Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Statistieken juni 2018

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Jul 2018 17:18

Statistieken juni 2018

Statistieken van de maand juni:

Afbeelding

Op het moment dat ik dit schrijf is het 29 graden, het zonnetje brandt heerlijk. Zolang ik niet al te veel moet doen vind ik het heerlijk weer!! Echter is niet iedereen in Nederland blij met dit warme weer. Daarom opende Ell van de week ook dit topic. Slecht nieuws voor deze mensen; komende week blijft de temperatuur aan de hoge kant.

Afbeelding

Naast het warme weer, is ook het WK deze maand gestart, zonder Nederland, helaas! Duitsland en Marokko zijn inmiddels ook weer thuis. Maken de Rode Duivels alsnog kans om dit WK te winnen?
Op het forum zijn we ook weer een WK poule gestart. Ben benieuwd of jullie voorspellingen een beetje kloppen!

Afbeelding

Op het forum is er ook weer het een en ander gebeurd deze maand. Zo was er een heuse babyboom! Maar liefst acht forumsters hebben een baby gekregen deze maand. Gefeliciteerd Zonnetje, Mizz_S, Anousch, Silver, Bliss, Arwyn, Sneeuwitje en Siep!

Highway heeft afgelopen maand bekend gemaakt dat ze in blijde verwachting is. Ook jij van harte gefeliciteerd!

We willen de volgende forumsters nog feliciteren met hun verjaardag. Ise, sarah1985, Jezzie, Linvi, June, Gizmo, loura, Femme, Kiwi, Spencer, Siep en Elro.

Nog meer leuk nieuws, maar dan op werkgebied. Silly-One heeft een nieuwe baan gevonden. Vanaf het nieuwe schooljaar begint ze op een nieuwe school! Engeltje heeft ook goed nieuws te horen gekregen. Haar contract is verlengd.

Caramba en Suus hadden ook leuk nieuws te brengen deze maand. Hun woningen zijn verkocht! Minx heeft deze maand een woning gekocht.

Maple heeft afgelopen maand haar theorie examen behaald voor de auto. De eerste stap op weg naar je rijbewijs is gezet! We willen nog even een shout out doen naar Marin. Omdat de buschauffeurs staakten op het moment dat Maple naar het CBR moest, kon ze daar maar moeilijk komen. Marin bood aan haar te brengen. Zo mooi om te zien dat dit gewoon allemaal kan en gebeurt op het forum!

Afbeelding

Helaas ook wat minder nieuws voor de volgende forumsters. We denken aan jullie, Katrien, Lookie, Pompoen, Olijfje en Winegum.

Forumster van de maand:
Hebben jullie onze nieuwe forumster van de maand al beter leren kennen? Hier lees je meer over Verde!

Forumcijfers:

Afbeelding

In juni zijn we 195 topics rijker. Dat zijn gemiddeld 6.5 topics per dag. Op 25 juni werden bijna dubbel zoveel topics geopend, 12.
In totaal postten we bijna 300 berichten per dag in juni 2018. Dat is bijna zeven procent minder dan in 2017.
De drukste dag qua postaantal was 27 juni. We postten maar liefst 433 posts met z’n alle!
Misschien heeft dit wel te maken met het onlangs geopende topic van Aziraphale.
Het Curly Girl Method topic gaat als een speer! Ben jij ook gezegend met een bos krullen en wil je dat deze bos mooi en gezond blijft? Lees dan dit topic eens.

Zoektermen:
We hebben weer een aantal leuke zoektermen voor jullie geselecteerd
Blote mensen in het zwembad
leuke kanten accountant (Fred, was jij dit? :wink:)
met spiraal in bad
seks in de kelder
<<

Maple

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Jul 2018 17:23

Re: Statistieken juni 2018

He wat leuk dat ik ook genoemd word! En inderdaad, Marin was m’n reddende engel die dag!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Jul 2018 17:25

Dat vonden we zo mooi en bijzonder om te lezen, dat het een plek verdiende in de statistieken!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Jul 2018 18:13

Dank voor de felicitatie! :)
Afbeelding
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Jul 2018 19:21

Die zoektermen blijf ik bijzonder vinden...
Chocolate is the answer, who cares what the question is
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Jul 2018 19:53

Ja, dat van Marin was erg lief!

Ben erg blij dat ik ook genoemd wordt :D
26 september 2013
30 december 2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 10 Jul 2018 08:04

Hee wat lief van jullie. Maar was geen enkele moeite hoor. Blij dat ik Maple kon helpen en dat ze geslaagd is.

En jij gefeliciteerd Suus!
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 18 Jul 2018 13:52

Ah dat had ik gemist maar wat lief! Kleine moeite maar voor Maple een groot effect :). Gefeliciteerd Maple!
<<

Maple

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 18 Jul 2018 14:22

Lief! Dank je wel!

Terug naar Forumzaken