Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fit(ter) worden!

<<

Anoniem273

Bericht 24 Jun 2018 20:09

Re: Fit(ter) worden!

Claire**** schreef:Hoe gaat t ladies? Ik merk dat ik het steeds makkelijker begin te vinden. Ik heb helemaal geen behoefte meer aan "slecht" eten en vind t ook echt lekker om te sporten.


Hier gaat het ook goed! Ik heb nog wel behoefte aan 'slecht' eten en ik eet dat ook gewoon. Maar waar ik vroeger een hele zak chips at, eet ik nu netjes een bakje. Verder eet ik soms graag cheez dippers op mijn werk als tussendoortje en ik vind Propercorn sweet&salty ook heel lekker tijdens mijn Netflix-avonden.
Ik merk dat ik alles gewoon veel meer met mate kan eten en nu past dat ongezonde voer vaak ook gewoon binnen m'n macro van MFP :)

Ik ben nog aan het Shredden, ben bij level 3. Ongeveer 3 a 4 x per week doe ik dat, bevalt goed. Ik ben sinds mei al best wat cm kwijt geraakt, zo blij mee!

Hoe is jet met de rest? :thumbup:
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 26 Jun 2018 19:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem249

Bericht 26 Jun 2018 19:11

Re: Fit(ter) worden!

Lekker bezig Azi! Het is ook belangrijk om een beetje de balans te vinden. Ik ben de hele periode heel strikt geweest en had afgelopen weekend zo vreselijk veel zin in pizza en cola, dus dat heb ik toen maar gedaan.

Ik weet niet of de rest nog zin heeft om fitter te worden gezien het uitblijven van de reacties :smile:
<<

Anoniem315

Bericht 26 Jun 2018 19:24

Re: Fit(ter) worden!

Ik ben nog druk bezig! Maar ik zet mijn vorderingen zo'n beetje steeds neer in het hardlooptopic.

Afgelopen weekend heb ik voor het eerst 8.7km gerend. Mooie progressie dus! Ik word ook wat zwaarder merk ik, dus ik denk dat mijn spieren beginnen te komen. Eindelijk!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 26 Jun 2018 19:57

Re: Fit(ter) worden!

Joe! Ik ben inderdaad afgehaakt :thumbdown:. Ik voelde me laatst een week niet fit, slap, energieloos. Het lukte toen echt niet. En daarna niet meer opgepakt. Nu denk ik elke avond: morgen begin ik écht weer.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 26 Jun 2018 20:47

Re: Fit(ter) worden!

Ik kom net weer van de sportschool! Meteen even gevraagd naar personal training maar dat start vanaf 62,50 wat dus echt veel geld is. De (superleuke) trainer vertelde me dat PT blijkbaar geen beschermd beroep is en eigenlijk iedereen zo naar de KvK kan om zich in te schrijven als PT. Hier in de stad kun je ook wel 40 euro per uur vinden maar of dat echt iemand is die weet wat ie doet betwijfelde hij. Overigens is hij zover ik weet geen PT dus het was niet om zichzelf te verkopen. Ik vond het vooral leuk om weer eens met hem te praten haha.. echt erg want volgens mij is ie minstens 8 jaar jonger :o
<<

Anoniem249

Bericht 26 Jun 2018 21:03

Re: Fit(ter) worden!

Feline jij woont toch ook in Amsterdam? Je hebt best wat sportschool concepten waar je maar met bijv 7 personen tegelijk kunt trainen waar dan 1 a 2 trainers rondlopen om te helpen en corrigeren. Zoals bijv Amsfit. Misschien is dat wat voor je.

Ik sport nog braaf in mn eentje in de sportschool en ga nog 1x in de 2 weken naar de fysio. Het gaat steeds beter met m'n knie blessure en dat geeft zoveel motivatie. Het is zo heerlijk om weer te kunnen bewegen. Zonder problemen de trap op en af, stukje wandelen door de stad. Kan niet wachten tot ik weer halve (of zelfs hele? weet niet of dat er ooit nog in zit) dagen kan wandelen in de natuur.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 26 Jun 2018 21:33

Re: Fit(ter) worden!

Ja Claire, dat heeft mijn sportschool ook maar ik heb daar wel eens gekeken en kan de helft van de oefeningen niet en wil absoluut niet diegene zijn die constant extra aandacht nodig heeft. Gelukkig mag ik 1 x per maand kosteloos een afspraak maken met een trainer om nieuwe oefeningen te bespreken dus dat is wel fijn.

Fijn dat je blessure afneemt! Zelfs halve dagen wandelen zijn al mooi meegenomen :)
<<

Anoniem249

Bericht 29 Jun 2018 17:17

Re: Fit(ter) worden!

Je doet bij Amsfit gewoon je eigen workout, de trainers lopen rond om je te helpen/ beter te worden. Ze geven ook suggesties welke oefeningen bij je passen etc. Het is dus geen groeps workout.
<<

Anoniem298

Bericht 11 Jul 2018 20:17

Re: Fit(ter) worden!

Ik wilde weer eens shredden, maar ik kan de filmpjes niet meer vinden op YouTube. Heeft iemand (Azi?) een link voor me?
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 18 Jul 2018 11:55

Re: Fit(ter) worden!

Jet schreef:Ik wilde weer eens shredden, maar ik kan de filmpjes niet meer vinden op YouTube. Heeft iemand (Azi?) een link voor me?

Ik kan ze ook niet meer vinden, ik ga vanavond nog eens goed kijken.
<<

Anoniem273

Bericht 18 Jul 2018 14:06

Re: Fit(ter) worden!

Lees het nu pas! Ik heb ze al 5 haar ofzo op mijn iPad staan, dus kan je helaas niet helpen eraan. Misschien kun je ze nog ergens downloaden?
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 18 Jul 2018 17:41

Re: Fit(ter) worden!

Ik heb een 7 day programma gevonden, dat is de enige die er nog opstaat.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 18 Jul 2018 18:03

Re: Fit(ter) worden!

<<

Anoniem298

Bericht 22 Jul 2018 21:03

Re: Fit(ter) worden!

Ah top! Dank je wel!
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers