Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers #2

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2018 21:13

Re: Weight Watchers

Ik weet niet waar je woont Pleun? Als het omgeving Westland, Den Haag of Rdam is, wil ik anders woensdag ook wel wat voor je meenemen?
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:18

Bericht 12 Feb 2018 21:44

Re: Weight Watchers

Lief Lejow! Ik woon in Hilversum, dat is wat uit de buurt. Toch bedankt! Chips en chocoladereepjes/browniereep. De mousse is dat niet zo'n saromapudding effect? De nep Knoppers lijken me ook wel wat. Zou ik gewoon naar een cursus kunnen gaan om alleen inkopen te doen?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Feb 2018 22:09

Re: Weight Watchers

Volgens mij kan dat wel ja. Zo lang je netjes afrekent is er niets mis lijkt me!

Ik heb de mousse zelf nog niet op, maar hoorde goede verhalen :D
Maar de salt en pepper chips.. nommmm
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 13 Feb 2018 07:51

Re: Weight Watchers

Lejow schreef:De chips is echt goddelijk!! Vooral de Salt en Pepper.
Ook de reepjes vind ik wel lekker, de brownie
En de chocomouse hoor ik op de cursus veel goede verhalen over :D



Dit klinkt voor mij zo grappig! Dames die willen afvallen en brownie, choco en chips kunnen eten! :smile:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Feb 2018 17:30

Re: Weight Watchers

Druifje schreef:
Lejow schreef:De chips is echt goddelijk!! Vooral de Salt en Pepper.
Ook de reepjes vind ik wel lekker, de brownie
En de chocomouse hoor ik op de cursus veel goede verhalen over :D



Dit klinkt voor mij zo grappig! Dames die willen afvallen en brownie, choco en chips kunnen eten! :smile:



Daarom ben ik ook zo blij met WW ;) En natuurlijk geldt ook daar dat je niet zo'n heel pak op moet vreten, maar een zakje chips (vergelijkbaar met zo'n uitdeelzakje) is bijv 2 punten (ik mag er 23) en echt heel lekker!
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 04 Jul 2018 19:39

Re: Weight Watchers

Even dit topic uppen! Ik overweeg om een abonnement te nemen. Zijn er nog mensen die momenteel ook ww-en?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 04 Jul 2018 19:46

Re: Weight Watchers

Dazzle schreef:Even dit topic uppen! Ik overweeg om een abonnement te nemen. Zijn er nog mensen die momenteel ook ww-en?


Yes! Oh wat jammer... er was in juni een actie dat als een bestaand lid een nieuw lid aanbracht, je beide een maand gratis kreeg.
Dat was dan bovenop de eventueel lopende actie van WW.

Mijn abo loopt 31 juli en dan moet ik ook even noodgedwongen stoppen (of nou ja, niet stoppen, maar dan heeft wegen geen zin), omdat ik geopereerd wordt aan mijn benen, waarbij ze me gaan verdoven met een soort vocht ofzo. Dus het zal onwijs veel vals gewicht zijn. Ik ga wel gewoon door met punten tellen, want weet ongeveer wel wat ik mag eten per dag.

Ben sinds januari nu 14 kilo kwijt, wil er nog een kilo of 3, dus het is wel jammer dat ik dat waarschijnlijk net niet red voor de operaties.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 04 Jul 2018 20:21

Re: Weight Watchers

Oh wat jammer! Dat was echt ideaal geweest, maar ja, niks aan te doen.
Snap dat je nu even stopt, maar je hebt al veel bereikt. Hoe bevalt het je? Gaat het makkelijk?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Jul 2018 15:53

Re: Weight Watchers

Ja, in het begin is het even wennen. Had ik wel honger, maar daar went je maag heel snel aan.
Woensdag is mijn weegdag en dan mag ik ook altijd wat lekkers van mezelf, na het wegen. En waar dat vroeger gerust een hele bak chips was, is dat nu maar een klein bakje.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 05 Jul 2018 21:24

Re: Weight Watchers

Het klinkt wel goed eigenlijk! Even goed in verdiepen en kijken of er nog ergens een kortingscode te vinden is.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 07 Jul 2018 13:04

Re: Weight Watchers

Ik doe het ook, nu 6 weken denk ik en ik ben exact 6kg afgevallen :banaan:
Je kan ook echt wel veel eten als je verstandige keuzes maakt en er is ook ruimte om af en toe wat te snoepen. Ik ben enthousiast!

Wil je veel afvallen? Ik nog een kilo of 3, 4.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Jul 2018 13:50

Re: Weight Watchers

Ik wil het liefst onder de 70 komen.. Da's nog zo'n 2 a 3 kilo (beetje speling).
Maar die laatste kilo's vallen me echt even zwaar.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 07 Jul 2018 14:11

Re: Weight Watchers

Dat ken ik! Mijn probleem is dat ik de touwtjes altijd weer teveel laat vieren na een paar weken :eyes:
Wel knap hoor al zoveel kilo kwijt!
Laatst gewijzigd door Emma op 07 Jul 2018 16:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jul 2018 15:18

Re: Weight Watchers

Misschien moet ik dit ook eens gaan doen..
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Jul 2018 15:24

Re: Weight Watchers

Emma schreef:Dat ken ik! Mijn probleem is dat ik je touwtjes altijd weer teveel laat vieren na een paar weken :eyes:
Wel kano hoor al zoveel kilo kwijt!


Vind het zelf meer roeiboot-waardig :P

Ja Cotton, echt hoor!!! Heb een vriendin van mij over gehaald (die vond t eerst niets en ging aan de shakes), maar is nu eind april ook gestart en gaat echt als een speer!!
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jul 2018 15:38

Re: Weight Watchers

Ik vond Straight Away met shakes ook echt wel fijn, maar het was zo duur en ik heb daar totaal geen zin in nu. Denk dat dit beter is voor me.
Theoretisch gezien weet ik het ook allemaal wel, maar 3 maanden die app is misschien net de stok achter de deur die ik nodig heb.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 07 Jul 2018 15:40

Re: Weight Watchers

Dat had ik ook, Cotton. Ik weet het allemaal prima, maar die stok is gewoon net wat fijner. Ik ben eind april gestart met die drie maanden en ik ben nu 8,5 kg kwijt.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 07 Jul 2018 16:40

Re: Weight Watchers

Lejow schreef:
Emma schreef:Dat ken ik! Mijn probleem is dat ik je touwtjes altijd weer teveel laat vieren na een paar weken :eyes:
Wel kano hoor al zoveel kilo kwijt!


Vind het zelf meer roeiboot-waardig :P

Ja Cotton, echt hoor!!! Heb een vriendin van mij over gehaald (die vond t eerst niets en ging aan de shakes), maar is nu eind april ook gestart en gaat echt als een speer!!


Haha ik heb het aangepast.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jul 2018 17:52

Re: Weight Watchers

Nou ik heb me aangemeld hoor. Wat zijn er bizar veel zero points voedingsmiddelen!
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 07 Jul 2018 22:13

Re: Weight Watchers

Had je nog ergens een kortingscode gevonden? Veel zero points? Ben benieuwd!!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Jul 2018 07:22

Re: Weight Watchers

Jep, groente, fruit, ei, yoghurt, skyr, kipfilet, vis is allemaal 0 punten. Echt ideaal!
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2018 08:03

Re: Weight Watchers

Dazzle schreef:Had je nog ergens een kortingscode gevonden? Veel zero points? Ben benieuwd!!

Ja maar niet voor een korte periode. Dan is op hun site 3 maanden, eerste maand gratis het goedkoopste.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jul 2018 12:00

Re: Weight Watchers

Lejow schreef:Jep, groente, fruit, ei, yoghurt, skyr, kipfilet, vis is allemaal 0 punten. Echt ideaal!

Ja, word er wel een beetje achterdochtig van haha. :P
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Jul 2018 07:24

Re: Weight Watchers

Dat komt omdat ze relatief vullend zijn, natuurlijk zijn het ook calorieën die je wegwerkt en moet je niet heel je dag vol punten spullen stoppen (de punten die je hebt moeten op namelijk), maar het is wel fijn.
Je mag overigens, sinds dit 0 punten is, wel minder punten op een dag.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 17 Jul 2018 12:16

Re: Weight Watchers

Cotton schreef:
Lejow schreef:Jep, groente, fruit, ei, yoghurt, skyr, kipfilet, vis is allemaal 0 punten. Echt ideaal!

Ja, word er wel een beetje achterdochtig van haha. :P

Het is bedacht zodat mensen zelf ook wat bewuster leren om te gaan met hun eten. Dus dat ze leren inzien dat ook al is iets 0 punten, dat TE veel van iets nooit goed is. Zelf bewust worden van wat je eet.

Als ik bevallen ben en alles loopt weer goed dan ga ik ook zeker WW weer doen. Vond het heel prettig om mee af te vallen en ik at echt vaak genoeg nog heel lekker en werd juist creatiever in dingen verzinnen om te eten.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers