Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jul 2018 07:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh dat is balen zeg. Kan je ook even slapen vanmiddag of ben je op je werk?
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jul 2018 07:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik was gister sinds een tijd weer in de stad en wilde broodjes halen bij een zaak, maar helaas bestaat die niet meer. Balen ze waren zo lekker! Had er zo zin in!
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 04 Jul 2018 12:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh dan snap ik je wel beter Marin.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jul 2018 12:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Marin,

Wat rot allemaal zeg! Raar dat je buren eerder naar bed gingen dat vind ik niet kunnen. Als je een oppas hebt gaat diegene toch ook niet eerder naar huis! Dat met die babyfoon deden mijn ouders vroeger ook met de buren.
Misschien kan je een goede oppas vinden op regeltante.nl daar heb ik ooit een oppasbaan voor een aantal jaren gehad. Anders kan je even googlen op nanny aan huis, ik zie veel links die ik niet ga laten zien zijn er teveel.

Waar ik vroeger woonde hadden ze een oppascentrale en daar paste ik vaak op. Misschien is dat bij jullie ook.
Als ik in de buurt woonde had ik best op willen passen.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 04 Jul 2018 12:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Jul 2018 12:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Marin, wat raar dat die meisjes zo slecht reageren op hun Whatsapp. Ik vind het dan ook wel bijzonder dat je alsnog met ze in zee wilt. Als ik een nieuwe oppas heb en er zint me iets niet in de communicatie dan gaat het feest niet door hoor. Ik wil zeker weten dat ze in geval van nood gewoon bereikbaar zijn, met minder neem ik geen genoegen.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Jul 2018 12:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ohja ik gebruik zelf de app Bsit. Erg prettig.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Jul 2018 12:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

@katniss en Marin: Thanks voor het meedenken. M’n zoons logeren dit weekend bij m’n ouders dus hopelijk een beetje uitslapen inderdaad!
En wat het kamp zelf betreft: kan alleen maar hopen dat al die kids netjes in hun tent blijven liggen savonds en snachts. Want anders wordt het pittig.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jul 2018 13:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Pfoe ik help het je hopen Urban Naked.
En dank je voor de app tip. Is dat ook zo'n service waar je elke keer een ander krijgt (dat maakt ons op zich niet uit). (en jij ook CBL voor de websites). We hebben vier meiden als oppas gevonden via Sitly en een andere app waar ik de naam even niet meer van weet. Ook doen we wel eens zo'n oppas centrale waar een keuring bij is. Dat gaan we zondag dan maar doen nu. Kost wel het dubbele maar ja, wel even fijn dat er garantie is dat er iemand komt en omdat dat echt met eten geven en in bed leggen is, vind ik dat ook wel fijn.
Laatst gewijzigd door Marin op 04 Jul 2018 13:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Jul 2018 13:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Of je steeds een ander ‘krijgt’ ligt er aan of je dat wilt. Zelf heb ik liever wat continuïteit. Dus ik check liever of degene die ik al ken beschikbaar is.
Laatst had ik wel een nieuwe oppas maar die hebben we eerst een keer gevraagd langs te komen om kennis te maken. Dat ging prima allemaal, ook in de communicatie, dus dat beviel goed en haar zal ik zeker een andere keer weer vragen (ik heb haar nr dus dat hoeft dan niet perse via die oppas-app).
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jul 2018 13:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ah ja als dat mag van die oppas-app dan is dat prima. Zo hebben wij inderdaad ook die vier meiden gevonden en nu hebben gewoon direct contact. Via die andere instantie mag dat niet, dan moet je echt het contact via hen laten verlopen. Onze voorkeur gaat dus ook uit naar het eerste, maar als er echt niemand beschikbaar is, hebben we in elk geval die instantie nog achter de hand.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Jul 2018 14:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Salome, de muggenspray van de Etos (zonder Deet, dan kan M ‘m ook) werkt echt erg goed. Normaal word ik lekgestoken maar met dit spul proberen ze niet eens in de buurt te komen.

Marin, dat van dat appen herken jk ook! Ons buurmeisje heeft 832x per dag een nieuwe profielfoto op whatsapp, maar reageren, ho maar. Gelukkig is ze tijdens het oppassen zelf altijd wel goed bereikbaar.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jul 2018 15:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zora schreef:Salome, de muggenspray van de Etos (zonder Deet, dan kan M ‘m ook) werkt echt erg goed. Normaal word ik lekgestoken maar met dit spul proberen ze niet eens in de buurt te komen.

Marin, dat van dat appen herken jk ook! Ons buurmeisje heeft 832x per dag een nieuwe profielfoto op whatsapp, maar reageren, ho maar. Gelukkig is ze tijdens het oppassen zelf altijd wel goed bereikbaar.


Hoe kan ze dan bij jullie oppassen als ze nooit reageerd?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Jul 2018 15:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Marin schreef:Ah ja als dat mag van die oppas-app dan is dat prima. Zo hebben wij inderdaad ook die vier meiden gevonden en nu hebben gewoon direct contact. Via die andere instantie mag dat niet, dan moet je echt het contact via hen laten verlopen. Onze voorkeur gaat dus ook uit naar het eerste, maar als er echt niemand beschikbaar is, hebben we in elk geval die instantie nog achter de hand.
Wat gaan ze doen als je het buiten die app om doet dan?
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 04 Jul 2018 16:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dan komen ze achter je aan.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 04 Jul 2018 16:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Vervelend dat je geen contact kreeg en dat ze uiteindelijk niet kwam opdagen, kan me voorstellen dat dat even een stress momentje was om zo last-minute iets te bedenken. Ook vervelend voor haar dat ze geopereerd is, misschien kun je haar een kaartje sturen? Maar als ze vaker zo slecht reageert zou me dat niet lekker zitten. Ik heb vroeger ook veel opgepast maar ging dan altijd eerst kennismaken en was dan ook de vaste oppas voor de kids. Zij kende mij ook echt, ik was dan niet een van de ‘oppas-meisjes’ maar gewoon Lot. Nu is O. ook nog klein en als ze alleen op de bank hoeft te zitten is er weinig moeilijks aan maar je laat toch verschillende mensen in je huis zo en als O. wakker wordt lijkt het me ook fijn dat je weet dat ze een beetje goed is met hem.

Oja: ik zou er ook niet vanuit gaan dat ze liegt, dat zou wel erg zijn. Er zijn idd meiden die dat doen maar dan heb je wel net een slechte getroffen. Hoe oud is ze eigenlijk? Anders zou ik voor in het vervolg ook het nr van haar ouders vragen mocht er een keer iets zijn of je kan haar niet bereiken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jul 2018 17:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dit was ook één van onze vaste oppassen en kent O ook wel enigzins, van de kennismaking iig. M'n man heeft vandaag nog een appje gestuurd hoe het met haar is maar ze heeft nog niet geantwoord. Hoop natuurlijk voor haar dat het niets ernstigs is.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 04 Jul 2018 17:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zora schreef:Salome, de muggenspray van de Etos (zonder Deet, dan kan M ‘m ook) werkt echt erg goed. Normaal word ik lekgestoken maar met dit spul proberen ze niet eens in de buurt te komen.

Marin, dat van dat appen herken jk ook! Ons buurmeisje heeft 832x per dag een nieuwe profielfoto op whatsapp, maar reageren, ho maar. Gelukkig is ze tijdens het oppassen zelf altijd wel goed bereikbaar.


Ik ben niet eens gestoken haha het is dat gezoem de hele nacht. En het stomme ik dat ik nergens een mug kan vinden. Volgens mij zijn ze erg klein ofzo.
2016
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Jul 2018 20:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Urban Naked schreef:Girli, ik denk dus dat het met kamp te maken heeft.
Jij ook sterkte, wat moet je allemaal doen donderdag?
Ik heb een bijeenkomst van mijn scriptie (we schrijven individueel onze scriptie rondom hetzelfde onderwerp) en we krijgen ook een cijfer voor een opdracht terug. Bijeenkomst is in Utrecht, dus dat is ruim 2,5/3 uur reizen (enkele reis) met NS werkzaamheden, sporten, quizzen die avond. Druk druk druk.

Veel plezier bij het kamp! Misschien voel je hetzelfde als je leerlingen. Kamp is altijd spannend, maar achteraf hartstikke leuk.
<<

Anoniem248

Bericht 05 Jul 2018 08:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat de vaatwassermonteur er tussen 9:00 en 10:00 zou zijn maar er nog steeds niemand is. En nu twijfel ik om te bellen hoe laat ik hem kan verachten, ik heb nog wat afspraken staan vandaag maar wil niet meteen de opdringerige klant zijn.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 05 Jul 2018 09:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh lastig maple, zou toch gewoon even bellen!

Ik heb morgen 3 afspraken staan rond dezelfde tijd, ook lekker handig. Kapster komt om 10.30 uur, de Ziggo monteur komt tussen 8 en 1 uur, en ze komen ons nieuwe tv meubel leveren tussen 10 en 12 uur. Nu maar hopen dat het niet teveel tegelijk komt, of dat er net 1 komt als ik m'n haarverf uit moet spoelen.... haha, lekker gepland!
<<

Anoniem248

Bericht 05 Jul 2018 09:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Haha handig gepland, Kreeft!

Uiteindelijk stond de monteur er 5 minuutjes later.
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 05 Jul 2018 09:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat ik nog steeds mijn tuinstoelen niet heb. Er stonden 5 werkdagen voor en vorige week zondag heb ik ze besteld. Ze zijn 29 juni bij het filiaal afgeleverd, heb ik van het hoofdkantoor gehoord. Ik heb dinsdag het filiaal gebeld en een medewerkster vertelde dat als ik nog niets had gehoord, ze nog niet toegekomen zijn aan het uitpakken ervan. De medewerkster deed een beetje gemakzuchtig erover. Inmiddels is het donderdag en zijn we bijna 10 werkdagen verder en nog steeds niets. Ik ga straks maar weer bellen....
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Jul 2018 09:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Islandgirl schreef:Ik baal dat ik nog steeds mijn tuinstoelen niet heb. Er stonden 5 werkdagen voor en vorige week zondag heb ik ze besteld. Ze zijn 29 juni bij het filiaal afgeleverd, heb ik van het hoofdkantoor gehoord. Ik heb dinsdag het filiaal gebeld en een medewerkster vertelde dat als ik nog niets had gehoord, ze nog niet toegekomen zijn aan het uitpakken ervan. De medewerkster deed een beetje gemakzuchtig erover. Inmiddels is het donderdag en zijn we bijna 10 werkdagen verder en nog steeds niets. Ik ga straks maar weer bellen....


Als het niet te veel moeite is zou ik gewoon naar de winkel gaan en zeggen dat je de stoelen komt ophalen. Als ze een klein beetje klantvriendelijk zijn gaat er dan ter plekke wel iemand kijken en ze er tussen uit halen.

Het is nu tenslotte juist mooi weer om in de tuin te zitten!
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2018 09:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Prosecco schreef:
Islandgirl schreef:Ik baal dat ik nog steeds mijn tuinstoelen niet heb. Er stonden 5 werkdagen voor en vorige week zondag heb ik ze besteld. Ze zijn 29 juni bij het filiaal afgeleverd, heb ik van het hoofdkantoor gehoord. Ik heb dinsdag het filiaal gebeld en een medewerkster vertelde dat als ik nog niets had gehoord, ze nog niet toegekomen zijn aan het uitpakken ervan. De medewerkster deed een beetje gemakzuchtig erover. Inmiddels is het donderdag en zijn we bijna 10 werkdagen verder en nog steeds niets. Ik ga straks maar weer bellen....


Als het niet te veel moeite is zou ik gewoon naar de winkel gaan en zeggen dat je de stoelen komt ophalen. Als ze een klein beetje klantvriendelijk zijn gaat er dan ter plekke wel iemand kijken en ze er tussen uit halen.

Het is nu tenslotte juist mooi weer om in de tuin te zitten!

Ja dit zou ik ook doen. Als ze er zoveel dagen over moeten doen om hun leveringen uit te pakken dan gaat er iets goed mis.
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 05 Jul 2018 09:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ja ik denk ook dat er iets niet goed geregeld is in de winkel. We wilden ze sowieso al ophalen daar, maar moesten wachten tot we bericht kregen en ze dus blijkbaar uitgepakt waren. Maar eigenlijk wel een goed idee om er gewoon heen te rijden en daar ter plekke een medewerker vragen en ze dan mee te nemen. Daartoe zullen ze eerder bereid zijn dan aan de telefoon. Bedankt voor de tip!
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers