Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Probiotica na antibiotica-kuur

<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 09 Jul 2018 09:51

Probiotica na antibiotica-kuur

Wie heeft er ervaring met het geven van probiotica na een antibiotica-kuur?
Hielp het voor de weerstand ed? Welke heb je gegeven?

Mijn baby voor 4 weken krijg op dit moment (helaas...) een antibiotica kuur. Ergens volgende week is deze afgerond.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Jul 2018 10:37

Re: Probiotica na antibiotica-kuur

ABSOLUUT DOEN! Onze zoon heeft erg last gehad van de antibiotica, tenminste, dat denken we. Probiotica in echt een baad het niet schaadt het niet situatie in jouw geval. Helpt het wel: perfect. Helpt het niet: dan nog is er geen schade gedaan want probioticas zijn erg goed. Ik weet niet of ze in Nederland verkopen maar Nestle (en ik haat Nestle, laat ik dat even voorop stellen, ik probeer hun producten niet te gebruiken eigenlijk) heeft Biogaia en dat is een hele goede (al hadden wij het ivm koliek).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jul 2018 12:12

Re: Probiotica na antibiotica-kuur

Het kan nooit kwaad, dus waarom niet? G heeft veel baad gehad bij probiotica.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 09 Jul 2018 12:39

Re: Probiotica na antibiotica-kuur

Cotton schreef:Het kan nooit kwaad, dus waarom niet? G heeft veel baad gehad bij probiotica.


Welke heb je gebruikt toen? En wanneer ben je ermee gestart?

Een reden om het niet te doen heb ik niet hoor. Was benieuwd naar ervaringen en welke dat ik moet gaan halen voor hem.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jul 2018 13:07

Re: Probiotica na antibiotica-kuur

Sneeuwwitje schreef:
Cotton schreef:Het kan nooit kwaad, dus waarom niet? G heeft veel baad gehad bij probiotica.


Welke heb je gebruikt toen? En wanneer ben je ermee gestart?

Een reden om het niet te doen heb ik niet hoor. Was benieuwd naar ervaringen en welke dat ik moet gaan halen voor hem.

Probactiol Mini, op aanraden van Jip. Ze krijgt het nog steeds en ze was denk ik 6 of 7 weken toen ik ermee ben begonnen. Ik begon ermee omdat ze vaak zo'n kramp had en toen zei Jip dus probiotica. Toen ben ik er een beetje over gaan lezen en bedacht ik me dat het natuurlijk sowieso goed is omdat ze eerst een week antibiotica heeft gehad na haar geboorte.
Ze heeft nooit weer echt veel kramp gehad gelukkig!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers