Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 25 Jun 2018 12:22

Re: Datetopic #4

Libelle: ik volg het topic momenteel niet heel goed, maar hoe lang zijn jullie al aan het daten en zijn jullie al wel uitgesproken exclusief en ging het je meer om het relatielabeltje of was het meer het "are we still seeing other people' gesprek? Ik vind het op zich niet heel gek als je al elkaars leven een beetje leert kennen maar het nog geen naam geeft, dat hoeft op zich ook niets te betekenen. Kan me voorstellen dat het je teleurstelt als je op een ander antwoord had gehoopt, maar het hoeft niets over zijn gevoelens voor jou te zeggen he, misschien wacht hij gewoon vaak wel gewoon graag langer om niet te snel in dingen te stappen. Dat heb ik zelf vaak ook.

Ik heb trouwens ook weer een leuke update. Sinds een week via tinder met een jongen aan het praten, afgelopen vrijdag drankjes gaan doen. Drankjes turned into dinner. Eindigde al heel chill met klein kusje en dat hij zei dat hij me weer wilde zien en dus zaterdag vroeg hij al of hij zondag voor me zou koken (we hadden eerst zondag afgesproken en dat naar vrijdag verzet toen ik ineens de vrijdag vrij had). En dus ben ik gisteren bij hem thuis geweest en dat was ook echt superleuk. Samen gekookt (of naja hij vooral voor mij gekookt), film gekeken en uiteindelijk ook maar blijven slapen haha. En zie hem waarschijnlijk vanavond weer op een pubquiz met collega's van hem waar ze nog een 5e man kunnen gebruiken. En het weekend gaan we allebei met vrienden naar down the rabbit hole dus dan zie ik hem sowieso ook. Dussss, loopt eigenlijk wel heel makkelijk (wel een beetje snel en eng en onze dates lopen extreem uit en spannend daardoor maar voelt wel heel relaxt allemaal).
<<

Anoniem282

Bericht 25 Jun 2018 12:30

Re: Datetopic #4

Leuke update, WE! Veel plezier vanavond en fijn dat het zo relaxt voelt. :)
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 25 Jun 2018 16:29

Re: Datetopic #4

Guattari schreef:Libelle: bedoelt hij dan wel exclusief met jou daten? Natuurlijk kan het dat je in de fase van daten al aan ouders wordt voorgesteld, maar als dat niet als gewone vriend zou zijn, komt dit op mij wel een beetje gek over dat hij het niet officieel wil maken op dit moment.

Of zijn jullie nog maar heel kort aan het daten en liep het toevallig zo dat hij aan je ouders is voorgesteld? Dan zou ik het beter begrijpen, maar dat is meer omdat ik het rustig aan willen doen niet zo vind passen bij voorgesteld worden aan ouders.


We zijn exclusief aan het daten. Dat van mn ouders kwam een keer zo uit (hij kwam me ergens van ophalen waar mn ouders ook waren).
We zijn nog niet superlang aan het daten, 2 maanden, en gaat nog vakantie vanaf. Maar het voelt eigenlijk al veel langer :).
Maar nu ik er inderdaad over nadenk, 2 maanden is helemaal niet lang, ik moet gewoon meer geduld hebben haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Jun 2018 21:01

Re: Datetopic #4

Ise, klinkt leuk zeg! Hoop echt dat het wat wordt met deze man!

Whatever, klinkt ook goed en relaxed. Lekker van genieten!
❤ 7 juni 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 26 Jun 2018 09:59

Re: Datetopic #4

Libelle' schreef:
Guattari schreef:Libelle: bedoelt hij dan wel exclusief met jou daten? Natuurlijk kan het dat je in de fase van daten al aan ouders wordt voorgesteld, maar als dat niet als gewone vriend zou zijn, komt dit op mij wel een beetje gek over dat hij het niet officieel wil maken op dit moment.

Of zijn jullie nog maar heel kort aan het daten en liep het toevallig zo dat hij aan je ouders is voorgesteld? Dan zou ik het beter begrijpen, maar dat is meer omdat ik het rustig aan willen doen niet zo vind passen bij voorgesteld worden aan ouders.


We zijn exclusief aan het daten. Dat van mn ouders kwam een keer zo uit (hij kwam me ergens van ophalen waar mn ouders ook waren).
We zijn nog niet superlang aan het daten, 2 maanden, en gaat nog vakantie vanaf. Maar het voelt eigenlijk al veel langer :).
Maar nu ik er inderdaad over nadenk, 2 maanden is helemaal niet lang, ik moet gewoon meer geduld hebben haha.


Haha ja laat het los!! Jullie vinden elkaar leuk, jullie zijn exclusief, het is leuk samen.. Labeltjes komen wel en hebben echt geen haast! Klinkt verder helemaal goed toch? Geniet ervan!!

Ik was gister pubquizen met hem en twee collegas en dat was ook leuk. :)) Nu zie ik hem vast van het weekend op down the rabbit hole weer.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 28 Jun 2018 13:51

Re: Datetopic #4

Dat klinkt heel erg fijn WE!! Geniet er van.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem271

Bericht 30 Jun 2018 19:37

Re: Datetopic #4

Mijn date is geen date meer, maar mijn vriend. Het gaat heel snel allemaal, maar het voelt zo goed en fijn en leuk. Ik weet niet wat me overkomt joh.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Jun 2018 20:18

Re: Datetopic #4

Ooh wat leuk, Ise! Gefeliciteerd en heel veel geluk samen!
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 30 Jun 2018 20:23

Re: Datetopic #4

Waaaaaauwwwww!!!! Jeej!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem271

Bericht 30 Jun 2018 20:48

Re: Datetopic #4

Haha thanks dames!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 30 Jun 2018 21:51

Re: Datetopic #4

Jaaaaaa!
Wat leuk, Ise. Gefeliciteerd en veel geluk samen.

Waar ken je hem van?
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem271

Bericht 01 Jul 2018 06:19

Re: Datetopic #4

‘Gewoon’ van Tinder.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 01 Jul 2018 08:55

Re: Datetopic #4

Leuk zeg, gefeliciteerd!!!

Ik zie mn date straks weer, had eigenlijk plannen met een vriendin maar zij had afgezegd.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 01 Jul 2018 09:23

Re: Datetopic #4

Wat fijn Ise! Heel veel geluk samen!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 01 Jul 2018 09:30

Re: Datetopic #4

Ahhh Ise super leuk voor je, wat kan het soms snel gaan he? Heel veel geluk samen! Ga je later nog wat meer details vertellen? Ik ben benieuwd!

Bij mij gaat het ook allemaal heel goed en wij hebben trouwens ook echt verkering nu.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 01 Jul 2018 18:24

Re: Datetopic #4

Jeej Toet!! SUPER leuk!! Jullie ook veel plezier en geluk samen!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 01 Jul 2018 19:36

Re: Datetopic #4

Super leuk Toet en Ise.
Zag al een gezellige foto van jullie voorbij komen op IG Ise. Leuke vent heb je aan de haak geslagen zo te zien. Geniet ervan!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 02 Jul 2018 07:20

Re: Datetopic #4

Heel leuk Ise! Fijn dat het allemaal zo makkelijk gaat!

Toet ook met je verkering! ;) Yay!
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 03 Jul 2018 16:37

Re: Datetopic #4

Zo gaat het daten opeens heel goed, en zo is het totaal omgedraaid.
Paar weken geleden hadden we tinder verwijderd beiden. Maar sinds een week ofzo, ik weet niet waarom maar opeens zei mijn gevoel dat er wat was. Vandaag tinder geinstalleerd weer om te kijken of ik hem zou tegenkomen. En ja hoor..
Het kwetst me echt weetje, doet me ook wel verdriet dit en mijn gevoel ook blijkbaar klopte.
<<

ChiQ

Bericht 03 Jul 2018 17:35

Re: Datetopic #4

Daar zou ik helaas ook conclusies uit trekken, Libelle. Icm ook dat hij ook geen verkering wil, zou ik denken dat hij weer sctief op zoek is.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Jul 2018 06:45

Re: Datetopic #4

Hè wat stom Libelle! Meestal klopt je gevoel wel hè.. De mannen die echt geïnteresseerd in mij waren had ik ook echt geen twijfel bij van hun kant, die lieten dat echt wel duidelijk merken. Je nieuwe date hoort je juist energie en zelfvertrouwen te geven en niet onzeker te maken. Als ik jou was zou ik afstand nemen. Wellicht draait ie bij maar ik geloof niet zo in bindingsangst. Succes en sterkte!
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 04 Jul 2018 15:54

Re: Datetopic #4

Feline, het is niet dat hij niet geïnteresseerd oid is.
Het contact verliep zo soepel en zo natuurlijk, maar het viel me op dat hij wel erg veel bezig al was met de toekomst. Met kinderen, waar te wonen enzo. Ik ben daar totaal nog niet mee bezig, ik zie het wel hoe het allemaal loopt.
Toen hij wéér over kinderen begon stuurde ik savonds nog een berichtje op whatsapp of hij dat niet steeds wilde doen. (Heb er echt spijt van dat ik zo heb gedaan)Viel helemaal verkeerd, en is erg gaan nadenken of we wel zo goed bij elkaar passen. Hij is echt klaar om zich te gaan settelen enz. Maar ik vind dat tegenstrijdig aan zijn eerdere verhaal, dat hij rustig aan wil doen.
We hebben allebei de tijd genomen om na te denken hoe nu verder, vanavond even bespreken. Daardoor ben ik ook wel achtergekomen dat ik relaties best wel eng vind, vind het ook moeilijk soms dat hij dan al zo dichtbij komt en reageer dan misschien wel wat heftig op die toekomst dingen. Ik weet het gewoon ook niet hoe verder. Zolang die zaken niet ter sprake komen is het gewoon echt heel erg leuk en ontspannen, veel dezelfde interesses enz.
<<

Anoniem271

Bericht 07 Jul 2018 20:24

Re: Datetopic #4

Oh wat raar Libelle! Spreken jullie elkaar nog wel?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 08 Jul 2018 09:14

Re: Datetopic #4

Hoe is het gesprek gegaan Libelle? Kan me voorstellen dat hij dat berichtje wellicht verkeerd opgevat heeft. Hoop dat jullie een open en goed gesprek hebben gehad inmiddels.

Ik heb een tijdje niet meer gedate omdat ik er even geen behoefte aan had maar heb besloten dat ik een zomerliefde wil haha dus ik ben maar weer online gegaan. En nu ga ik vanmiddag mountainbiken met iemand haha. Hij heeft het helemaal geregeld en een extra fiets voor me dus ben benieuwd! Geeft in ieder geval weer goede verhalen en volgens mij is dit iemand die gewoon onwijs gezellig en enthousiast is en ik heb meer van dat soort mensen nodig nu ik weer terug ben :) Zie ‘t in ieder geval niet echt als date :)
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 08 Jul 2018 09:55

Re: Datetopic #4

Feline: veel plezier!

Ja we hebben 2 gesprekken gehad (via de telefoon) maar hij is erg gaan nadenken of we wel bij elkaar passen. Zn verstand zegt dat ik goed pas maar zn gevoel zegt wat anders. Ik kwam er ook achter dat hij zich heeft aangemeld op Tinder weer.. Hij zegt niet echt actief te zijn maar het feit dat je er opstaat betekent wel dat je opties openhoudt.
We hebben nog wel contact, maar het gaat allemaal zo moeizaam. Meeste komt eigenlijk ook van mijn kant nu.Heb het gevoel dat hij voor zichzelf eigenlijk al een keuze heeft gemaakt en er nu verder niet zoveel energie meer wil insteken.
Maar ik snap het echt niet, als ik vergelijk met hiervoor, klikten zo goed, hoe hij tegen me deed, zo verliefd altijd, ik dacht dat goed zat. Het liefste wil ik hem zien om te kijken wat voor gevoel er nu bij komt, of hij dan ook opeens zo gevoelloos doet. Hij heeft een paar belangrijke toetsen voor zn werk dus misschien speelt dat ook nog ergens mee nu.
Heb nog wel tegen hem gezegd dat wat de beslissing ook wordt ik wel face to face wil bespreken dus zal eind deze week zijn ivm zn werk.
En ga hem dan ook een beetje voor de keuze zetten, of er echt voor gaan of klaar, want deze onzekerheid en het gevoel aan het lijntje gehouden te worden bevalt me gewoon niet.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers