Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inspiratie inrichting huis

<<

Anoniem270

Bericht 30 Jun 2018 18:20

Inspiratie inrichting huis

Waar doe jij inspiratie op voor de inrichting van je huis?
Heb je bepaalde blogs, site’s, instagrammers of wat anders die je volgt of bekijkt? Zo ja welke? :angel:
Of ga je bepaalde winkels af en doe je zo je inspiratie op?

Ik ben benieuwd!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 30 Jun 2018 18:57

Re: Inspiratie inrichting huis

Ik ben ook benieuwd! Ons huis is op zich mooi en leuk ingericht vind ik. En passend hij een jaren 30 woning. Maar nu krijgen we binnenkort een opbouw met 2 kamers die juist niet jaren 30 zijn en moeten we dus helemaal from scratch een stijl geven.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 30 Jun 2018 20:42

Re: Inspiratie inrichting huis

Ik kijk altijd op Pinterest. Ook programma's van VTwonen kijk ik terug voor inspiratie. Het enige nadeel vind ik wel dat je dan best veel dezelfde stijl ziet van wat op dat moment hip is.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 01 Jul 2018 06:53

Re: Inspiratie inrichting huis

Heel veel pinterest ook hier. Wij gaan onze vollledige benedenverdieping verbouwen en overnieuw doen dus ben ook volop ah bedenken hoe en wat ik dan wil. Pfoe wat een gepuzzel.

Enige nadeel is dat je op sommige dingen al uitgekeken raakt, omdat je t op pinterest zooo veel ziet (terwijl ik dan bijvoorbeeld in het ‘echte’ leven niemand ken die t heeft).
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 01 Jul 2018 07:28

Re: Inspiratie inrichting huis

Ik volg vooral m’n eigen smaak/ideeën en vul dat aan met wat ik op Instagram zie of in de VT wonen.
Al probeer ik daar vaak nog m’n eigen draai aan te geven.

Veel dingen uit de VT wonen zijn leuk, maar je wordt er ook mee dood gegooid. En dan raak ik er direct al op uitgekeken.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Jul 2018 19:37

Re: Inspiratie inrichting huis

Instagram en fb
2014 2016
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 01 Jul 2018 20:32

Re: Inspiratie inrichting huis

Ik zoek veel op google of pinterest.

Wij hebben in onze woonkamer 3 deuren in ongeveer 4/5 meter zitten. Daar zoek ik nog steeds een oplossing voor. 1e is gangdeur, meter over, voorraadkast deur, halve meter, trapdeur.

Iemand een idee hoe je dat wat leuker kunt maken?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 01 Jul 2018 20:52

Re: Inspiratie inrichting huis

Viva schreef:Ik zoek veel op google of pinterest.

Wij hebben in onze woonkamer 3 deuren in ongeveer 4/5 meter zitten. Daar zoek ik nog steeds een oplossing voor. 1e is gangdeur, meter over, voorraadkast deur, halve meter, trapdeur.

Iemand een idee hoe je dat wat leuker kunt maken?


Ik zou een lambrisering verven en dan de deuren mee verven.

Zoals dit:
Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem317

Bericht 01 Jul 2018 21:03

Re: Inspiratie inrichting huis

Ik Google, kijk op Pinterest, kijk woonprogramma’s en kom in winkels. Eigenlijk van alles een beetje.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 02 Jul 2018 15:33

Re: Inspiratie inrichting huis

Van alles, Instagram, Pinterest, af en toe een woontijdschrift, wat ik zie in winkels, mijn eigen inspiratie. Vind het heel leuk om te doen. Heb net 3 nieuwe kasten gekocht :').
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 03 Jul 2018 21:42

Re: Inspiratie inrichting huis

Ik haal overal inspiratie vandaan: Pinterest, woonbladen, woonwinkels, Google.. En soms gewoon dat ik ergens bij toeval iets zie bv bij de kringloop.

Wat ik zelf soms zo jammer vind, dan heb je -denk je- iets unieks, en dan wordt het een trend en heeft ineens íedereen het. Toen ik in 2003 op mezelf ging wonen had ik allemaal jaren '60 meubeltjes bij elkaar gezocht (de meeste zijn inmiddels weer weg, want: onpraktisch), nu is dat ineens een trend en zie je het overal. Maar goed, dat waait ook wel weer over.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 04 Jul 2018 19:08

Re: Inspiratie inrichting huis

Ik koop gewoon wat ik leuk vind, beetje feeling mee hebben. Het liefste combineer ik vintage met modern met kitch met hip haha. Ik probeer ook ruimtes bij elkaar te betrekken door bepaalde kleurtinten door te trekken in verschillende ruimtes. Voorbeeldje: We schilderen 2 muren heel donkergroen, op de derde muur in die ruimte komt grijs groen, onze bank die in het andere deel van de kamer staat is een soort licht groen/grijs, gecombineerd met een grijs vloerkleed waar dan weer een grijs/lavendelkleur tafeltje op staat die iets weg heeft van de oudroze muur. De pootjes van de bank zijn van donker hout, dat komt weer terug in ons tv meubel en de pootjes van het poefje. Dat poefje is okergeel en combineert super leuk met dat hout en met groen. Als accessoires hebben we veel dingen met goud, met een knipoog naar dat okergeel en mat zwart, wat dan weer terugkomt in o.a. de scharnieren van de deuren, de deurknoppen en sommige armaturen die we hebben hangen. Al stoer element willen we nog een cognac kleurige leren stoel met een dun stalen onderstel, beetje in de stijl van ons tv meubel. De eettafel heeft ook een dun stalen onderstel met vlinderpoot (wat trouwens ook terug komt in onder ons tv meubel) en een wit marmeren blad. Dat combineert dan weer gaaf met de donkergroene velours stoelen die we willen, die dan weer houten pootjes hebben, welke weer tof zijn bij groen en de rest.

Hahahah, zo gaat dat ongeveer hier ;)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 04 Jul 2018 22:26

Re: Inspiratie inrichting huis

Ik loop vaak tegen dingen aan en neem het dan mee naar huis (of ik daar nu een plekje voor heb of niet). Verder zit ik soms gewoon thuis te fantaseren en bedenk dan weer wat ik anders zou willen. Al lees ik natuurlijk ook veel blogs en volg ik wooninsta accounts. Ben immers dol op interieur en stijlen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 05 Jul 2018 19:40

Re: Inspiratie inrichting huis

Je hebt een leuke blog, Tabbie!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 05 Jul 2018 22:21

Re: Inspiratie inrichting huis

Dank je wel Lookie!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers