Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tea tree olie

<<

Anoniem249

Bericht 26 Jun 2018 20:54

Re: Tea tree olie

Jeetje wat vervelend! Ik dacht schimmel te hebben in m'n teennagel, maar na een bezoekje aan de huisarts bleek dat t helemaal niet te zijn. Het is inmiddels uit zichzelf uitgegroeid.
Ik zou inderdaad laten laseren of naar een speciale pedicure gaan.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 27 Jun 2018 17:37

Re: Tea tree olie

Vervelend zeg. Ik had ergens gevonden dat pure kokosolie ook zou helpen tegen schimmel. Je zou dat nog kunnen proberen, 2 x per dag insmeren en dan 2 weken lang. Bij mij is het nu helemaal weg, inclusief een stuk op mn teen wat zonder behandeling ook niet zomaar er uitgeroeid was, maar smeer nu nog mijn voeten af en toe in om het te voorkomen. Het werkt echt wonderbaarlijk goed.
<<

Geel

Bericht 27 Jun 2018 20:09

Re: Tea tree olie

Vervelend Marin! Jeukt het ook? Lijkt me heel irritant.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Jun 2018 21:23

Re: Tea tree olie

Ja af en aan. Momenteel gaat het wel qua jeuk.

Serena, wat fijn dat de kokosolie zo goed heeft geholpen. Domme vraag misschien maar hoe doe je dat? Direct sokken aan? Maar nu in de zomer dan met blote voeten? Ik strompel al op m'n hielen naar bed 's avonds met de tea tree, laat staan kokosolie.

Oh wees blij dat dat 't niet was Claire. Tenzij 't iets naarders is natuurlijk.
Let's discover the world together.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 02 Jul 2018 21:12

Re: Tea tree olie

sorry voor mijn late antwoord. Ik smeerde toen het nog wat kouder was, dus 's ochtends hele voet insmeren (hele boven en onderkant) en dan meteen sokken aan. En 's avonds ook hele voeten insmeren, handen wassen en idd heel voorzichtig op mn hakken ongeveer naar bed lopen. trekt er dan vanzelf in. Nog een voordeel, je krijgt er heerlijke zachte voeten van :)

Veel succes en hopelijk kom je ervan af.
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 21:33

Bericht 03 Jul 2018 20:35

Re: Tea tree olie

Anders een kijken naar gentiaan violet. Word ook ingezet bij spruw enzo maar is ook zeer effectief bij schimmelnagels :-)
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron