Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoolspullen

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 09 Jul 2018 12:21

Re: Schoolspullen

Ik ben heel benieuwd waar je woont huismus. Of had je eerst een andere naam en heb ik weleens kleren bij je opgehaald?

OT: ik zou dan miss voor m'n spullen naar een andere stad gaan en voor de tas bij Groll kijken. Als er dan iets mee is heb je service bij de deur.

Edit: ik heb nooit iets bij je opgehaald denk ik. Ik zat met iemand anders in de war.
Laatst gewijzigd door Kees op 09 Jul 2018 12:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
30-04-2017
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 09 Jul 2018 12:22

Re: Schoolspullen

Harrison schreef:Haha, ja op een gegeven moment liepen de meisjes bij ons zelfs met handtassen en dan alleen de boeken van de les die ze hadden in hun hand of gewoon niet mee. Mijn geo was ook altijd stuk.


Oh ja! Dat was ik alweer vergeten. In de vijfde liepen we gewoon met de boeken in de hand. Vet cool was dat.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Jul 2018 15:01

Re: Schoolspullen

Susan schreef:Waarom is een geodriehoek van de Action niet bruikbaar?
Lang niet alles van de Action is van slechte kwaliteit. Heel vaak zijn het gewoon restpartijen.


Action heeft van die mega onbreekbare geodriehoeken, niet die wij vroeger hadden die je een beetje kon bewegen, maar deze zijn echt compleet dubbel te vouwen.
Je kan hier niet fatsoenlijk mee tekenen, zodra je een beetje druk tegen de zijkant aan zet buigt hij al naar binnen.
Daarnaast vouwen veel leerlingen de geodriehoek constant dubbel, waardoor de millimeters en graden lijnen op een gegeven moment niet meer kloppen.
Bij het nakijken van toetsen hebben we wel de regel dat er een marge is van 2 graden/mm, maar deze wordt door het vele buigen niet meer gehaald.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 09 Jul 2018 15:43

Re: Schoolspullen

Moet hij ook woordenboeken kopen?

Want dan zou ik niet voor dure gaan. Die van de Hema of action zijn ook prima.

Ik heb voor volgend schooljaar het woord “prisma” weg laten halen. Nu staat er bij ons in de schoolgids alleen “woordenboek”i.p.v. “prisma woordenboek”.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 09 Jul 2018 19:01

Re: Schoolspullen

Kees, ik heb niet iets via het forum verkocht dus denk dat je mij verward met iemand anders. Ik woon ook niet in Etten Leur maar een klein dorpje verder....gaat er een lampje branden.

Nina , ze moeten inderdaad woordenboeken hebben .
Staat in de mail pocket woordenboek Nederlands van Dikke van Dale
Pocket woordenboek N-E
Pocket woordenboek E-N
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 09 Jul 2018 19:57

Re: Schoolspullen

Dan dacht ik idd dst je iemand anders was. Bij een klein dorpje verder denk ik aan een dorp waar 't tapperijke is.
30-04-2017
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Jul 2018 20:07

Re: Schoolspullen

Die heel buigbare had je vroeger ook al hoor, ik weet nog dat je ze had die je helemaal rond kon buigen, met de punten tegen elkaar. Die gingen dus ook heel snel stuk. Je had toen inderdaad ook die hardere dikkere varianten die minder snel stuk gingen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 09 Jul 2018 21:02

Re: Schoolspullen

Kees schreef:Dan dacht ik idd dst je iemand anders was. Bij een klein dorpje verder denk ik aan een dorp waar 't tapperijke is.

Nee een ander waar de supermarkt en café allebei coop heten
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 10 Jul 2018 10:15

Re: Schoolspullen

Ah! Die ken ik ook :wink:
30-04-2017
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers