Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week! Week 26!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 25 Jun 2018 06:31

Nieuwe week! Week 26!

Alweer op de helft van de weken van het jaar!

Wat ga jij deze week doen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 25 Jun 2018 06:48

Re: Nieuwe week! Week 26!

Vandaag: Geen plannen.
Morgen: Dagdienst, 's avonds uit eten met collega's.
Woensdag: Geen plannen. 's Avonds familiegesprekken op het werk.
Donderdag: Dagdienst
Vrijdag: Dagdienst
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jun 2018 06:49

Re: Nieuwe week! Week 26!

Maandag: Vanmiddag komen Snirp en haar kindjes even langs. Bij goed weer gaan we even een ijsje halen.
Dinsdag: Baby gym, verder nog geen plannen.
Woensdag: Spaanse les
Donderdag: Kennismakingsgesprek bruidspaar
Vrijdag: Food truck festival met vrienden
Zaterdag: Misschien dagje naar de outlets met z'n drietjes
Zondag: Nog geen plannen.
Let's discover the world together.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 25 Jun 2018 06:57

Re: Nieuwe week! Week 26!

Vandaag werken, vanavond vergadering van de or op school van mijn dochter.
Dinsdag, werken
Woensdag, vrij, huishouden doen en verder geen plannen.
Donderdag, werken en daarna vergadering.
Vrijdag, boodschappen doen, 's middags kinderen naar schoonouders brengen die blijven daar slapen. 's Avonds hebben wij openingsfeest van mijn man zijn werk.
Zaterdag kinderen ophalen en daarna komt en vriendin van mij een dagje.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem313

Bericht 25 Jun 2018 07:00

Re: Nieuwe week! Week 26!

Maandag: werken en ‘s avonds sporten.
Dinsdag: heidag van m’n werk inclusief diner dus heel laat thuis.
Woensdag: thuis met kinderen, hollen van school naar zwemles, ergens ijsje eten, vriend is weg dus ik tem de meute in m’n eentje.
Donderdag: werken, ‘s avonds borrelen en eten met een vriendin.
Vrijdag: werken, taart en soep maken.
Zaterdag: vieren we de derde verjaardag van mijn jongste.
Zondag: uitrusten, hardlopen, week voorbereiden.
<<

Anoniem298

Bericht 25 Jun 2018 07:58

Re: Nieuwe week! Week 26!

Vandaag: ziekenhuis voor controle van de jongste, daarna naar de Efteling.
Dinsdag: werken van 9-11, daarna boodschappen en ‘s avonds sporten
Woensdag: therapie en ‘s middags de jongste naar ballet brengen, daarna sporten
Donderdag: werken van 9-11, daarna sporten en verder nog niks
Vrijdag: ‘s ochtends sporten, ‘s middags naar de loopbaancoach en ‘s avonds naar de Foute Party met Dora.
<<

Anoniem252

Bericht 25 Jun 2018 08:03

Re: Nieuwe week! Week 26!

Wij zijn op vakantie tm donderdag, heerlijk! Vrijdag tm zondag naar een festival met een vriendin.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 25 Jun 2018 08:16

Re: Nieuwe week! Week 26!

Vandaag: werken
Dinsdag: vrij, vriend is jarig (30!) 's avonds gaan we pannenkoeken eten met zijn vader en mijn ouders.
Woensdag: vrij, moet wel langs mijn werk voor proeverij van de nieuwe menukaart.
Donderdag: vrij
Vrijdag: werken
Zaterdag: werken
Zondag: werken
10.04.17
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 25 Jun 2018 09:13

Re: Nieuwe week! Week 26!

Maandag / Vanmorgen ben ik met de kindjes nog een keertje wezen kijken bij een basisschool voor T. Vanmiddag even naar Marin :)
Dinsdag / 's Morgens moet ik even werken in de speelotheek. Verder nog geen plannen, misschien vraag ik mijn zusje om wat gezelligs te gaan doen. 's Avonds een rondje hardlopen.
Woensdag / Werken, verder geen plannen.
Donderdag / Werken en 's avonds hardlopen.
Vrijdag / Werken en 's avonds sushi eten met Fientje :banaan:
Zaterdag en zondag / Nog geen vaste plannen. Bij lekker weer misschien even borrelen bij een foodfestival. Verder lekker in de tuin, stukje fietsen, wandelen... We'll see :)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 25 Jun 2018 09:16

Re: Nieuwe week! Week 26!

Ik moet van de verloskundige (en mijn man :wink: ) wat rustiger aan gaan doen, dus ik hoop op een lekker rustig weekje.
Maandag - ik werk thuis, reflectieverslagen nakijken joepie. Vanmiddag controle bij de verloskundige, vanavond misschien eerste training van de voetbalclub hier kijken, en anders gewoon lekker tv kijken op de bank
Dinsdag - ik hoop dat ik maandag al mijn nakijkwerk afkrijg, want dan heb ik gewoon lekker vrij. Ik wil wat was wegwerken en verder lekker relaxen. 's Avonds een voorlichting bij de verloskundige.
Woensdag - ik moet naar mijn werk om de toetsen op te halen. Ik heb met een collega afgesproken om samen te gaan lunchen bij het tentje tegenover ons gebouw. Daarna een start maken met de toetsen zodat we nog even kunnen overleggen en de rest neem ik mee naar huis. 's Avonds misschien zwemmen als ik me goed genoeg voel.
Donderdag - ik ga thuis verder met de toetsen nakijken, verder zal ik dus wel niet veel doen, misschien tussendoor een wasje draaien of zo. 's Avonds naar zwangerschapsyoga.
Vrijdag - hopelijk geen toetsen meer nakijken, maar het is mijn uitloopdag, dus als ik niet klaar ben zal ik wel moeten. Verder geen plannen nog.
Zaterdag - misschien afspreken met vrienden die vrijwel tegelijk met ons een kindje verwachten, verder geen plannen.
Zondag - nog geen plannen.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 25 Jun 2018 10:06

Re: Nieuwe week! Week 26!

Maandag t/m vrijdag werken.
Vandaag na het werk naar mijn moeder, daar gaan we eten, ze is jarig vandaag.
Dinsdagavond sporten.
Donderdagavond komen 2 vriendinnen bij mij langs.
Zondag met vriendengroep en kinderen naar een speeltuin.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 25 Jun 2018 10:16

Re: Nieuwe week! Week 26!

Fijne week allemaal!
Vandaag: werken en ik zou met vriendinnen bij een vriendin gaan eten maar dat gaat niet door ivm ziekte. Dus gratis vrije avond! Denk dat ik even ga sporten.
Dinsdag: werken en yoga.
Woensdag: werken en 's avonds suppen met collega's.
Donderdag: werken en 's avonds naar de Sissy Boy summer market.
Vrijdag: werken en 's avonds nog geen plannen.
Zaterdag: lunchen met een vriendin en ik hoop lekker naar het strand.
Zondag: nemen mijn zus en ik mijn vader op pad. Moeten nog even bedenken wat, zouden naar een Jazz dingetje in de botanische tuinen gaan maar is misschien wat warm. Iemand goede ideeen?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Jun 2018 18:37

Re: Nieuwe week! Week 26!

@ Harri: bootje huren en lekker gaan varen, bijvoorbeeld bij 't Twiske?

Vandaag was ik voor het eerst alleen met de baby, m'n vriend moest weer aan het werk. Ging wel goed! Na de voeding van 7.30 heb ik nog even lekker verder geslapen. Verder hebben we tussen de voedingen door gewandeld, middagdutje gedaan en boodschappen gedaan. Tijdens het voeden heb ik nog een serietje gekeken, dus we hebben ons goed vermaakt. :)
Morgen heb ik zo'n zelfde dag, ook worden de bedklossen opgehaald en komt er een bestelling van de Wehkamp. Morgenavond komen twee vriendinnen op kraamvisite.
Woensdag: dagje me-time. Eind van de ochtend ga ik naar de stad, beetje winkelen, lunchen en 's middags naar Ocean's 8 in de bios. M'n vriend is thuis, dus ik heb m'n handen even vrij. Kijk er wel naar uit om even iets voor mezelf te doen, heb dat wel nodig af en toe (al ga ik N wel missen denk ik!).
Donderdag: in de ochtend komt de schoonmaakster, ga dan even wandelen met N denk ik. 's Middags komen m'n vader en z'n vriendin langs.
Vrijdag: geen plannen, gewoon dagje met de baby.
Zaterdag: vriendin + haar baby komen op kraamvisite.
Zondag: Sushi komt op kraamvisite.
❤ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 25 Jun 2018 18:52

Re: Nieuwe week! Week 26!

Maandag: werken en savonds plat op de bank, ik ben echt gesloopt
Dinsdag: om 7.30 jongste naar de opvang, om 8.00 heb ik een kappersafspraak (belachelijk vroeg maar kon niet anders), dan direct door naar m’n werk. Hele dag werken, smiddags een overleg, daarna een afscheid van een collega, daarna schoolfeest tot 23.00
Woensdag: werken
Donderdag: werken, tussendoor m’n oudste van school halen en die moet dan weer mee terug naar m’n werk want ik heb nog een late vergadering met aansluitende borrel van een coachgroep waar ik in zit. Heb even geen oplossing voor m’n oudste dus die gaat mee.
Vrijdag: ik ga met de kleuterklas van m’n oudste mee op schoolreis!
Zaterdag: smorgens vrienden helpen in hun nieuwe huis. Smiddags naar de verjaardag van m’n neefje in Rotterdam. Savonds komt er een vriend van m’n man en mij borrelen.
Zondag: week voorbereiden en smiddags naar een expo van een vriendin/collega.
#teammaple🍁
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 25 Jun 2018 20:25

Re: Nieuwe week! Week 26!

Maandag: werken
Dinsdag: werken
Woensdag: vrij. Huishouden en ik wil een stuk gaan wandelen
Donderdag: vrij. Boodschappen, zwemles
Vrijdag: werken, 's avonds wandelen met vriendin
Zaterdag: geen plannen nog
Zondag: verjaardag van neefje die 1 jaar wordt
<<

Anoniem271

Bericht 25 Jun 2018 20:34

Re: Nieuwe week! Week 26!

Vandaag heb ik gewerkt en heb net een borrel gehad van mijn bijbaan bij de voetbalclub.
Morgen werken, daarna sporten en dan m'n huisje poetsen.
Woensdag werken en in de middag naar m'n date.
Donderdag werken en meteen daarna vergadering.
Vrijdag ben ik jarig, eerst werken tot 12:00, daarna mijn neefje uit school halen en wat leuks met hem doen en in de avond neem ik mijn ouders en zusje mee uit eten.
Zaterdag heb ik cursus van 9:00 tot 17:00 en daarna meteen door naar m'n date. Daar blijf ik slapen en zondag gaan we een dag weg, waarschijnlijk Antwerpen of Brugge.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 25 Jun 2018 20:53

Re: Nieuwe week! Week 26!

Vandaag heb ik gewerkt en net even flink boodschappen gedaan.
Morgen weer werken en passen mijn ouders op, maken eten en eten we met z'n allen.
Woensdag ben ik vrij en ga ik in de ochtend met dochter naar gym. 's Middags wil ik even een nieuw korte broek kopen. Verder lekker in de tuin spelen en genieten van het weer.
Donderdag moet ik werken.
Vrijdag heb ik de hele dag en avond teamuitje en gaat dochter naar mijn ouders.
Nog geen plannen voor het weekend.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 25 Jun 2018 21:58

Re: Nieuwe week! Week 26!

Vandaag: gewerkt van 9.30 tot 20 uur, daarna nog wat voetbal gekeken en stuk met de hond gewandeld.
Morgen: vrije dag, heb het druk! Ik moet even wat schilderen in de tuin, even met de auto naar de garage, dan met 2 vriendinnen lunchen en even wat winkelen. Boodschappen doen, hondje vermaken, was draaien/ophangen, eten koken, en 's avonds voetballen kijken.
Woensdag tm zaterdag: werken van 10 tot 20/21 uur. Zaterdag na het werk nog een feestje bij vrienden.
Zondag: in de middag feestje van dochter van goede vrienden.
<<

Anoniem245

Bericht 26 Jun 2018 06:33

Re: Nieuwe week! Week 26!

Ik heb een rustiger weekje eindelijk!

Gisteren gewerkt, gepoetst, ijsje gegeten met mijn jeugdorkest en daarna Portugal gekeken.
Vandaag werken, boodschapjes, eten voorbereiden, muziekles zoon, eten in de oven en Argentinië kijken.
Morgen werken, en er is een veiligheidsdag op school van zoon met politie en brandweer etc. Daarna op tijd thuis voor Duitsland. Verder beetje chillen en schoonmaken.
Donderdag, werken en zoon moet sporten. Daarna moet ik weg om te repeteren.
Vrijdag werken, in de middag boodschappen en koken, repetitie geven en 's avonds lekker voetbal kijken.
Zaterdag uitslapen, thuis rommelen, in de avond concert.
Zondag BBQ met de vereniging.
<<

Anoniem247

Bericht 26 Jun 2018 08:02

Re: Nieuwe week! Week 26!

Pff ik ben blij dat het over 2 weken vakantie is. Al die drukte zo vlak voor de vakantie. Mijn hoofd stroomt gewoon over op dit moment.

Ma : gewerkt van 8.00. - 13.00
Di : zo met zoon naar logopedie, boodschappen halen, naar de slager/boekenwinkel/Kruidvat, 2 wassen draaien, kinderen weer van school halen, naar de apotheek en vanavond vriendin helpen met een kast in elkaar zetten.
Woensdag : mee met uitje school (=6 km wandelen) en verwacht om half 1 thuis te zijn, verwijsbriefje halen bij de huisarts en langs de tandarts om een afspraak te maken voor heel het gezin en ‘s middags naar Ikea om een bureau te gaan halen voor mijn oudste. ‘s Avonds gaan we bakplaten en later op de avond komt een een bouwbedrijf langs met een offerte voor de evt aanbouw aan het huis.
Donderdag : echt ene ochtend aan het huishouden spenderen, beide kids moeten naar de kapper na school en ‘s Avonds moet ik mijn moeder wegbrengen en halen.
Vrijdag : werken 8.00 - 17.00
Zaterdag : werken 8.00 - 13.00 en in de middag naar de verjaardag van m’n nichtje. Daar blijven we ook eten en zullen laat in de avond weer thuis komen.
Zondag : boodschappen doen en verder helemaal NIKS :laughcry:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 26 Jun 2018 09:20

Re: Nieuwe week! Week 26!

Zo, er komen een aantal drukke weken voorbij hier!
Atelier Madame, veel plezier nog op vakantie!

Maandag: gewerkt van 7u30-17u30, daarna bij mijn ouders gaan eten en 's avonds nog in de tuin gewerkt
Dinsdag: vrij! ik ga zo boven poetsen, wat fietsen met mijn dochter en verder lekker chillen
Woensdag: werken van 7u30-17u30, daarna mijn oudste bij een vriendje ophalen, 's avonds nog naar de verjaardag van mijn opa
Donderdag: werken van 11u-20u, 's avonds voetbal kijken!
Vrijdag: vrij! Mijn oudste heeft dan afzwaai van de kleuterklas dus daar worden we verwacht om 11u30 met onze ouders.
Zaterdag: naar de bib en daarna naar een housewarming
Zondag: wordt mijn neefje 2 jaar, dus daar naartoe!
2012 & 2016
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Jun 2018 09:33

Re: Nieuwe week! Week 26!

Wow inderdaad een aantal drukke weken! Ik doe daarentegen praktisch niks omdat ik niet echt meer uit de voeten kan.

Ma: gisteren kwam mijn vader om te helpen met E. Ik ben even meegeweest naar de speeltuin in de wijk en heb verder niks gedaan.
Di: E is op de opvang. Ik draai een was, lees mijn boek uit en ga misschien nog even naar de kapper als ze nog plek hebben vanmiddag. Vanavond is mijn man sporten, ik ga denk ik een serie kijken.
Woe: Mijn man en E zijn allebei gezellig thuis. Misschien zetten we het badje op, verder nog geen plannen.
Do: Weer een dag voor mezelf met E op de opvang. Misschien ga ik nog even langs bij een vriendin maar verder geen plannen.
Vr: Thuis met E, dus een wat drukker dagje. Mijn man probeert thuis te werken om me een beetje te kunnen helpen. ‘S avonds komen er vrienden barbecueën
Za: Overdag geen plannen, ‘s avonds hebben we een verjaardag van buren.
Zo: Geen plannen

Ik houd er half rekening mee dat ik misschien al ergens beval, al hoop ik dat ze nog één of twee weken veilig blijven zitten.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Jun 2018 09:39

Re: Nieuwe week! Week 26!

Zo spannend, Teun! Succes met de allerlaatste loodjes!
❤ 7 juni 2018

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers