Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hapje eten in Utrecht

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 18 Jun 2018 17:47

Hapje eten in Utrecht

Gezocht; een locatie graag in de buurt van het Beatrix theater.
De show begint om 20 uur en we zijn graag een 15-30 minuten voor de show aanwezig. We hebben ongeveer een uur om ergens wat te eten (al zijn we aan het kijken of we de oppas niet wat eerder kunnen laten komen).
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem282

Bericht 18 Jun 2018 17:51

Re: Hapje eten in Utrecht

Toen ik nog in Utrecht woonde, borrelde ik weleens bij Zeyn. Zit naast het theater, maar het is vaak wel druk. Ik zou dus wel reserveren en iets meer tijd ervoor uittrekken dan een uur, of meteen bij je bestelling doorgeven dat je op tijd zit. :)
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 18 Jun 2018 18:28

Re: Hapje eten in Utrecht

- Lucy Lou -> zit meer aan de andere kant van het station maar niet ver weg, mexicaans restaurant, je kan er niet reserveren maar er is altijd wel plek
- Pesto
- Beers&Barrels bij de veilinghavenkade
- Het gegeven paard
- Ruig (zelf nooit geweest maar prima om even wat te eten denk ik)

Of als je gewoon echt snel wat wil eten heb je ook wel allerlei restaurants in Hoog Catherijne, niet persee super gezellig maar wel leuker dan naar de burger king oid ;)
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 18 Jun 2018 18:34

Re: Hapje eten in Utrecht

Metro city is ook net geopend. Qua terras niet heel spectaculair, maar binnen leuk en ik heb er laatst gezellig geborreld en het eten dat ik voorbij zag komen, leek ook prima!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 18 Jun 2018 18:36

Re: Hapje eten in Utrecht

Ik heb in dezelfde situatie bij Hagenouw in hoog Catharijne gegeten. Idd niet erg bijzonder maar wel prima en snel. Kon niet meer reserveren bij restaurants vlakbij het theater, anders had ik dat gedaan!
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jun 2018 18:52

Re: Hapje eten in Utrecht

June schreef:Metro city is ook net geopend. Qua terras niet heel spectaculair, maar binnen leuk en ik heb er laatst gezellig geborreld en het eten dat ik voorbij zag komen, leek ook prima!

Ja dit! Ik heb er gegeten, was lekker. Mooie inrichting ook. Het terras vind ik ook leuk, maar geen bijzonder uitzicht inderdaad zo bij het station inderdaad.

Het gegeven paard zit wat verder, maar ook in de buurt. Ook een aanrader!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 18 Jun 2018 19:07

Re: Hapje eten in Utrecht

Ik ga ze opslaan/online bekijken!
Meer opties blijven natuurlijk altijd welkom!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 18 Jun 2018 22:31

Re: Hapje eten in Utrecht

Ik vond Metro City erg leuk. Mooi ingericht en lekker gegeten. Vond personeel het ook erg leuk doen
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 18 Jun 2018 22:32

Re: Hapje eten in Utrecht

Ik vond The Green House ook wel leuke dingen op de kaart hebben.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 20 Jun 2018 20:34

Re: Hapje eten in Utrecht

Echt heel erg maar het is een burger van de burger king geworden.
We waren ruim optijd vertrokken, 16 uur, maar door de vele tegenslagen onderweg (files enzo) waren we pas om 19.30 uur bij het theater.... :palm:
Het uur reistijd hebben we niet gehaald :nopompom:
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem272

Bericht 22 Jun 2018 08:01

Re: Hapje eten in Utrecht

Ah, wat jammer. Had je niet veel beter met de trein kunnen gaan dan? Het theater is naast het station!

Wel een leuke avond gehad verder?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 22 Jun 2018 15:00

Re: Hapje eten in Utrecht

De trein hebben we overwogen, maar dan was reistijd ruim een half uur langer, plus het werd twijfelachtig of we dan nog wel in onze woonplaats zouden kunnen komen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2018 21:20

Re: Hapje eten in Utrecht

Henque schreef:- Lucy Lou -> zit meer aan de andere kant van het station maar niet ver weg, mexicaans restaurant, je kan er niet reserveren maar er is altijd wel plek
- Pesto
- Beers&Barrels bij de veilinghavenkade
- Het gegeven paard
- Ruig (zelf nooit geweest maar prima om even wat te eten denk ik)

Of als je gewoon echt snel wat wil eten heb je ook wel allerlei restaurants in Hoog Catherijne, niet persee super gezellig maar wel leuker dan naar de burger king oid ;)



Beer & Barrels zit ook aan de gracht.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2018 21:22

Re: Hapje eten in Utrecht

Leuk om zo nieuwe restaurants te ontdekken hier, maar het gekke is dat we het altijd bij dezelfde houden voelt zo vertrouwd.

Pesto, opzich leuke kaart en goed dat ze vegankaas gebruiken.

Metrocity, redelijk, maar vind het altijd jammer dat ze men verplichten een aantal gangen te nemen. Ik wil dat zelf kunnen bepalen en wij vinden 2 al gauw genoeg en hebben niet zo'n behoefte aan een 3e gang wat meestal zoet is. We gaan niet vaak ala carte eten op die manier omdat we daar niet echt de behoefte aan hebben Bovendien is het wat duurder en dus kiezen we liever voor een goedkopere manier wat ook lekker is bvb indiaas waar we genoeg hebben aan alleen een hoofdgerecht.

Lucy Lou, ziet er leuk uit, maar ik zie dingen die je niet in de mexicaanse keuken zal zien. Vind het jammer dat ze vaak diverse keukens ver#$&@ en niet bij het origineel houden.

De omgeving bij de Jaarbeurs vind ik niet zo gezellig. In de stad zijn er veel meer leuke(re) opties.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jun 2018 21:12

Re: Hapje eten in Utrecht

Wij zijn vooral fan van Umami waar we zeker 1x pm gaan eten en soms wel 2 wkn achter elkaar. Vind het echt geweldig en het personeel is ook zo oprecht vriendelijk dus niet dat gemaakt wat je wel eens ziet.
Surya ook een favo van ons eveneens vriendelijk personeel en lekker buiten zitten daar.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers