Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vervelen

<<

Anoniem7

Bericht 09 Nov 2013 17:13

Re: Vervelen

Gympie schreef:Haha, ik heb er ook een mooi filmpje van! Alleen ik heb geen zin om het te gaan uploaden. Ben benieuwd naar jouw filmpje.

YouTube pakt hem niet. Iemand andere opties?
<<

Anoniem10

Bericht 09 Nov 2013 20:53

Re: Vervelen

Marin schreef:
Sorella schreef:Ja een puppy :cheering: Zou wel willen maar de omstandigheden zijn er niet naar. Geen tijd, ruimte en geld.


Haha en als ik me dan verveel, ga ik op internet naar puppy nestjes zoeken bijvoorbeeld. Verveel probleem ook weer opgelost.


Ja dat doe ik ook! Of kijken welke hond qua karakter goed bij me past. Zo kwam ik laatst op de Bedlington terriër uit, best wel een lelijke hond maar daardoor wel heel schattig.
<<

Anoniem 53

Bericht 09 Nov 2013 20:56

Re: Vervelen

Ik verveel me niet echt, maar heb nu gewoon geen zin om iets te doen dus lig een beetje op de bank te hangen.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Nov 2013 21:07

Re: Vervelen

Ik verveel me ook wel eens. Ik ben bij mijn vriend gaan wonen in een andere stad, heel wat kilometers van mijn oude woonplaats vandaan. Soms zit ik ook wel eens een avond op de bank voor de tv, is er niks op, forum ook al doorgelezen en dan weet ik niemand die ik kan bellen om iets te gaan doen ofzo. Op zo'n momenten mis ik dan mijn oude woonplaats waar ik wat vriendinnen heb wonen, hier heb ik nog niet heel veel kennissen.
Vanavond gaat het wel, al is mijn vriend nu aan het xboxen boven met een nieuw spel haha. Maar ik heb verliefd op ibiza opstaan en zit met laptop op schoot, ook leuk!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron