Voorheen sloeg (is dat abn?) ik altijd goed zeker gezien die € 300,00.


Slaagde.

Primark is ook een ontzettende prutswinkel eigenlijk hè. Toevallig ben ik er vorige week sinds tijden weer eens geweest en heb wel één jurk gekocht, maar dat was het. Ik kom er het liefst zo weinig mogelijk, de kwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven. Wat SO zegt zou ik ook doen, investeren in iets meer kwaliteit (en dan hoeft het nog niet duur te zijn, maar Primark is wel echt slecht vaak).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem248

Bericht 11 Jul 2018 20:13

Re: Primark viel me tegen!

Ik heb wat dingen van de primark die ik al járen heb, heb ook wat dingen die na drie meer dragen in de prullenbak konden. Kwaliteit wisselt dus. Assortiment vind ik ook wisselend, het ene moment kom ik helemaal gelukkig thuis met tassen vol het het andere moment vind ik het allemaal maar stom en saai. Voor pyjama’s enzo slaag ik er altijd wel en mijn maat (ik heb ook wel één van de grotere maten nodig) hangt er ook vaak wel tussen en pas ik meestal ook gewoon. Ik moet meestal juist ineens 1-2 maten kleiner pakken maar dat kan ook komen omdat ik geleidelijk aan af val. Maar ik heb het idee dat sommige kleding juist vooral ineens groter en vormelozer is geworden.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 11 Jul 2018 20:23

Re: Primark viel me tegen!

Primark is toch ook meer voor tieners? Ik heb daar echt nog nooit wat voor mijzelf gevonden, hoewel ik me kan voorstellen dat je er wel simpele basics kan halen. Ik mijd de winkel het liefst. Los van dat ik er toch niet slaag vind ik het daar verschrikkelijk. Te druk en overal moeders met kinderwagen en meer kinderen in de gangpaden. Maar ik vind de babykleding soms wel leuk, daarom kom ik er nog af en toe.
<<

Anoniem248

Bericht 11 Jul 2018 20:26

Re: Primark viel me tegen!

Het overgrote deel is inderdaad voor tieners maar ik vond er als volwassene ook regelmatig nog wel wat.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2018 20:39

Re: Primark viel me tegen!

Bliss schreef:
caribbeanlover schreef:
Susan schreef:Ik slaag ook zelden bij Primark, alleen soms bij de hebbedingetjes en 's winters pyjama's voor de kinderen, dat zijn van die lekkere zachte dikke.


Voorheen sloeg (is dat abn?) ik altijd goed zeker gezien die € 300,00.


Slaagde.

Primark is ook een ontzettende prutswinkel eigenlijk hè. Toevallig ben ik er vorige week sinds tijden weer eens geweest en heb wel één jurk gekocht, maar dat was het. Ik kom er het liefst zo weinig mogelijk, de kwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven. Wat SO zegt zou ik ook doen, investeren in iets meer kwaliteit (en dan hoeft het nog niet duur te zijn, maar Primark is wel echt slecht vaak).



Ik heb 2 zwarte pantalons, 1 hempje, een short (korte broek), jurkje wat ik al had ik een andere kleur en paar kleine niet kledingdingen gekocht.
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 11 Jul 2018 20:49

Re: Primark viel me tegen!

caribbeanlover schreef:Gisteren sinds een tijd weer geweest en verheugde me erop. Vond het zwaar tegen vallen. De laatste keer had ik € 300,00 uitgegeven en nu € 28,00. De maten zijn kleiner dus wat ik normaal paste lukte nu niet meer. Ik zei dat tegen een medewerkster en zij vertelde mij dat. Veel prints zijn omaachtig. Veel van die off shoulder dingen wat ik niks vind.
Jammer, want de winkel heeft potentie. Voorlopig ga ik niet meer.


De primark waar ik was hadden veel tops etc hangen waarmee net je boobies bedekt werden :palm: ook zoiets...
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jul 2018 21:52

Re: Primark viel me tegen!

YEX schreef:
caribbeanlover schreef:Gisteren sinds een tijd weer geweest en verheugde me erop. Vond het zwaar tegen vallen. De laatste keer had ik € 300,00 uitgegeven en nu € 28,00. De maten zijn kleiner dus wat ik normaal paste lukte nu niet meer. Ik zei dat tegen een medewerkster en zij vertelde mij dat. Veel prints zijn omaachtig. Veel van die off shoulder dingen wat ik niks vind.
Jammer, want de winkel heeft potentie. Voorlopig ga ik niet meer.


De primark waar ik was hadden veel tops etc hangen waarmee net je boobies bedekt werden :palm: ook zoiets...


Veel van die croptop off shouldertops, tops die ook door konden gaan voor naveltruitjes dingen die dan 2 slierten eraan hadden zodat je de boel even lekker strak kan trekken. Nee niks voor mij en mijn figuur. Vind dat ze teveel rekening houden met maat niks en mensen die van omaprints houden!
Zo jammer, want ik heb ooit echt hele leuke normale dingen gekocht, met leuk prints, effen en niet van die kijk mijn tieten vallen er nog net niet uit tops.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 14 Jul 2018 11:38

Re: Primark viel me tegen!

Ik vind de primark de laatste tijd ook niet echt meer wat.. Eerder (dan praat ik over meer dan een jaar terug) liep ik ook met tassen naar buiten maar tegenwoordig niet meer. De maten vallen idd heel raar! Normaal heb ik 40 of M/L, ligt er een beetje aan hoe het uitvalt maar bij de Pri zit ik op 44/46... Dat is nie goed hoor :P Broeken (jeans tregging heet het) haal ik de laatste jaren bij Miss Etam, helemaal niet duur: €19,99 en ze gaan een hele tijd mee:) Shirtjes etc vind ik daar vaak wel prijzig maar daarvoor kan ik vaak wel slagen bij de H&M of Only.
Wat als het lukt
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jul 2018 16:32

Re: Primark viel me tegen!

Pannetoet schreef:Ik vind de primark de laatste tijd ook niet echt meer wat.. Eerder (dan praat ik over meer dan een jaar terug) liep ik ook met tassen naar buiten maar tegenwoordig niet meer. De maten vallen idd heel raar! Normaal heb ik 40 of M/L, ligt er een beetje aan hoe het uitvalt maar bij de Pri zit ik op 44/46... Dat is nie goed hoor :P Broeken (jeans tregging heet het) haal ik de laatste jaren bij Miss Etam, helemaal niet duur: €19,99 en ze gaan een hele tijd mee:) Shirtjes etc vind ik daar vaak wel prijzig maar daarvoor kan ik vaak wel slagen bij de H&M of Only.


Ligt er ook aan hoe een broek valt. Een linnenbroek kan ik maat 42 van aan, maar een pantalon bvb niet. Ik heb 42 en de pantalons nu in 46 en dat vind ik best erg ondanks dat ze goed zaten en eigenlijk de enige lange broeken die ik aan kon. Ze waren ook maar 6 euro p.s.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 16 Jul 2018 06:13

Re: Primark viel me tegen!

Je staat vooraan als het om dierenrechten gaat, maar kinderrechten kunnen je kennelijk niet zo veel schelen.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers