Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Too Good To Go

<<

Anoniem301

Bericht 20 Jun 2018 11:46

Too Good To Go

Super leuk nieuw inititatief wat ik jullie niet wil onthouden!

https://toogoodtogo.nl/

Wat is Too Good To Go?
Too Good To Go is een app waarmee je (overtollig) eten kunt kopen van restaurants, bakkerijen, supermarkten, etc. tegen een gereduceerde prijs. Je bestelt en betaalt via de app en haalt het eten op in de winkel.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 20 Jun 2018 11:48

Re: Too Good To Go

Heb ik één keer gedaan maar je kunt alleen met credit card betalen en ik kreeg 1 mini bakje soep voor 4 euro. Daarna niet meer geprobeerd! Initiatief vind ik wel top!
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jun 2018 11:57

Re: Too Good To Go

Feline schreef:Heb ik één keer gedaan maar je kunt alleen met credit card betalen en ik kreeg 1 mini bakje soep voor 4 euro. Daarna niet meer geprobeerd! Initiatief vind ik wel top!

Dat eerste zal aan het restaurant zelf liggen, jammer zeg!

Dat je alleen met een cc kunt betalen vind ik wel balen ja! Ik heb er geen. Ik heb ze zojuist een mail gestuurd om te vragen of dit in de toekomst nog verandert.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 20 Jun 2018 11:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 20 Jun 2018 11:58

Re: Too Good To Go

Ja, het voelde ook vet sneu. Beetje als bedelen ofzo. Liep ik weg met een enorme tas met 1 bakje soep haha. Ga ‘t niet meer doen maar nogmaals, het idee is leuk!
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jun 2018 12:01

Re: Too Good To Go

Feline schreef:Heb ik één keer gedaan maar je kunt alleen met credit card betalen en ik kreeg 1 mini bakje soep voor 4 euro. Daarna niet meer geprobeerd! Initiatief vind ik wel top!

Jammer, laten we hopen dat dit iets eenmaligs was en dat we andere mensen nu niet demotiveren het ook te proberen!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Jun 2018 12:08

Re: Too Good To Go

Ik heb net de app gedownload om eens te kijken, want vind het een goed initiatief.
Maar er is bij mij in de wijde omgeving niemand die mee doet helaas.
Laatst gewijzigd door Japie op 20 Jun 2018 12:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 20 Jun 2018 12:11

Re: Too Good To Go

Leuk concept inderdaad. Hier in de regio is het vooralsnog geen hit, maar ik blijf het in de gaten houden.
<<

Anoniem282

Bericht 20 Jun 2018 12:11

Re: Too Good To Go

Heel goed dat er op deze manier voedselverspilling meer kan worden tegengegaan. Ik ga zeker even kijken en heb gelukkig een cc!
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jun 2018 12:13

Re: Too Good To Go

Guattari schreef:Heel goed dat er op deze manier voedselverspilling meer kan worden tegengegaan. Ik ga zeker even kijken en heb gelukkig een cc!

Yeahhhh :banaan:
<<

Anoniem282

Bericht 20 Jun 2018 12:14

Re: Too Good To Go

:smile:
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 20 Jun 2018 12:50

Re: Too Good To Go

Misschien is www.thuisafgehaald.nl wel iets voor je?
Daar bieden mensen die teveel gekookt hebben, maaltijden etc aan, maar je kunt ook een thuiskok een verzoek doen om op een bepaalde datum iets voor je te maken.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jun 2018 13:25

Re: Too Good To Go

Dat vind ik een beetje een viezer idee eigenlijk omdat het bij mensen thuis is...


Ik zie nu wel dat als je een product bestelt, dus niet in de instellingen zelf, maar echt bij bestellen dat de optie PayPal ook naar voren komt!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 20 Jun 2018 14:35

Re: Too Good To Go

Ik heb de app al een tijdje op mijn telefoon staan idd en er doen best veel dingen bij mij in de buurt mee. Lunchzaakjes en restaurants en de bakkerswinkel enzo.. maar nog steeds niet uitgeprobeerd. Bij veel dingen staat ook wel ongeveer omschreven wat je dan krijgt. Maar ik ben toch meer van het zelf kopen wat ik daadwerkelijk nodig heb denk ik.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jun 2018 14:46

Re: Too Good To Go

Whatever schreef:Ik heb de app al een tijdje op mijn telefoon staan idd en er doen best veel dingen bij mij in de buurt mee. Lunchzaakjes en restaurants en de bakkerswinkel enzo.. maar nog steeds niet uitgeprobeerd. Bij veel dingen staat ook wel ongeveer omschreven wat je dan krijgt. Maar ik ben toch meer van het zelf kopen wat ik daadwerkelijk nodig heb denk ik.

Broodjes van de bakker ofzo lijkt mij bijvoorbeeld wel handig!

Ik heb een mail terug dat het in de toekomst ook met iDeal betaald kan worden en dat je nu inderdaad met cc of PayPal kunt betalen.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 20 Jun 2018 15:07

Re: Too Good To Go

Goed initiatief! Alleen hier in de buurt ook niks. Ik moet Duitsland in voor de dichtstbijzijnde, maar goed hier duurt het sowieso vaak langer voordat dingen aanslaan in vergelijking met de randstad. Dus ik verwacht ook niet dat het op korte termijn hier gaat zijn.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 25 Jun 2018 16:15

Re: Too Good To Go

Ik heb voor het eerst iets besteld via de app, bij de lekkere dingen bakker. Ben benieuwd, ga het zo na werktijd ophalen :banaan:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 25 Jun 2018 16:19

Re: Too Good To Go

Ik vind het ook een goed initiatief. De app heb ik net gedownload maar hier in de buurt zit helaas niks.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jun 2018 16:25

Re: Too Good To Go

Scandic schreef:Ik heb voor het eerst iets besteld via de app, bij de lekkere dingen bakker. Ben benieuwd, ga het zo na werktijd ophalen :banaan:

Oh wat leuk, ben benieuwd!
<<

Anoniem236

Bericht 25 Jun 2018 18:12

Re: Too Good To Go

De keuze is hier Curry worst uit Duitsland, andere dingen zijn minstens 50km weg
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 25 Jun 2018 20:08

Re: Too Good To Go

Nou het is een leuk pakket hoor! En ook echt €13 waard want ze sloeg het allemaal aan op de kassa. Zit een half brood in, zak kadetten, twee harde bollen, 2 kaasbroodjes, 2 chocoladecroissants en een gewone croissant. Ga ik zeker vaker doen want ik kom er toch langs als ik naar huis ga :banaan:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Jun 2018 20:35

Re: Too Good To Go

Lotus schreef:De keuze is hier Curry worst uit Duitsland, andere dingen zijn minstens 50km weg

Hier hetzelfde of ander moet ik richting Utrecht wat inderdaad minimaal 50 kilometer is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem244

Bericht 15 Dec 2018 12:08

Re: Too Good To Go

Ik heb gister een tas opgehaald bij de bakker hier.
Super veel voor 5,-

Afbeelding
<<

Anoniem336

Bericht 15 Dec 2018 12:21

Re: Too Good To Go

Zeker radler. Helaas niet in onze regio. Goed initiatief.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 15 Dec 2018 12:23

Re: Too Good To Go

Oh wat leuk dit! Ziet er echt superlekker uit Radler! Ik heb meteen de app gedownload.
Ik kan een bakje sushi halen, maar dat kan pas heel laat vanavond, dan heb ik er niet zo veel meer aan, jammer. Maar ik ga dit wel in de gaten houden
<<

Anoniem248

Bericht 15 Dec 2018 12:48

Re: Too Good To Go

Ik heb de app er ook weer opgezet, toen dit topic kwam, was hier nog niet zoveel in de buurt. Nu in de directe omgeving nog steeds niets, maar een stukje verderop al wel.
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers