Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips gezocht oostkust USA

<<

Anoniem249

Bericht 07 Jul 2018 17:28

Tips gezocht oostkust USA

Eind augustus zijn wij in NYC, daarna willen we nog een paar dagen met z'n 2-en weg. Liefst de natuur in waar je ook kunt zwemmen (zee, meer, rivier maakt niet zoveel uit). Liefst max 5 uur rijden vanaf NYC.
Weet iemand iets leuks/moois?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jul 2018 17:43

Re: Tips gezocht oostkust USA

Leuk! Genoeg opties met water.
Adirondacks (4u rijden)
Poconos (2u rijden)
Hamptons (2u rijden)
Cape Cod (4.5 u rijden) (combo met Provincetown, wat jij denk ik ook wel leuk vindt, erg gay friendly dus niet zo tuttig als cape Cod)
Outer Banks in North Carolina (8u rijden dus wel wat verder)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem249

Bericht 07 Jul 2018 17:45

Re: Tips gezocht oostkust USA

Ik dacht ook aan The Hamptons maar dat leek me een beetje duur. Of valt dat mee en heb ik teveel Sex and the City gekeken?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jul 2018 17:47

Re: Tips gezocht oostkust USA

Ik heb géén idee. Dat is ook mijn beeld erbij. Maar ik denk dat 't ook wel beetje een geweest tijdperk kan zijn, beetje vergane glorie al. Maar of dat klopt geen idee. Je kan eens op airbnb kijken wat zo'n strandhuisje daar doet. Ik kijk wel eens voor de lol bij Nantucket en Cape Cod enzo en daar zijn ze vreselijk duur.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem249

Bericht 07 Jul 2018 17:56

Re: Tips gezocht oostkust USA

Adirondack en Pocono zien er wel heel mooi uit zeg! Goede tip!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jul 2018 18:13

Re: Tips gezocht oostkust USA

Ja ik ben zelf ook meer van de bergen en meertjes dan de zee.
Let's discover the world together.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers