Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Biechttopic #2

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Jul 2018 12:25

Re: Biechttopic #2

Gympie, ik zou dit niet via de app doen maar even bellen met ze. Om nog meer gedoe te voorkomen. Juist omdat het nu voor irritatie en gedoe lijkt te gaan zorgen: niet over de app.
Dundas schreef:Van plakken wortels kun je niet op reis.

https://www.instagram.com/ooph_baby/
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Jul 2018 12:28

Volgens mij kan je hier wel wat harder in zijn hoor. Je kan toch uitspreken wat je vindt en dat de verantwoording echt niet maar bij twee van de vier hoort te liggen.

Wat een gek iets ook. Ik woon ook verder weg bij mijn familie, en mijn moeder is verder helemaal goed gelukkig maar als er echt iets zou zijn zou ik er ook omheen werken. Je zorgt toch gewoon voor elkaar? Ja toch?

En ik zou ze bellen en niet appen. Zeg ook maar wat het met jou doet, en probeer het uit te praten. Via de app kunnen toch dingen anders over komen.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Jul 2018 13:56

Ik heb het eerste bericht niet gelezen, maar op basis van wat ik verder lees: Ik weet geloof ik niet zo goed wat ik vind. Ik zou zelf persoonlijk het ook belangrijk vinden en inderdaad me verantwoordelijk voelen voor de zorg. Maar ik vind ergens ook dat je niet voor een ander kunt bepalen dat het voor hen ook dezelfde prioriteit moet hebben. Je kunt natuurlijk wel uitspreken dat je dat vervelend vindt. Ik vind dit soort dingen ook altijd irritant en voel me er dan rot over. En dat er bij jou dan helemaal niet gereageerd wordt is wel echt heel stom, vindt dat je daar best wat van mag zeggen. Als ze niet bereid zijn om zelf iets te doen zeg dat dan want dan weet de rest tenminste waar ze aan toe zijn of denk even mee over een alternatief oid.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Jul 2018 14:38

Wat irritant Gympie, vooral dat je nu gewoon geen reactie krijgt ook. Ik zou een volgende keer niet zonder overleg alles op me nemen qua regelen, maar de rest er meteen bij betrekken. Of afspreken dat jij het overzicht maakt en dat er dan gezamenlijk bedacht wordt hoe dit ingevuld wordt. Zij lijken die verantwoordelijkheid nu blijkbaar niet te voelen en gaan er misschien vanuit dat jij het gewoon wel regelt. Want op zich doe je dat ook, alleen krijg je het nu niet helemaal rond.
Je kunt misschien niet van anderen verwachten dat ze de gaten daadwerkelijk opvullen en die tijd kunnen (of willen) vrijmaken. Maar het 'zorgen dat het geregeld wordt', zou ik wel tot een gedeelde verantwoordelijkheid maken. Ik ga er even vanuit dat zij hun moeder ook niet aan haar lot over willen laten.
Ik zou nu ook niet meer appen, maar bellen inderdaad. En vragen hoe zij denken dat dit het beste geregeld kan worden.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 02 Jul 2018 15:45

Harrison schreef:. Maar ik vind ergens ook dat je niet voor een ander kunt bepalen dat het voor hen ook dezelfde prioriteit moet hebben.

Dit is inderdaad wat ik lastig vind.

Bedankt voor de tips meiden. Ik ga er even over denken.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Jul 2018 18:26

Meestal ben ik het wel eens met prioriteiten hebben en dat het soms niet lekker uitkomt. Maar persoonlijk vind ik wel dat ouders een uitzondering op de regel zijn, helemaal als het gaat om ziekte e.d. Ik zou (ook) echt teleurgesteld zijn in mijn broers/zussen.

Wel zou ik inderdaad ook bellen in plaats van appen. Lijkt me duidelijker qua communicatie.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 05 Jul 2018 21:43

Bedankt nogmaals, meiden. We hebben erover gepraat en nu voel ik me een stuk beter. Het heeft niet geresulteerd tot meer hulp, maar daar ga ik me maar bij neerleggen. Gelukkig met hulp van de kerk het rond gekregen.
Vorige

Terug naar Persoonlijk