Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Logeren

<<

Cotton

Gebruikers-avatar

President

Bericht 03 Jul 2018 11:13

Re: Logeren

Bazinga schreef:Ja dat heb ik dus bijna elke keer. Nu vraag ik 't dus vaak ruim van te voren en laat dat ook subtiel vallen bij de rest, in de hoop dat de anderen zich dan bezwaard voelen en 't even niet vragen :')

Nou m'n schoonmoeder heeft gezegd dat we G. vaker moeten brengen, dus dat gaan we dan maar eens doen. :yes:
29032018
<<

Cotton

Gebruikers-avatar

President

Bericht 03 Jul 2018 11:17

HollyGolightly schreef:Mijn kinderen logeren regelmatig bij mijn ouders. Ze hebben ook een eigen kamer daar. Maar ik ook. Dus als zij er slapen ben ik er ook. Dat doe ik vooral omdat ik vind dat mijn moeder er 's nachts niet uit hoeft en als ze ze al in bad en bed heeft gelegd niet ook nog het ochtendritueel hoeft te doen. Dus als ik laat terug ben of van werk, logeren ze bij opa en oma met mij. Ik weet niet of dat dan echt als logeren telt. Ik denk trouwens dat je een baby van drie maanden nog niet hoeft laten te logeren om heimwee te voorkomen.

Dat denk ik ook niet hoor, maar als ze (als ze wat ouder is) zo nu en dan gaat logeren is het in ieder geval (hopelijk) vertrouwd als het eens moet en ze het zich wel goed beseft allemaal.
29032018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Jul 2018 20:17

Cotton schreef:
HollyGolightly schreef:Mijn kinderen logeren regelmatig bij mijn ouders. Ze hebben ook een eigen kamer daar. Maar ik ook. Dus als zij er slapen ben ik er ook. Dat doe ik vooral omdat ik vind dat mijn moeder er 's nachts niet uit hoeft en als ze ze al in bad en bed heeft gelegd niet ook nog het ochtendritueel hoeft te doen. Dus als ik laat terug ben of van werk, logeren ze bij opa en oma met mij. Ik weet niet of dat dan echt als logeren telt. Ik denk trouwens dat je een baby van drie maanden nog niet hoeft laten te logeren om heimwee te voorkomen.

Dat denk ik ook niet hoor, maar als ze (als ze wat ouder is) zo nu en dan gaat logeren is het in ieder geval (hopelijk) vertrouwd als het eens moet en ze het zich wel goed beseft allemaal.

Dat geloof ik ook wel. T logeert echt al 1,5 jaa regelmatig en het voelt echt super vertrouwd voor hem.
Ik denk dat als je daar op latere leeftijd mee start dat ze wellicht heimwee krijgen. Maar dat ligt ook aan het kind natuurlijk.
16-05-2016
<<

Caramba

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Jul 2018 21:45

Toen wij nog niet samen onder 1 dak met mijn schoonouders woonden, sliepen de meiden met 8 weken al bij mijn schoonouders.
Gebeurde daarna geregeld dat ze ook bij mijn vader sliepen.

Nu is het een heel ander verhaal.
Wanneer wij een weekend weg zijn, slapen de meiden in hun eigen bed, eigen huis, en opa en oma slapen in hun eigen huis.
Eigenlijk is het dan voor hun logeren, maar ook weer niet
(Zelfde pand, 2 verschillende huisnummers.)
Mem fan 2 famkes 2015
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen