Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jul 2018 09:45

Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Heeft iemand er een over?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 03 Jul 2018 10:47

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Ik heb er zondag in Utrecht nog eentje gekocht, dus misschien nog een andere filialen proberen? We zijn toen eerst bij een ander filiaal geweest waar ze ook uitverkocht waren.

Ik heb er geen over. Succes!
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jul 2018 11:05

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Girli schreef:Ik heb er zondag in Utrecht nog eentje gekocht, dus misschien nog een andere filialen proberen? We zijn toen eerst bij een ander filiaal geweest waar ze ook uitverkocht waren.

Ik heb er geen over. Succes!


Welke vestiging in Utrecht? Ik was donderdag bij een filiaal en daar waren ze uitverkocht. Gister was ik er weer en ze waren nog steeds uitverkocht. Wilde daarna na een andere rijden, maar ze zeiden dat ze daar ook uitverkocht waren dus ik neem aan dat ze niet liegen. Er zitten er in het centrum 3 die ik iig kan vinden, maar twijfel dus om ze allemaal af te gaan.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 03 Jul 2018 11:49

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Op = op inderdaad. "Mijn" filialen zitten ook niet in het centrum van Utrecht. Verlengde Houtrakgracht was uitverkocht. Bij Ella Fitzgeraldplein is het wel gelukt.

Je zou kunnen proberen om filialen die voor jou bereikbaar zijn te bellen als ze daar een telefoonnummer van hebben.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jul 2018 11:58

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Girli schreef:Op = op inderdaad. "Mijn" filialen zitten ook niet in het centrum van Utrecht. Verlengde Houtrakgracht was uitverkocht. Bij Ella Fitzgeraldplein is het wel gelukt.

Je zou kunnen proberen om filialen die voor jou bereikbaar zijn te bellen als ze daar een telefoonnummer van hebben.


Ze hebben zo'n 0800 nr vind ik niet zo handig. Stel als ze ergens wel zijn en ze willen er geen achterhouden bestaat de kans dat ze weg zijn als ik er ben. Ga toch maar zo de stad in het is een gok.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 03 Jul 2018 14:21

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Mocht je met twee personen reizen, dan is de Zomertoer allicht een alternatief. Voor één persoon is er momenteel helaas geen betere actie dan de Kruidvat treinkaartjes. Hopelijk heeft het filiaal in de stad een kaartje voor je.
<<

Anoniem236

Bericht 03 Jul 2018 15:13

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Misschien via marktplaats?
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jul 2018 15:30

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Ben terug nergens waren ze meer! :cry:
Bellen had ik gedaan voordat ik wegging, maar zulke info geven ze niet. Op het bandje werd ook gezegd dat winkelmedewerkers niet zullen bellen, maar dat klopt niet aangezien ze dat wel deden voor mij.

MP, zat ik idd ook aan te denken, maar vind dat een beetje link. Straks krijg ik niks en ook wil ik er liever hetzelfde voor betalen. Heb maar 1 kaartje nodig trouwens.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 03 Jul 2018 15:53

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Wat jammer. Ik hoorde gisteren hier bij de Kruidvat ook iemand er naar vragen en de medewerker zei al dat het bij veel filialen uitverkocht is.
Ik kwam deze aanbieding nog tegen, iets duurder maar wellicht iets voor je:
https://www.spoordeelwinkel.nl/uitjes/d ... oppio.html

Die koffie met appeltaart hoef je natuurlijk niet perse te nemen.
Laatst gewijzigd door Jada op 03 Jul 2018 15:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 03 Jul 2018 15:54

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Ik wil wel even voor je kijken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jul 2018 16:22

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Burn schreef:Ik wil wel even voor je kijken.


Da's superlief van je. Als je wilt heel graag.


Jada, dank je, maar is toch iets duurder.
<<

Fanta

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 05 Nov 2016 02:22

Bericht 03 Jul 2018 17:09

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

https://www.treinreiziger.nl/goedkoop-treinkaartje/

Misschien heb je wat aan deze link.
Staan wel wat dingen op!
*2009*2011*2013*
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jul 2018 17:12

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Fanta schreef:https://www.treinreiziger.nl/goedkoop-treinkaartje/

Misschien heb je wat aan deze link.
Staan wel wat dingen op!


Die geschikt is voor mij is ook € 20,00 net als die van de link van Jada................helaas. Toch bedankt voor de moeite.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 03 Jul 2018 19:34

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Ik weet niet of het nog zin heeft om te gaan kijken, actie is ook afgelopen volgens de website van Kruidvat:

https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jul 2018 19:36

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Girli schreef:Ik weet niet of het nog zin heeft om te gaan kijken, actie is ook afgelopen volgens de website van Kruidvat:

https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes


Nou dan had het idd geen zin dat ik vandaag ben gaan kijken. Sommigen zeiden het op een twijfelachtige manier dus daar had ik niet veel aan. Wat jij laat zien had ik nog niet gezien en anders was ik niet gegaan.
Wel raar dat er geen datum bij staat tot wanneer die actie loopt dus kunnen ze zomaar zeggen dat het voorbij is.
Balen!
<<

Anoniem248

Bericht 03 Jul 2018 20:45

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

caribbeanlover schreef:
Girli schreef:Ik weet niet of het nog zin heeft om te gaan kijken, actie is ook afgelopen volgens de website van Kruidvat:

https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes


Nou dan had het idd geen zin dat ik vandaag ben gaan kijken. Sommigen zeiden het op een twijfelachtige manier dus daar had ik niet veel aan. Wat jij laat zien had ik nog niet gezien en anders was ik niet gegaan.
Wel raar dat er geen datum bij staat tot wanneer die actie loopt dus kunnen ze zomaar zeggen dat het voorbij is.
Balen!

Ik heb de oude folders er nog eens bij gepakt en daar stond duidelijk dat de kaartjes verkrijgbaar zijn tot en met 1 juli :) Daarbij had je natuurlijk ook zelf kunnen googelen. Ik vind het een beetje raar om anderen te verwijten dat ze het op een twijfelachtige manier zouden zeggen en dat je daar weinig aan hebt.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jul 2018 21:02

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Daarmee bedoel ik natuurlijke de medewerkers. Dacht dat je dat wel begreep!
Ik heb net ook even gekeken en er staat helemaal nergens dat het tot 1 juli geldig was. De folder is geldig tot 8 juli dus vind dat ze tot die datum nog kaartjes moeten verstrekken.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 06 Jul 2018 08:50

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jul 2018 08:53

Re: Treinkaartjes Kruidvat uitverkocht! :(

Girli schreef:Misschien heb je hier wat aan:

https://www.actievandedag.nl/actie-aanb ... RPy2FO3Bxi


Dank je.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers