Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend plannen

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 07 Jul 2018 08:19

Weekend plannen

Wat gaan jullie doen dit weekend?

Wij hebben, op een halve afspraak om met mijn ouders te gaan varen, niks op de planning staan.
Wel lekker, want de kinderen zijn moe en toe aan vakantie. De oudste slaapt nu nog lekker.
En ik moet komende week 4 hele dagen werken.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Jul 2018 08:23

Re: Weekend plannen

Lekker hoor Jezzie, beetje op een bootje zitten met dit weer.

Ik moet zo gaan tennissen ( wedstrijd).
Daarna is het het hele weekend studeren aangezien ik maandag mijn laatste tentamens heb van dit schooljaar. Hopelijk haal ik ze beide en anders in elk geval 1.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 07 Jul 2018 08:34

Re: Weekend plannen

Ik moet zo mijn ogen op laten meten voor mijn nieuwe bril.
Vanmiddag ga ik naar een festival hier vlakbij, oa blof, chefs special, miss Montreal en Di-rect treden op. Ik ga er met mijn ouders heen, ook is er veel familie daar, vrienden, collega's. Ik heb er heel veel zin in!

Morgen viert mijn vader zijn verjaardag dus daar gaan we gezellig heen, ook veel zin in!
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jul 2018 08:40

Re: Weekend plannen

Toen ik je naam zag staan wilde ik net gaan vragen hoe 't met je tentamens ging, maar je moet ze nog maken dus. Succes!

Gisteravond hebben we lekker de hele avond buiten gezeten en gebarbecued. Eerst met zoon erbij, daarna met z'n tweetjes. Het voelde echt als vakantie.

Vandaag gaan we een stukje fietsen, waarschijnlijk naar een bio markt. Misschien ook nog even varen.

Morgen gaan we naar Jack Johnson in de paleistuin van Paleis Soestdijk!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem245

Bericht 07 Jul 2018 08:43

Re: Weekend plannen

Ik heb echt weekend! Eerste weekend zonder muzikale verplichtingen.
Vandaag hebben we een housewarming van vrienden, ze hebben een zwembad dus wordt lekker een zomers feestje.
Morgen ga ik denk ik even het dorp in, is hier van alles te doen. Als het koel is, morgenavond een stuk met de honden lopen. Voor mijn oudere hondje is het helaas te warm dus dat schiet er een beetje bij in. Verder in huis rommelen.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 07 Jul 2018 08:45

Re: Weekend plannen

Lekkere plannen allemaal! Alleen leren is iets minder SO, maar even knallen en daarna is het weer voorbij. Hopelijk haal je ze gewoon beide!

Ik ga zo even lekker ontbijten, straks met mijn man naar de stad even een cadeau kopen voor mijn schoonmoeder die is jarig vandaag. We gaan even langs de Gamma, om groene verf te kopen die past bij ons nieuwe behang. Later in de middag gaan we naar mijn schoonmoeder en daarna met zijn alle uit eten.

Zondag: Gaan we schilderen (en behangen?) en ik moet nog steeds een klein keukenblad storten in de mal. Dan kan die drogen en is over een week of 2 onze keuken helemaal klaar. Oh we willen trouwens ook nog proberen onze wasmachine aan te sluiten. Kijken of dat gaat lukken. Scheelt me heel veel ritjes naar mijn ouders heen en weer. Ook zijn mijn ouders een beetje klaar met ons gewas de hele tijd bij hun. Dat kan ik me ook wel voorstellen, is nu al 10 maanden aan de gang :laughcry: (zo, ik had zelf even niet in de gaten dat we al zo lang daar wassen.. de tijd gaat snel!)
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 07 Jul 2018 10:22

Re: Weekend plannen

Het was gisteren al weekend voor mij. Ben met mijn vriend in de Efteling geweest (was tot 23.09 uur open) en in een hotel daar in de buurt geslapen.
Vandaag: naar een evenement bij mij in de stad en vanavond naar de film (Incredibles 2).
Morgen: nog geen plannen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 07 Jul 2018 12:03

Re: Weekend plannen

Wij zitten op een camping in Callantsoog tot maandag.
Zon, zee en strand haha
2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Jul 2018 12:34

Re: Weekend plannen

Marin schreef:Toen ik je naam zag staan wilde ik net gaan vragen hoe 't met je tentamens ging, maar je moet ze nog maken dus. Succes!


Ik heb ze verkloot, bij eentje klapte ik dicht en de andere heb ik gemaakt, wetende dat ik voor de her zou gaan. Die eigenlijk beter gemaakt dan verwacht, maar niet voldoende.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jul 2018 12:40

Re: Weekend plannen

Balen Silly.

De bio markt was een flop, maar we kwamen wel een goede wijnwinkel tegen waar we vier flessen wijn hebben gekocht. En m'n zoontje viel in slaap op de fiets. Dat was wel vermakelijk en zielig.
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 07 Jul 2018 13:01

Re: Weekend plannen

Succes Silly, ik moet er ook aan geloven, gedeelde smart is halve smart :smile:

Hier verder een rustig weekend, vriend is werken. Vanavond bbqen en lekker in de tuin zitten en vakantie boeken :cheering:
Morgen ook thuis, formule 1 kijken en weer bbqen denk ik. Tussendoor nog iets in het huishouden.

Fijn weekend allemaal!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 07 Jul 2018 15:52

Re: Weekend plannen

Vanmiddag even de stad in geweest.

Vanavond feest van mn zusje ivm haar verjaardag en slagen.

Morgen verjaardag van een vriend.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Jul 2018 20:39

Re: Weekend plannen

Wij hebben een lekker weekendje met z'n drieën, zonder kraambezoek. Ook wel weer even fijn! Vandaag is m'n dochter precies een maand! We zijn ergens gaan lunchen en ze gedroeg zich voorbeeldig (= ze heeft de hele tijd liggen slapen :P). Daarna even naar de bouwmarkt geweest, pasfoto's laten maken (vriend en ik allebei) en een ijsje gehaald. Prima middagje. Nu hangen we op de bank en kijken met een half oog voetbal.

Morgen geen plannen, gewoon lekker relaxen.
❤ 7 juni 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 08 Jul 2018 10:53

Re: Weekend plannen

Wij hadden gisterenmiddag een feestje, daarna thuis E op bed gelegd en gezellig samen in de tuin sushi gegeten, biertjes gedronken, gekletst, vuurkorfje aan, heerlijk!
Vanmorgen heb ik lekker met E een stuk gewandeld en vanmiddag hebben we niks op de planning dus gaan we misschien wel even het zwembad vullen en lekker het water in met E.
30-04-2017

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers