Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hotel met familiekamer gezocht

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 10 Jul 2018 15:33

Hotel met familiekamer gezocht

Als je zoekt op ‘familiekamer’, dan krijg je ook regelmatig één grotere hotelkamer met meerdere bedden...

Maar wij zoeken dus een leuk hotel in Nederland, met een apart slaapgedeelte voor de kinderen. Zodat je niet stilletjes op de kamer hoeft te zitten wanneer de kids slapen.
(Tuurlijk bouw je ook geen feestje als de kids aan de andere kant van een dun tussenwandje liggen maar goed jullie snappen vast m’n punt :smile:)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 10 Jul 2018 15:36

Re: Hotel met familiekamer

Zo'n kamer hebben wij ook wel eens gehad, is inderdaad handig als je zelf nog wat langer op wil blijven. Het was een kamer met gewone bedden en een aparte met een stapelbed.

Het is misschien wel handig als je trouwens zegt wáár in Nederland dat hotel moet staan (waar ik toen was, was in Engeland, dus daar heb je niks aan).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 10 Jul 2018 15:39

Re: Hotel met familiekamer gezocht

Maakt niet zoveel uit, wij moeten sowieso LANG in de auto zitten... We wonen nogal in een uithoek.
Maar oké, zuid-Limburg valt wel echt af.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Jul 2018 15:39

Re: Hotel met familiekamer gezocht

Er staat me iets van bij dat een vriendin van me zo'n kamer had in een hotel in Dordrecht. Van der Valk misschien? Ik ga eens kijken.

Edit: hoppa! https://www.vandervalkhoteldordrecht.nl ... iliesuite/
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 10 Jul 2018 17:58

Re: Hotel met familiekamer gezocht

Connecting rooms wordt dat, althans in de Angelsaksische wereld, genoemd. Als je daarop zoekt vind je wel een en ander.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 10 Jul 2018 20:23

Re: Hotel met familiekamer gezocht

Wij hebben toevallig vorige week een hotel bezocht met familiekamer.

Het was het Van der Valk hotel Arnhem. Ligt op 15 minuten van Burgers Zoo.
Onze zoon lag in de kamer naast ons. Het was een dun muurtje natuurlijk maar wij konden nog prima tv kijken op een normaal geluidsniveau en hij sliep lekker.

Ik had ook moeite met het vinden van zo'n kamer. Ze bestaan wel en zijn ook snel volgeboekt.
Afbeelding

Afbeelding
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:38

Bericht 10 Jul 2018 20:32

Re: Hotel met familiekamer gezocht

Wij hebben goede ervaringen met Van der Valk Emmen, Duiven en Apeldoorn. Allen met een extra kamer. Veel van der Valk hotels hebben zulke familiekamers. En anders is er via booking.com ook genoeg te vinden.
2009
2011
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 10 Jul 2018 22:40

Re: Hotel met familiekamer gezocht

Mocht je het leuk vinden naar Ameland te gaan, het Van Heekeren hotel heeft fijne familiekamers.
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 11 Jul 2018 00:15

Re: Hotel met familiekamer gezocht

Badhotel Bruin op Vlieland!
Afbeelding
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 11 Jul 2018 05:06

Re: Hotel met familiekamer gezocht

In de categorie Waddeneilanden heb ik Hotel Paal 8 op Terschelling in de aanbieding. Erg ruime kamers zijn dat.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers