Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is slim om te doen?

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 05 Jul 2018 21:29

Wat is slim om te doen?

Edit: bedankt voor de reacties :)
Laatst gewijzigd door MissBitchy op 06 Jul 2018 05:37, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jul 2018 21:32

Re: Wat is slim om te doen met véél geld?

Een financieel adviseur inhuren en jullie daarmee laten helpen? Lijkt me verstandig in elk geval.

Fijn dat jullie eindelijk dat geld hebben. Om het geld natuurlijk maar met name ook de afsluiting van dat hoofdstuk kan ik me zo voorstellen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem284

Bericht 05 Jul 2018 22:07

Re: Wat is slim om te doen met véél geld?

Als het om zoveel geld gaat, zou ik die vraag niet hier stellen, maar inderdaad een adviseur inschakelen. Geen idee dus wat ik zou doen, behalve me laten adviseren in eerste instantie.
<<

Anoniem248

Bericht 05 Jul 2018 22:16

Re: Wat is slim om te doen met véél geld?

Mocht je er echt geen raad mee weten... :angel:

Nee, da’s een flauwe inkopper. Ik zou het advies van Gympie opvolgen denk ik. Zou me er niet veilig/prettig bij voelen dit hier, openbaar, te bespreken.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 06 Jul 2018 05:57

Re: Wat is slim om te doen?

Adviseur hebben we inderdaad ingeschakeld, maar daar horen we maar niks van.

Ik heb het inderdaad toch maar verwijderd, bedankt voor het wijzen daarop en voor de tips.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Jul 2018 06:00

Re: Wat is slim om te doen?

Ik weet niet hoeveel geld het is en of het later nog een bestemming moet krijgen, maar als het vrij besteedbaar is zou ik mn huis verbouwen en/of (als het genoeg is) een vakantiehuisje kopen. Dan vakantiehuisje zou ik via air bnb verhuren zodat ik er weer geld aan verdien. En af en toe natuurlijk lekker zelf gebruiken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Jul 2018 06:14

Re: Wat is slim om te doen?

Dan zou ik een ander zoeken. Ik zou niet zomaar ergens in investeren, maar me eerst laten adviseren. Succes er mee! Jullie vinden vast een mooie bestemming ervoor.
Let's discover the world together.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers