Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fietstassen (omg)

<<

Patsy

Bericht 25 Jun 2018 13:50

Re: Fietstassen (omg)

Sam schreef:
Harrison schreef:Ik wacht nu op het moment dat er iemand komt vertellen dat zij die Delfblauwe fietstassen heeft :D.


Katrien heeft ze, toch?


Yep! Ik! Ben nu zwaar teleurgesteld dat jullie ze niet mooi vinden. Hoop dat ik er niet van wakker lig vannacht :wink:.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 25 Jun 2018 14:03

Re: Fietstassen (omg)

Oh haha Katrien, daar had ik voor mijn post ook overheen gelezen. Nou ik fiets er dus ook mee rond :-).
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Patsy

Bericht 25 Jun 2018 14:10

Re: Fietstassen (omg)

Teun schreef:Oh haha Katrien, daar had ik voor mijn post ook overheen gelezen. Nou ik fiets er dus ook mee rond :-).


Een medestander, yes!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 25 Jun 2018 14:51

Re: Fietstassen (omg)

Katrien schreef:
Sam schreef:
Harrison schreef:Ik wacht nu op het moment dat er iemand komt vertellen dat zij die Delfblauwe fietstassen heeft :D.


Katrien heeft ze, toch?


Yep! Ik! Ben nu zwaar teleurgesteld dat jullie ze niet mooi vinden. Hoop dat ik er niet van wakker lig vannacht :wink:.

Haha, ik zei niet dat ik ze niet mooi vond. Ik moest alleen denken aan de discussie van een tijdje geleden over of je wel of niet mocht zeggen of je iets lelijk vond.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 25 Jun 2018 14:57

Re: Fietstassen (omg)

Ik vind zo'n halve fietstas die je erop zet al een stuk minder erg! Ik hing gewoon de tassen om het stuur en dan voor en achterop een kind en mijn eigen tas crossbody.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 25 Jun 2018 15:02

Re: Fietstassen (omg)

Ik heb deze:

https://www.hema.nl/winkel/vrije-tijd-k ... -(41188013)

(Is er ook in effen zwart)
Deze kan ik precies achter het zitje op de bagagedrager klikken. Voor gewone fietstassen had ik een verlengde bagagedrager nodig geloof ik, maar dan was ik bang om om te kiepen
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Jun 2018 15:26

Re: Fietstassen (omg)

Is een krat voorop geen optie?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Patsy

Bericht 25 Jun 2018 15:44

Re: Fietstassen (omg)

Harrison schreef:
Katrien schreef:
Sam schreef:

Katrien heeft ze, toch?


Yep! Ik! Ben nu zwaar teleurgesteld dat jullie ze niet mooi vinden. Hoop dat ik er niet van wakker lig vannacht :wink:.

Haha, ik zei niet dat ik ze niet mooi vond. Ik moest alleen denken aan de discussie van een tijdje geleden over of je wel of niet mocht zeggen of je iets lelijk vond.


Dat blijft altijd een dingetje hier hè? Ik kan me voorstellen dat ik wanneer het over belangrijke dingen zou gaan soms best pijnlijk kan zijn. Maar of iemand mijn fietstassen mooi of lelijk vindt maakt me echt niks uit.
<<

Patsy

Bericht 25 Jun 2018 15:45

Re: Fietstassen (omg)

O, en ontopic, ik heb een bobike zitje achterop, bovenop mijn (überhippe) fietstassen.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 25 Jun 2018 16:03

Re: Fietstassen (omg)

Aan die achterzitjes kan je ook heel handig altijd nog een (lichte) tas hangen. Gewoon om de leuning heen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jun 2018 16:33

Re: Fietstassen (omg)

Katrien schreef:
Harrison schreef:
Katrien schreef:
Yep! Ik! Ben nu zwaar teleurgesteld dat jullie ze niet mooi vinden. Hoop dat ik er niet van wakker lig vannacht :wink:.

Haha, ik zei niet dat ik ze niet mooi vond. Ik moest alleen denken aan de discussie van een tijdje geleden over of je wel of niet mocht zeggen of je iets lelijk vond.


Dat blijft altijd een dingetje hier hè? Ik kan me voorstellen dat ik wanneer het over belangrijke dingen zou gaan soms best pijnlijk kan zijn. Maar of iemand mijn fietstassen mooi of lelijk vindt maakt me echt niks uit.


Ha! Dat zou mij dan ook weer niks uitmaken.

Ik heb al meer dan 10 jaar fietstassen trouwens! En een krat voorop. Ik doe daar altijd de weekboodschappen mee.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Jun 2018 17:08

Re: Fietstassen (omg)

Hahaha Harri ik heb me ingedekt door ‘no offense’ te zeggen hoor :thumbsup: :smile:

Kratje voorop kan ook idd Lady! Al vind ik dat nooit zo fijn fietsen. Echt anders dan een voorzitje.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Jun 2018 18:42

Re: Fietstassen (omg)

HAHA!

Zora jij maakt fietstassen vast weer hip!
<<

Anoniem281

Bericht 25 Jun 2018 18:50

Re: Fietstassen (omg)

Ja, ik wilde ook een kratje voorstellen! Of mand, maar als je al zo gruwelt van moekezijtassen, dan vind je een mandje vast oma-ish of zo. Ik vind m'n krat echt ideaal, even wennen met fietsen, maar zou nu niet zonder willen. Ik was namelijk laatst opgestapt met m'n rugzak om en hoorde opeens een 'Ow mamma, nee, Too, heeelp!' Dus nu prop ik alles in 't krat en Tobias heeft nog ademruimte :)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Jun 2018 19:22

Re: Fietstassen (omg)

Hahaha SoGood!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 25 Jun 2018 19:42

Re: Fietstassen (omg)

Bazinga schreef:Ja, ik wilde ook een kratje voorstellen! Of mand, maar als je al zo gruwelt van moekezijtassen, dan vind je een mandje vast oma-ish of zo. Ik vind m'n krat echt ideaal, even wennen met fietsen, maar zou nu niet zonder willen. Ik was namelijk laatst opgestapt met m'n rugzak om en hoorde opeens een 'Ow mamma, nee, Too, heeelp!' Dus nu prop ik alles in 't krat en Tobias heeft nog ademruimte :)

Aw dat klinkt echt heel schattig!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 26 Jun 2018 05:52

Re: Fietstassen (omg)

Ik heb trouwens een rekje met een krat er op gehad wat aan het frame van mijn fiets vast zat en niet aan het stuur dat was echt ideaal. Toen die fiets gestolen was had ik een "gewoon" rekje op mijn volgende fiets, die zat aan het stuur vast en dat stuurt zoveel zwaarder.
Een bakkersrekje heet dat geloof ik i.p.v. een transport rek. Maar of dat weer kan in combinatie met een voorstoeltje weet ik niet. ( die fiets werd ook weer gestolen, lang leven Amsterdam, dus nu helemaal niks meer van rekjes en fietstassen).
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Jun 2018 06:54

Re: Fietstassen (omg)

Ik heb zelfs fietstassen bij de bakfiets. Kan ik heel wat boodschappen meenemen.
2014 2016
<<

Anoniem301

Bericht 26 Jun 2018 09:07

Re: Fietstassen (omg)

Bazinga schreef:Ja, ik wilde ook een kratje voorstellen! Of mand, maar als je al zo gruwelt van moekezijtassen, dan vind je een mandje vast oma-ish of zo. Ik vind m'n krat echt ideaal, even wennen met fietsen, maar zou nu niet zonder willen. Ik was namelijk laatst opgestapt met m'n rugzak om en hoorde opeens een 'Ow mamma, nee, Too, heeelp!' Dus nu prop ik alles in 't krat en Tobias heeft nog ademruimte :)

Ik vind een kratje helemaal niet oma achtig, ik zie zelfs jongeren en jongens/mannen ermee fietsen. Geen oma's. Ja zo'n rieten mandje.
<<

Anoniem281

Bericht 26 Jun 2018 09:32

Re: Fietstassen (omg)

Haha daarom zei ik toch ook, een mandje is oma-ish. Ik ben al jaren blij met m'n kratje.

En er past best veel in, laatst had ik m'n tas erin, een emmertje en schepje van Tobias, boodschappen en bloemen!
<<

Anoniem301

Bericht 26 Jun 2018 09:45

Re: Fietstassen (omg)

Bazinga schreef:Haha daarom zei ik toch ook, een mandje is oma-ish. Ik ben al jaren blij met m'n kratje.

En er past best veel in, laatst had ik m'n tas erin, een emmertje en schepje van Tobias, boodschappen en bloemen!

Je hebt gelijk, ik las niet goed! Ja er kan een hoop in!
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 26 Jun 2018 20:36

Re: Fietstassen (omg)

Als je een easyfit yep hebt achterop gaan die fietstassen niet passen Zora, omdat het stoeltje vast klemt in je bagagedrager. Weet niet hoe dat zit bij zadelbuisbevestiging.

Zelf heb ik een mamafiets met voorzitje, achterzitje (beiden yepp) en een krat voorop. Het voelt als een soort slagschip :smile: maar zelfs met mijn niet zo goede conditie is het prima te doen. Enige waar ik op moet letten is dat ik dat krat dan niet nog te vol en te zwaar laadt. Anders een fietskar nog een idee misschien. Hier zie ik bij kdv altijd een vader die kind meeneemt in fietskar, deze afkoppelt en stalt bij de kdv en s avonds weer meeneemt dus.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 26 Jun 2018 20:39

Re: Fietstassen (omg)

Ik heb een mand voorop. Ideaal voor mijn handtas.
En achterop 2 zwarte tassen van Sparta die je eraf kunt klikken.
Die neem ik alleen mee als ik boodschappen doe. Dan kunnen ze mee in het karretje in de winkel en klik ik ze er daarna weer op. Ik heb de tassen dus meestal in de schuur liggen want mijn fiets is anders te breed om overal tussen die hekjes te slalommen
2016
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 26 Jun 2018 20:56

Re: Fietstassen (omg)

Lilou schreef:Als je een easyfit yep hebt achterop gaan die fietstassen niet passen Zora, omdat het stoeltje vast klemt in je bagagedrager. Weet niet hoe dat zit bij zadelbuisbevestiging.


Ik had dat met een bagagedragerverlenger en dan konden de tassen er wel op.

Inmiddels heb ik geen moederfiets meer maar een gewone en daar zitten ook fietstassen op. Zou ook echt niet zonder kunnen voor de boodschappen enz. Ik heb er ook nooit over nagedacht dat mensen dat moeke achtig vinden. Ik zie m'n fiets echt als praktisch vervoermiddel, zal me echt een zorg zijn of fietstassen dan mooi zijn of niet.
2010 2012
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Jun 2018 07:06

Re: Fietstassen (omg)

Oh shit heb een easyfit idd! Hmmm nou maar even kijken dan dus!

Fietskar hebben we nooit ruimte genoeg hier voor en eerlijk gezegd wil ik dat ook echt niet haha en Lilou, haha ik noem mijn fiets ook altijd mijn space ship. Met dat gigantische windschermen erop enzo :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers