Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 05 Jul 2018 13:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Heb je ze al betaald? Anders zou ik inmiddels zoiets hebben van, als jullie het teveel moeite vinden om ze uit te pakken, dan maar niet.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 05 Jul 2018 14:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ja, we hebben ze al betaald. Het is dat we met de tuin bezig zijn, maar inmiddels is hij bijna klaar en zou ik uiterlijk dit weekend wel de stoelen willen hebben. Dus morgen of zaterdag gaan we wel even langs en dan moeten ze ter plekke maar gaan uitpakken.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 06 Jul 2018 11:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Kreeft schreef:Oh lastig maple, zou toch gewoon even bellen!

Ik heb morgen 3 afspraken staan rond dezelfde tijd, ook lekker handig. Kapster komt om 10.30 uur, de Ziggo monteur komt tussen 8 en 1 uur, en ze komen ons nieuwe tv meubel leveren tussen 10 en 12 uur. Nu maar hopen dat het niet teveel tegelijk komt, of dat er net 1 komt als ik m'n haarverf uit moet spoelen.... haha, lekker gepland!


Nou het is gewoon precies gelukt! Eerst kwam om 9.30 uur het ziggo mannetje (en de WiFi werkt weer helemaal!), toen ik die uit aan het zwaaien was, kwam mijn kapster aan fietsen. En net toen de kapster weg was, belde ze van het meubelbedrijf dat ze er met een half uurtje waren, dus kon ik in die tijd mooi mijn haarverf uitspoelen :cheering:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Jul 2018 12:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nah kreeft je zou haast denken dat ze vanmorgen even contact met elkaar hebben gehad. Fijn!
#teammaple🍁
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 06 Jul 2018 12:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik irriteer mij aan de pakjesbezorger hier.
Eerst belt hij echt keihard en lang aan. En daarna begint ie meteen op het keukenraam te bonken.
Ik heb er maar eens wat van gezegd. Gelukkig werd mijn dochter er niet wakker van.
Hij zei wel meteen sorry toen ik meteen open deed. "Ik dacht dat u het niet hoorde..."

Of ik een pakje voor buren wilde aannemen een paar huizen verderop. Ik had al ja gezegd, voordat ik doorhad dat het echt een mega doos is. Een autostoeltje...
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 06 Jul 2018 14:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Pakketbezorgers en geduld, dat gaat hier ook niet samen Gekkie. Wel irritant dat je nu zo'n grote doos thuis hebt staan.

Hier zojuist ook weer een aanvaring gehad met de pakketbezorger. We hadden een zwembad besteld wat ze vandaag kwamen brengen, een flink zware doos dus, die ik niet mag tillen. De man komt aanlopen, ik had de deur al open staan, en kwakt zo de doos op de deurmat. Dus ik vraag of hij hem binnen wil zetten, omdat ik de doos niet mag tillen. Dat deed hij niet, want hij mocht mijn huis niet betreden. Toen ik vroeg of hij hem dan een halve meter verder op het laminaat neer wilde zetten, riep hij voordat ik was uitgepraat dat hij mijn huis niet in mocht. Ik meldde hierop dat ik zo mijn deur niet eens meer dicht kon doen en dat hij ze dan maar buiten moest zetten, dan zou ik zo wel naar de buurman lopen, maar wederom liet hij mij niet uitpraten. Afijn, een discussie volgde waarbij ik kwaad werd omdat hij mij steeds niet uit liet praten en ik er gewoon niet tussen kon komen. Hierop heb ik hem dus verteld dat dit voor mij de druppel was en hij nu echt een klacht aan zijn broek zou krijgen. Op een gegeven moment begon hij het gesprek op te nemen, waarbij hij steeds aan het woord was, ik zou agressief zijn, voor zijn eigen veiligheid, hij voelde zich bedreigd enz. In hoeverre er sprake was van een gesprek weet ik niet, want ik heb alleen maar tussen zijn woorden door op de achtergrond kunnen zeggen dat ik dan wel graag de kans wilde hebben aan het gesprek deel te nemen. Op een gegeven moment begon hij mij zelfs te bedreigen met aangifte van valsheid in geschrifte, als ik een klacht in zou dienen. Dit heeft hij ook opgenomen. Toen hij weg was meteen contact gezocht met de klantenservice. Hier ook aangegeven dat deze man hier niet meer welkom is. Zij hebben dit goed opgepakt en zijn leidinggevende ingelicht. Als het goed is mag hij zich hier vandaag nog over verantwoorden. Op advies van de klantenservice ook contact gehad met de politie w.b.t. zijn bedreiging. Ze hebben daar wel melding gemaakt, maar vertelden mij ook dat hij wat betreft een aangifte geen poot heeft om op te staan. Een klacht indienen is immers geen valsheid in geschrifte en ik heb hem alleen gemeld dat ik een klacht in ging dienen en dat is ook geen bedreiging. Inmiddels ben ik wat tot rust gekomen, maar ik was helemaal overstuur :(
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 06 Jul 2018 15:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat een gek joh. Goed dat je de klantenservice hebt gebeld. Hopelijk hoef je hem niet meer te zien.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Jul 2018 19:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Je hebt goed gehandeld, Mien! Wat een idioot!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 06 Jul 2018 20:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Lejow schreef:Je hebt goed gehandeld, Mien! Wat een idioot!


Het is Marie (je weet wel, van de Aristocats) ;)
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Jul 2018 13:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Marie schreef:
Lejow schreef:Je hebt goed gehandeld, Mien! Wat een idioot!


Het is Marie (je weet wel, van de Aristocats) ;)


Haha sorry!!! :palm:
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 07 Jul 2018 15:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat een idioot inderdaad Marie! Goed gehandeld.

Ik heb de hele middag op een terrasje gezeten met vriend, en naast ons zat een wat ouder stel (mid 50 denk ik), die werkelijk echt een kwartier een te zwaar iemand belachelijk hebben zitten maken, die op een bankje tegenover het terras zat. “Waarom neem je dan ook een broodje, en een koffie? Dat ziet er toch niet uit zo’n lichaam, echt vies hoor”. Ik werd er zo verdrietig van, en heel boos tegelijkertijd. Heb er uiteindelijk iets van gezegd, dan krijg je nog de reactie “waar maak jij je druk om, je bent zelf hartstikke slank” ook. Nou uh, omdat het gewoon belachelijk en gemeen is misschien? Ok, dat moest ik even kwijt. Voel me altijd naar door zulke dingen.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Jul 2018 16:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat goed dat je dat hebt gezegd Sugar. Zulke mensen zijn voor mij een reden waarom ik vrijwel nooit wat in het openbaar, op straat, eet (wel uit eten enzo). Net alsof 'dikke' mensen geen eten nodig hebben. Zo stom.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 07 Jul 2018 16:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Rot om dat te lezen Dee, ik zou zeggen trek je er niets van aan maar ik snap wel dat dat echt niet zo makkelijk is! Ik vind dat soort gedrag echt zo asociaal. Je zou toch denken dat mensen daar op hun vijftigste wel uitgegroeid zijn :laughcry:
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jul 2018 16:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Sugarfall schreef:Wat een idioot inderdaad Marie! Goed gehandeld.

Ik heb de hele middag op een terrasje gezeten met vriend, en naast ons zat een wat ouder stel (mid 50 denk ik), die werkelijk echt een kwartier een te zwaar iemand belachelijk hebben zitten maken, die op een bankje tegenover het terras zat. “Waarom neem je dan ook een broodje, en een koffie? Dat ziet er toch niet uit zo’n lichaam, echt vies hoor”. Ik werd er zo verdrietig van, en heel boos tegelijkertijd. Heb er uiteindelijk iets van gezegd, dan krijg je nog de reactie “waar maak jij je druk om, je bent zelf hartstikke slank” ook. Nou uh, omdat het gewoon belachelijk en gemeen is misschien? Ok, dat moest ik even kwijt. Voel me altijd naar door zulke dingen.


Wat een nare mensen zeg! Goed dat je wat hebt gezegd.Forse mensen moeten toch ook eten. Ik ben ook niet de slankste, wil afvallen, maar door medicatie houd ik vocht vast. Mensen oordelen maar zonder de reden te weten. Ik zag laatst een filmpje van iemand die een ziekte had waar ze veel van aankwam dus daar kan zo iemand niks aan doen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Jul 2018 17:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Sugarfall schreef:Wat een idioot inderdaad Marie! Goed gehandeld.

Ik heb de hele middag op een terrasje gezeten met vriend, en naast ons zat een wat ouder stel (mid 50 denk ik), die werkelijk echt een kwartier een te zwaar iemand belachelijk hebben zitten maken, die op een bankje tegenover het terras zat. “Waarom neem je dan ook een broodje, en een koffie? Dat ziet er toch niet uit zo’n lichaam, echt vies hoor”. Ik werd er zo verdrietig van, en heel boos tegelijkertijd. Heb er uiteindelijk iets van gezegd, dan krijg je nog de reactie “waar maak jij je druk om, je bent zelf hartstikke slank” ook. Nou uh, omdat het gewoon belachelijk en gemeen is misschien? Ok, dat moest ik even kwijt. Voel me altijd naar door zulke dingen.
Bah wat naar. Kon die persoon over wie het ging het ook horen?
#teammaple🍁
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 07 Jul 2018 17:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat niet denk ik gelukkig niet UN! (Hoop ik ook heel erg.)
<<

Anoniem281

Bericht 07 Jul 2018 20:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Namens deze dikkerd; oprecht bedankt, Sugarfall! Nu weet ik niet of iemand het ooit over mij heeft gedacht, zou best kunnen, hoor en gelukkig kan ik me weinig aantrekken van anderen.. Maar toch. Dank je wel! Er zouden meer mensen moeten opstaan tegen pesten.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 08 Jul 2018 08:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat lief van je Bazinga!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Jul 2018 16:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat 1 van mijn 2 tentamens vandaag K*T ging en dat ik na ene uur ben vertrokken omdat ik echt totaal geen idee had wat ik moest doen. Kwestie van faalangst die echt te hard omhoog kwam. Anderhalve week bezig geweest met het vak en 0.0 resultaat. Echt soms vraag ik mij af waarom ik nog bezig ben met de studie. Het is dat ik het werk te leuk vind en ik daarom dat ‘stomme’ papiertje moet halen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 09 Jul 2018 16:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat is echt rot SO. Faalangst is zo killing. Heb je nog kansen over?
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Jul 2018 16:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik heb het tentamen pas 6 (!) keer gemaakt. volgend jaar hopelijk weer 2 kansen, maar ik ga wel in september een gesprek aanvragen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Jul 2018 17:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh balen Silly One.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2018 20:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Sinds kort laat de plaat van ons fornuis los. Mijn man heeft het steeds vast gemaakt, maar het gebeurd steeds weer.
We hebben nog recht op garantie en dus heb ik contact opgenomen. Zeggen ze dat we langs kunnen komen. Ik heb gezegd dat we niet langs komen omdat het een groot en zeer zwaar ding is en dat klanten door het hele land zitten niet zulke apparaten gaan brengen. Heb gezegd dat we garantie hebben en dat ik verwacht dat er iemand langs komt (ze hebben het immers ook geleverd).
Echt een rare manier van handelen. Alsof we het zo even in de auto zetten wat overigens niet past en daar even doodleuk heen gaan en vervolgens misschien zonder zitten. Ik heb gevraagd of we het kunnen ruilen voor een inductiefornuis, maar die verkopen ze niet. Kijk ik op de site staat er 1 dus ze weten zelf geen eens wat ze verkopen...............heel raar dit!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 10 Jul 2018 06:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

caribbeanlover schreef:Sinds kort laat de plaat van ons fornuis los. Mijn man heeft het steeds vast gemaakt, maar het gebeurd steeds weer.
We hebben nog recht op garantie en dus heb ik contact opgenomen. Zeggen ze dat we langs kunnen komen. Ik heb gezegd dat we niet langs komen omdat het een groot en zeer zwaar ding is en dat klanten door het hele land zitten niet zulke apparaten gaan brengen. Heb gezegd dat we garantie hebben en dat ik verwacht dat er iemand langs komt (ze hebben het immers ook geleverd).
Echt een rare manier van handelen. Alsof we het zo even in de auto zetten wat overigens niet past en daar even doodleuk heen gaan en vervolgens misschien zonder zitten. Ik heb gevraagd of we het kunnen ruilen voor een inductiefornuis, maar die verkopen ze niet. Kijk ik op de site staat er 1 dus ze weten zelf geen eens wat ze verkopen...............heel raar dit!


Goed opletten als je inductie wilt en nog geen inductie hebt, bij ons moest er een aparte stroomgroep voor worden aangelegd en en er zit een zwaardere aansluiting op, ander soort stekker.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 10 Jul 2018 08:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Sugarfall schreef:Wat een idioot inderdaad Marie! Goed gehandeld.

Ik heb de hele middag op een terrasje gezeten met vriend, en naast ons zat een wat ouder stel (mid 50 denk ik), die werkelijk echt een kwartier een te zwaar iemand belachelijk hebben zitten maken, die op een bankje tegenover het terras zat. “Waarom neem je dan ook een broodje, en een koffie? Dat ziet er toch niet uit zo’n lichaam, echt vies hoor”. Ik werd er zo verdrietig van, en heel boos tegelijkertijd. Heb er uiteindelijk iets van gezegd, dan krijg je nog de reactie “waar maak jij je druk om, je bent zelf hartstikke slank” ook. Nou uh, omdat het gewoon belachelijk en gemeen is misschien? Ok, dat moest ik even kwijt. Voel me altijd naar door zulke dingen.


Ik vind het echt heel lief dat je hier wat van hebt gezegd!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers