Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekie 28

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 08 Jul 2018 16:49

Weekie 28

What are your plans?

Mijn week start gitzwart maar klaart langzaam op.
Ma: op kamp met 55 pubers
Di: op kamp
Wo: op kamp
Do: smiddags naar huis
Vr: babyzwem met jongste
Za: met Carrie naar het Vunzige Deuntjes festival :banaan:
Zo: m’n man gaat met onze oudste op pad, dus ik moet een plan bedenken voor de jongste en mezelf :) als het lekker weer is doen we misschien een Vondelpark pierebadje met picknick.
#teammaple🍁
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 08 Jul 2018 17:18

Re: Weekie 28

Start ie zo zwart vanwege het kamp, UN? Sterkte en succes lig! 55 pubers is best fors!

Ik heb niet zo'n boeiende week, vind ik. Al vind ik de vrijdag wel spannend.

Ma: zoon wegbrengen, werken en zoon ophalen
Di: zoon wegbrengen, werken en zoon ophalen
Wo: werken, in de avond een etentje omdat een collega weg gaat
Do: zoon wegbrengen naar opvang/zwemles. Is de laatste les van het schooljaar dus ouders zwemmen mee. Daarna gaat zoon weer naar het kdv en ik heb in de middag een shoot.
Vr: parttime dag. Dus altijd vrij. In de ochtend een nieuwe huidtest (allergietest) met zoon. Die vind ik wel spannend. Daarnaast cadeautje voor vriend kopen.
Za: vrienden helpen met verhuizen en verjaardag vriend.
Zo: vrienden helpen met verhuizen
22112014 / 10042019
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 08 Jul 2018 17:42

Re: Weekie 28

Een hééle rustige week thuis samen met zoon, gelukkig uit het ziekenhuis :) wel telefonisch wat afspraken staan met artsen, en er zullen wat mensen op ziekenbezoek willen komen, maar zo beperkt mogelijk.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem313

Bericht 08 Jul 2018 18:01

Re: Weekie 28

Fijn dat jullie weer samen thuis zijn Pippa!
En UN, iedere week steekt rustigjes af bij jouw puberhel. Sterkte.

Ik ga:
Maandag - werken, ‘s avonds naar de sportschool, afspraak met trainer voor een nieuw schema (EXCITING).
Dinsdag - werken, ‘s avonds alleen met de kinders want man in het verre buitenland.
Woensdag - thuis, afscheidsfeest op school en zwemles voor de oudste (en de jongste zeul ik mee).
Donderdag - werk, kinderen uit school naar logeeradres.
Vrijdag - hopelijk vrije dag, iig kinderen en man weg dus heerlijk alleen en ik ga naar de kappor.
Zaterdag - genieten van de rust, hardlopen en boodschappen doen, uitgebreid koken voor een vriendin die komt.
Zondag: sporten en kinderen weer halen.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 08 Jul 2018 18:46

Re: Weekie 28

Fijn dat hij thuis is Pippa.

Zie je zo op tegen het kamp UN?

Hier een drukke week voor de boeg met 4 dagen werken.
Maandag werken
Dinsdag werken
Woensdag vrij, huishouden doen, maar de bibliotheek met de jongste en mijn rijbewijs verlengen.
Donderdag werken, 's avonds tien minuten gesprek over mijn dochter.
Vrijdag werken
Zaterdag 's ochtends boodschappen en daarna naar mijn ouders. Mijn vader viert zijn 60e verjaardag.
Zondag geen plannen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 08 Jul 2018 19:08

Re: Weekie 28

Maandag: L. is bij de opvang, ik een dagje thuis rommelen + even naar werk voor overleg.
Dinsdag: Dagdienst
Woensdag: 's Middags diplomering van mijn zusje.
Donderdag: Dagdienst
Vrijdag: Late dienst
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 08 Jul 2018 19:08

Re: Weekie 28

Ik heb morgen mijn laatste interview voor mijn scriptie :banaan: Man, wat vond ik dit een lastige, zware fase. Nu kan ik me opsluiten in huis, ben ik van niemand meer afhankelijk en kan ik 'even' mijn scriptie gaan schrijven. Na het interview rijd ik naar Keulen en blijf ik deze week bij mijn vriend die daar werkt. Ik ga dan het laatste interview transcriberen en de andere transcripties helemaal goed maken qua opmaak, allemaal opnieuw luisteren en puntjes op de i. Kost me nog wel de hele week. Maar even lekker in een andere omgeving.
Zaterdag hebben we een afspraak met een interieurstylist op een adviesdag in een bouwmarkt. Vragen advies over hoe we de woonkamer kunnen stylen en aan de hand daarvan eventueel besluiten of we verder advies gaan willen. Daarna eten met schoonzusje en haar vriend, omdat we op de verjaardag van mijn schoonzusje die week niet kunnen.
Zondag nog geen plannen.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 08 Jul 2018 20:20

Re: Weekie 28

Ma: in de middag op bezoek bij mijn vader in het zkh, s’avonds de nieuw gelegde vloer in ons nieuwe huis boenen, zodat het dinsdag gekit kan worden
Di: s’morgens id+rijbewijs halen, s’middags een gesprek op het kdc van M. om een vragenlijst in te vullen over zijn ontwikkeling
Wo: ik moet werken in de ochtend. In ons nieuwe huis gaan ze de keuken plaatsen
Do: hele dag werken, daarna vakantie!, s’avonds op verjaardag
Vrij: heel veel verven in het nieuwe huis
Zat: weer verven, verven, verven
Zon: hetzelfde als zaterdag alleen hopelijk s’avonds nog een ballonvaart maken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Jul 2018 20:25

Re: Weekie 28

Ik heb een vrij rustige week geloof ik.
Morgen komt er iemand van het kraamzorgbureau een map terugbrengen en ik geloof dat ik een kleine attentie krijg als dank dat ze 'm mochten lenen. Verder geen plannen, denk dat ik nog wel even een stukje ga wandelen met de baby.
Dinsdag: geen plannen
Woensdag: 's middags met vriend, dochter en stiefdochter bij de oma van m'n vriend langs.
Donderdag: schoonmaakster komt in de ochtend, dus ik denk dat ik het huis even ga ontvluchten en een stuk ga wandelen en ergens thee ga drinken met N.
Vrijdag: geen plannen
Zaterdag: eind van de middag bbq bij vrienden van m'n vriend.
Zondag: nichtje van m'n vriend komt op kraamvisite met haar man en zoontje.
❤ 7 juni 2018
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 08 Jul 2018 20:25

Re: Weekie 28

Ma: werken van 08.30-17.00. 'S avonds informatieavond op Nora haar school. Ze begint na de zomervakantie.
Dins: werken van 08.30-17.00
Woens: werken van 08.30 -17.00
Donderdag: 's ochtends met Nora of 's middag met beide kinderen naar mijn moeder.
Vrijdag: 's morgens met Nora naar de logopedie.
Zaterdag: 's morgens tuinfeest bij het kdv/bso van de kinderen, zwemles van Luuk en 's middags houden we Nora haar verjaardag.
Zondag: Nora is jarig! Waarschijnlijk naar de julianatoren.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Jul 2018 20:27

Re: Weekie 28

Succes UN!

Maandag: peutergym met de jongste, 10-minutengesprek over de oudste en 's avonds paaldansen
Dinsdag: halve werkdag en om half 3 de oudste opwachten die terugkomt van haar schoolreisje, 's avonds FloatFit met mijn zusje
Woensdag: Mijn allerlaatste werkdag op mijn huidige werk, slik!
Donderdag: eerste afspraak met een loopbaancoach, vind het erg spannend! 's Avonds paaldansen
Vrijdag: Zwemmen met de jongste, 's middags nog geen plannen
Zaterdag: benefietgala van mijn paaldansvereniging. We hebben geen locatie meer :nopompom:
Zondag: bij mooi weer gaan we een dagje naar Schier.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 08 Jul 2018 20:35

Re: Weekie 28

Maandag: M. naar mijn moeder brengen, werken en fysio.

Dinsdag: vrij en 's avonds vrijwilligerswerk.

Woensdag: M. naar gastouder, werken, afscheids/vakantie lunch op werk en yoga.

Donderdag: VAKANTIE! 6 weken lang!

Vrijdag: lekker niksen, misschien even naar de markt.

Zaterdag: geen plannen

Zondag: geen plannen
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Geel

Bericht 08 Jul 2018 20:51

Re: Weekie 28

Ik heb deze week weinig bijzonders. Beginnen aan twee artikelen en ik ga me ook maar 'ns voorbereiden op m'n nieuwe functie, lesmateriaal opvragen enzo. Vind het wel fijn, die rust, want vorige week was vrij intensief door het overlijden van mijn oma.

Zaterdag heb ik wel iets: we gaan mijn vader in het zonnetje zetten met m'n broers en zus en barbecuen op een boot die we zelf mogen varen. En voorafgaand gaan we ook nog iets actiefs doen. Ik denk dat ik ook een fotolijst ga maken van ons allemaal.
Laatst gewijzigd door Geel op 09 Jul 2018 08:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem250

Bericht 08 Jul 2018 20:56

Re: Weekie 28

Ik zou niet met je willen ruilen UN.

Ma: mijn kleinste meisje is jarig en wordt alweer 2. Ik ben weer heel erg trots en zit op dit moment te mijmeren en terug te denken aan de geboorte. Morgen rond 17.00 uur komt familie op bezoek een eten we gezellig samen in de tuin uit de (moes)tuin met wijn en bubbels en spelende en blije kinderen. En dat op een maandag.
Di: werken en op kraamvisite bij een hele goede vriendin.
Woe: halve werkdag, maar wel helemaal naar Utrecht.
Do: werken, maar gelukkig niet al te druk
Vrij: vrij, maar nog geen plannen.
Laatst gewijzigd door Anoniem250 op 08 Jul 2018 21:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Jul 2018 21:01

Re: Weekie 28

Ooh UN, I feel you. Ik deeed vroeger vrijwilligerswerk en aan het einde van ieder seizoen gingen we drie dagen met al die kienders op kamp. Leuk maar vooral SLO-PEND. Succes! Dat festival klinkt trouwens heel leuk :).

Pippa, welkom thuis! Ik heb je nichtje de afgelopen twee dagen veel gezien maar ben niet over jullie begonnen. Weet niet of zij het al wist en zij weet natuurlijk niet dat wij elkaar van een forum kennen. In haar beleving weet ik waarschijnlijk niets, al weet ze wel dat wij elkaar ‘ergens’ van kennen. Soms best lastig, forumkennissen icm reallife.

Mijn week:

- Maandag: Intake bij bekkenfysio, verder geen plannen.
- Dinsdag: geen plannen.
- Woensdag: CB met J voor controle en zijn eerste prikjes. Arm ding :(. Daarna sporten/PT en op de namiddag een babyborreltje met wat collega’s van mijn man (en dus indirect ook mijn collega’s) bij ons thuis.
- Donderdag: Kraamvisite van een vriendin, verder geen plannen.
- Vrijdag: Pers8nal train8ng en ‘s middags bij is thuis een poppeslok voor mijn collega’s, georganiseerd door mij en drie andere collega’s die ook onlangs bevallen zijn.
- Zaterdag: Waarschijnlijk ‘s avonds een etentje met vriendinnen, verder geen plannen.
- Zondag: Geen plannen.

Fijne week allemaal!
Laatst gewijzigd door Lady op 08 Jul 2018 21:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 08 Jul 2018 21:09

Re: Weekie 28

Het einde van het schooljaar is al in zicht, nog 2 weken.
Succes, Un, met het kamp!

Mijn week ziet er als volgt uit:
- Maandag; Werken
- Dinsdag; Werken (juffendag) en mijn ouders eten bij ons (na een dag oppassen)
- Woensdag; Vrij, naar gymnastiek met dochter, boodschappen doen en huis schoonmaken
- Donderdag; Werken en daarna zomerfeest van het KDV
- Vrijdag; Vrij, naar de kapper met dochter en zomerfeest van mijn eigen school
- Zaterdag; Op jacht naar een nieuwe fiets
- Zondag; Op visite bij een oudtante in Amsterdam
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 08 Jul 2018 21:14

Re: Weekie 28

Ik heb een saaie week:

Morgen: vrije dag, 's morgens massage, daarna wat schilderen in de tuin, verder geen plannen.
Dinsdag: vrije dag, fiets ophalen bij de fietsenmaker.
Woensdag: vrije dag, (nog) geen plannen
Donderdag tm zondag: werken van 10 tot 21 uur ongeveer, verder geen plannen, alleen zaterdag na werk sluit ik nog aan bij een bbq.
<<

Anoniem298

Bericht 08 Jul 2018 21:20

Re: Weekie 28

Fijn dat jullie weer thuis zijn, Pippa!

UN, sterkte op kamp met al die pubers!

Mijn week is redelijk rustig:
Maandag: boodschappen doen, ‘s avonds sporten;
Dinsdag: gesprek op school, sporten (+meting);
Woensdag: laatste keer therapie, naar ballet met dochters;
Donderdag: sporten en tassen inpakken voor de vakantie;
Vrijdag: sporten, auto volladen en op vakantie :cheering:
Zaterdag: zwemmen denk ik, m’n ouders komen een nachtje over en daar gaan we ‘s avonds mee uit eten;
Zondag: weet ik nog niet.
<<

Anoniem245

Bericht 09 Jul 2018 06:23

Re: Weekie 28

Ik ga elke dag even werken tot 12.30.

Vandaag heb ik daarna geen plannen, ik ga boodschappen doen en als het niet te warm is ga ik het bos in met de honden en zoon. Verder lekker thuis chillen.
Morgenmiddag ga ik naar een vriendin, lekker zwemmen en bbqen.
Woensdagmiddag heb ik nog geen plannen.
Donderdag heb ik afgesproken met een studievriendin en onze oude hoofdvakdocent, jaarlijks etentje. Zoon blijft dan bij mijn ouders slapen.
Vrijdag ook nog geen plannen, ik ga misschien even mee repeteren met een orkest waarmee ik op concertreis ga.
Het weekend staat nog helemaal open.
Vind het echt heerlijk zo'n rustige week, dat heb ik nooit.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 09 Jul 2018 06:43

Re: Weekie 28

Ik heb ook een paar vriendinnen in het middelbaar onderwijs en die vinden dat soort tripjes met leerlingen ook altijd heel pittig! Best een verantwoordelijkheid zo’n groep pubers. Sterkte UN!

Ma: dagje met E, mijn vader komt gelukkig straks om te helpen.
Di: dagje voor mezelf! Boek lezen en veel slapen denk ik :)
Woe: dan is mijn man ook gezellig thuis en mijn schoonouders komen ‘s middags langs
Do: misschien wel het laatste me-time dagje voor de komende X jaar! Ik ga er proberen van te genieten.
Vr: dan ben ik 37w :cheering:. Vanaf dan mogen ze gewoon officieel geboren worden.
Weekend: hopelijk bevallen. Anders niet heeeel lang meer tot de inleiding.

Spannende en gekke tijden dus!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 09 Jul 2018 06:52

Re: Weekie 28

Vandaag de auto inpakken en naar ons vakantieadres rijden (1,5 uur).
Voor de rest staat alles los/geen plannen, we gaan een keer picknickontbijt in de jungle dome doen, een keer gourmetten, en lopend buffet. Maar wanneer moeten we nog even bekijken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Jul 2018 06:52

Re: Weekie 28

Sterkte UN. Het is vaak leuk, maar zo slopend een kamp. Ik ben al gesloopt na een schoolreisje o.i.d.

Maandag: Twee tentamens maken, maar ik zie het niet positief in. Hersenen zijn dood ongeveer aan info
Dinsdag: Met een vriendin naar de Efteling
Woensdag Huis schoonmaken en tennissen.
Donderdag: Wel even naar de opleiding. Ik moet routes gaan maken voor mijn vakantie en dan vind ik het fijne om twee schermen te hebben waarop eentje met Google maps staat en een andere met het programma wat ik nodig heb om routes te schrijven.
Vrijdag nog geen plannen.
Zaterdag: overdag geen plannen, ‘s avonds de start van de vierdaagse feesten
Zondag: overdag geen plannen, ‘s avonds uit eten met mijn broer en schoonzus voor het koken vorig jaar tijdens de vierdaagse. Ze zijn op tijd en daarna vuurwerk kijken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 09 Jul 2018 06:59

Re: Weekie 28

Ah bedankt voor alle succeswensen! Lief. Ik ben redelijk klaar om te gaan, zie er nu niet tegen op, let’s get it over with. En het zal ook vast en zeker leuk worden. De verantwoordelijkheid is wel een dingetje idd. Heb een verse EHBO-doos mee, 1000 pleisters en m’n BHV kennis is up to date :)

Iedereen succes deze week met alles!
#teammaple🍁
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 09 Jul 2018 07:01

Re: Weekie 28

Succes UN
Dora fijne vakantie.

De kinderen hebben vakantie.... heerlijk!
Maandag: niks gewoon thuis
Dinsdag: naar de intratuin
Woensdag: oudste zoon jarig
Donderdag: dagje winkelen met mijn oudste
Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Jul 2018 07:06

Re: Weekie 28

Succes UN!

Mijn week:
Maandag: Rustig
Dinsdag: Babygym
Woensdag: Laatste Spaanse les (voorlopig). Moet nog even wat lekkers bedenken om mee te nemen voor de afsluitende borrel.
Donderdag: naar de bibliotheek
Vrijdag: geen bijzonderheden
Zaterdag: barbecue op het strand
Zondag: rollend Rotterdam food festival met vrienden.
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers