Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nieuwbouwwoning

<<

Caulfield

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Jul 2018 10:00

Re: Nieuwbouwwoning

Suus schreef:Fijn BG!

Wij mochten vrijdag in ons huis kijken, zo leuk! Het is nog lang niet af natuurlijk, maar wel leuk om alle ruimtes nu in het echt te zien en er doorheen te lopen.
Als het goed is krijgen we deze week dakpannen, dus ben heel benieuwd!

En aangezien we ons huis verkocht hebben, weten we nu zeker dat we voor een grondwarmtepomp kunnen gaan, heel fijn!

Haha, ongelooflijk dat wij begin dit jaar nog gelijk liepen. Bij ons zijn nu bij een paar huizen de ondervloeren geplaatst, en bij ons huis geloof ik nog niks. Maar leuk lijkt me die fase van jullie, joh. En top van die warmtepomp!
‘You are a woman with a brain and reasonable ability. Stop whining and find something to do.’
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Jul 2018 14:16

Haha, flink verschil inderdaad! Ik vind het bij ons ook echt wel supersnel gaan. Kan nu ook echt niet meer wachten tot het klaar is :wink:
26 september 2013
30 december 2015
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Jul 2018 16:00

Leuk dat het zo opschiet!

Bij de projectmatige bouw is de grond vrijgegeven en daar is nu begonnen met graven. Onze grond zijn ook graafwagens gesignaleerd, maar ik heb geen officieel bericht gehad (weet ook niet of we dat krijgen).
Her smile makes me smileJanuari 2017

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Oreo

Noob

Bericht 11 Jul 2018 18:06

Wij kregen vorige week van onze nieuwe buren ineens wat foto's doorgestuurd. Vet tof! Van de 40 woningen had ons rijtje van 4 ineens een dak. En we hadden buitenmuren. Morgen ben ik vrij, ik denk dat ik dan maar eens naar de bouwplaats rijd om te gaan kijken. Ben er alweer een week of 4-5 niet geweest.
Ik verwacht binnenkort weer een factuur :P

Overigens zijn ze hier bij de eerste huizen ook al begonnen met het metselwerk!
22112014
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Jul 2018 20:31

Leuk Oreo, dan schiet het ineens op! Is het ver van jullie huidige woonplaats? Vier weken niet gaan lukt mij echt niet :wink:

Hier is het metselen bijna klaar en liggen de dakpannen al klaar op het dak om gelegd te worden. Heb weer zo'n zin om het weekend te gaan kijken! En donderdag mogen we weer even naar binnen :)
26 september 2013
30 december 2015
<<

Oreo

Noob

Bericht 11 Jul 2018 23:03

Ja, het is voor ons zo'n 20-30 minuten rijden. En ook echt de verkeerde kant op voor mij. Mijn vriend rijdt er wel dagelijks langs, maar hij heeft al zo'n lange reistijd elke dag dat hij geen energie heeft om er langs te rijden. Vanaf de snelweg kunnen we het puntje van ons dak zien :P

Ik denk dat ik morgen met ijsjes langs de bouwplaats ga :)
22112014
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje