Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bureaufiets

<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 25 Jun 2018 19:10

Bureaufiets

Heeft er hier iemand ervaring met een bureaufiets? Is dat fijn? Of is het typisch zoiets dat je een paar keer doet en daarna nooit meer? En zijn er ook fietsdingen die onder een zitbureau passen? Mijn bureau op kantoor is namelijk niet in hoogte verstelbaar.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 25 Jun 2018 19:12

Re: Bureaufiets

Bij ons op kantoor hebben ze zo'n ding, maar die is enorm hoog, waardoor je bureau ook omhoog moet. Eigenlijk moeten ze ook niet onder een bureau passen, want dan zit je niet ergonomisch op de fiets.
Heb het zelf nog nooit geprobeerd, lijkt me helemaal niet fijn, zonder rugsteun.
22112014 / 10042019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Jun 2018 20:30

Re: Bureaufiets

Ik sta voor de klas en heb er geen, maar mijn zwager heeft er wel een op kantoor. Hij is er wel over te spreken, zeker omdat de bureaus ook op de juiste hoogte kunnen worden ingesteld. Hij is 1,5 jaar geleden aan een dubbele hernia geopereerd en hierdoor is het voor hem extra prettig om tijdens zijn werkdag even te kunnen ‘ fietsen’.
Mijn ex had, voordat ik daar vertrok er eentje gekocht waarbij hij op zijn bureaustoel kon trappen, maar geen idee hoe of wat want hij was in mijn ogen al te lui om het te doen ( hij moest van de fysio meer bewegen).
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem241

Bericht 26 Jun 2018 09:17

Re: Bureaufiets

Volgens mij passen die niet onder een gewoon bureau. Dan zou je echt vooruit moeten trappen, in plaats van naar beneden. Ik zou er ook graag een willen!
Mijn baas heeft wel een zit-sta-bureau. Denk dat je er zo een nodig hebt voor zo'n fiets.
<<

Merit

Noob

Berichten: 60

Geregistreerd: 25 Apr 2015 18:52

Bericht 11 Jul 2018 19:24

Re: Bureaufiets

Wij hebben ze ook op het werk. Je bureau moet wel omhoog kunnen. Ik vond het niet fijn omdat je toch beweegt door het fietsen. En zodra ik ging typen, stopte ik met fietsen. Je moet het echt oefenen om het te kunnen combineren. En je krijgt het ook warm ;)

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]