Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat eten we vanavond? #12

<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Jun 2018 18:51

Re: Wat eten we vanavond? #12

Mijn vriend is een weekend weg en ik had geen zin om te koken, dus had ik chinees gehaald. Mijn ouders kwamen mee eten.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Jun 2018 19:14

Re: Wat eten we vanavond? #12

Mijn vriend had kabeljauw gegrild, met groene asperges en gebakken aardappeltjes.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Jun 2018 19:41

Re: Wat eten we vanavond? #12

caribbeanlover schreef:
Urban Naked schreef:M’n zoons zitten op een camping dus ik eet vnv alleen met m’n man. Geen zin in koken, denk dat ik Indiaas ga bestellen.


Doe dat dan bij Surya ;)

Ohja! Had gekund! Maar ik heb het bij een andere tent besteld deze keer. Was alsnog heerlijk hoor, we hadden paneer jalfrezi, dahl makhni en verschillende groentes in currysaus. Met papadums, naan, rijst, raita, chutney etc. Heerlijk! En alles vega.
#teammaple🍁
<<

Anoniem317

Bericht 22 Jun 2018 20:33

Re: Wat eten we vanavond? #12

Ik heb een soep gemaakt van courgette, tomaat, ui, knoflook en een bouillonblokje.
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 22 Jun 2018 22:26

Re: Wat eten we vanavond? #12

Wij hebben Turkse Dürüm gegeten :heart:

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jun 2018 23:18

Re: Wat eten we vanavond? #12

Urban Naked schreef:
caribbeanlover schreef:
Urban Naked schreef:M’n zoons zitten op een camping dus ik eet vnv alleen met m’n man. Geen zin in koken, denk dat ik Indiaas ga bestellen.


Doe dat dan bij Surya ;)

Ohja! Had gekund! Maar ik heb het bij een andere tent besteld deze keer. Was alsnog heerlijk hoor, we hadden paneer jalfrezi, dahl makhni en verschillende groentes in currysaus. Met papadums, naan, rijst, raita, chutney etc. Heerlijk! En alles vega.


Volgende keer misschien dan?
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jun 2018 23:21

Re: Wat eten we vanavond? #12

Marin schreef:Klinkt lekker Teun.
Ik zou dat lekker doen, Urban Naked! Lekker!

Wij eten chicken wings met rauwe broccoli, bloemkool en bleekselderij met blauwe kaas-kwark dip.


Rauwe broccoli? Ik weet nog van vroeger dat mijn moeder als ze kaartvriendinnen had (hahaha herinner mij nog goed dat gebler waarvan ik niet kon slapen) dat ze oa rauwe bloemkool had om te snacken. Dat heb ik wel eens vaker gezien tijdens vakanties, maar broccoli niet. Ik weet dat het familie van elkaar is, maar het lijkt me zo gek omdat zo te eten.
<<

Anoniem245

Bericht 23 Jun 2018 06:24

Re: Wat eten we vanavond? #12

Wij eten met de vereniging tussen de soundcheck en het concert door. Waarschijnlijk een lopend buffet.
<<

Anoniem313

Bericht 23 Jun 2018 07:16

Re: Wat eten we vanavond? #12

Ik ga BBQ’en op het feest van mijn broer en zwager!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 23 Jun 2018 08:34

Re: Wat eten we vanavond? #12

Veel plezier Caulfield!

Ik ga met een vriendin een nachtje naar Scheveningen. Vanavond maar eens kijken waar we zin in hebben.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 23 Jun 2018 08:35

Re: Wat eten we vanavond? #12

We hebben vanavond burenborrel waarbij iedereen iets te eten meeneemt. Het thema is Italiaans. Wij gaan drie soorten bruchetta’s maken.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Jun 2018 09:43

Re: Wat eten we vanavond? #12

Klinkt gezellig Teun.

Ik ga zalm on bladerdeeg klaar maken met daarin spinazie en verder kijk ik even wat ik in de koelkast tegen kom wat er doorheen kan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Jun 2018 09:56

Re: Wat eten we vanavond? #12

caribbeanlover schreef:
Urban Naked schreef:
caribbeanlover schreef:
Doe dat dan bij Surya ;)

Ohja! Had gekund! Maar ik heb het bij een andere tent besteld deze keer. Was alsnog heerlijk hoor, we hadden paneer jalfrezi, dahl makhni en verschillende groentes in currysaus. Met papadums, naan, rijst, raita, chutney etc. Heerlijk! En alles vega.


Volgende keer misschien dan?
Heb even gekeken maar ze bezorgen alleen met foodora en niet in mijn wijk! Dus dat gaat niet lukken!
#teammaple🍁
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 23 Jun 2018 10:23

Re: Wat eten we vanavond? #12

Gezellig Teun!
Veel plezier in Scheveningen Japie!

Wij grillen bavette op de bbq en eten daar een salade bij.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2018 16:16

Re: Wat eten we vanavond? #12

Urban Naked schreef:
caribbeanlover schreef:
Urban Naked schreef:Ohja! Had gekund! Maar ik heb het bij een andere tent besteld deze keer. Was alsnog heerlijk hoor, we hadden paneer jalfrezi, dahl makhni en verschillende groentes in currysaus. Met papadums, naan, rijst, raita, chutney etc. Heerlijk! En alles vega.


Volgende keer misschien dan?
Heb even gekeken maar ze bezorgen alleen met foodora en niet in mijn wijk! Dus dat gaat niet lukken!


Jammer! Deliveroo misschien? Die bezorgen hier wel van hun alleen niet bij ons, maar bij ons wordt er sowieso amper wat bezorgt. Ik zag laatst dat ze ook aan ubereats doen dus wie weet ook bij jou. Anders kan je natuurlijk afhalen en/of gewoon een keer gaan eten hmmm.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Jun 2018 02:09

Re: Wat eten we vanavond? #12

Helaas, zoals ik al scheef hierboven doen ze alleen met foodora. Afhalen is geen optie, ik zou er een uur mee bezig zijn heen en terug.

Waar ik gisteren besteld heb was echt superlekker, dus ik hou het lekker daar bij.
#teammaple🍁
<<

Anoniem246

Bericht 24 Jun 2018 09:38

Re: Wat eten we vanavond? #12

Mijn man mag tot morgen niet eten (CT-Colon). Ik eet vanavond pasta (weet nog niet welke soort) met Fun­g­hi por­ci­ni met Shiitakes, geraspte kaas en een salade.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jun 2018 12:39

Re: Wat eten we vanavond? #12

Urban Naked schreef:Helaas, zoals ik al scheef hierboven doen ze alleen met foodora. Afhalen is geen optie, ik zou er een uur mee bezig zijn heen en terug.

Waar ik gisteren besteld heb was echt superlekker, dus ik hou het lekker daar bij.


Zie het nu las het verkeerd. Jammer hoor. Enige optie om er te gaan eten :).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Jun 2018 12:55

Re: Wat eten we vanavond? #12

Caesar salade met kippendijen.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 24 Jun 2018 14:38

Re: Wat eten we vanavond? #12

Klinkt goed Marin!

Ik maak een pan tomatensoep en bak daar een lekkere biefstuk bij.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 24 Jun 2018 14:46

Re: Wat eten we vanavond? #12

Lekker Marin en Lady! Maak je ook de dressing zelf Marin?

Wij gaan lekker uit eten samen, bij 1 van onze favoriete restaurants! Zinin!
<<

Anoniem273

Bericht 24 Jun 2018 15:06

Re: Wat eten we vanavond? #12

Veel plezier, Kreeft!

Wij eten vnv lekker makkelijk; Italiaanse salade van de AH, airfryer friet en voor mij een vegetarische slager bratwurst die ik ga klaarmaken als een frikadel speciaal en voor m’n man twee oven kroketten :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Jun 2018 15:48

Re: Wat eten we vanavond? #12

Kreeft schreef:Lekker Marin en Lady! Maak je ook de dressing zelf Marin?

Wij gaan lekker uit eten samen, bij 1 van onze favoriete restaurants! Zinin!


Nee want m'n zus is zwanger (en eet mee) en kan dus geen rauwe eieren in de dressing eten. Dus maar gekochte van Cardini, dan mag 't wel.

Veel plezier vanavond!
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Jun 2018 16:09

Re: Wat eten we vanavond? #12

Ik gebruik nooit rauwe eieren in een Caesardressing, ik doe altijd dit recept:

http://www.francescakookt.nl/caesar-dressing/

en dan met yoghurtmayonaise.

Wij eten spaghetti met tomatensaus en gehaktballetjes en een salade ernaast. Gisteren hadden we Turks brood met allerlei lekkere hapjes erbij: kleine kippenpootjes, plakjes gerookte zalm, aardappelsalade, bladerdeeghapjes uit de oven, aïoli, salade. Ik ben echt gek op brood met kleine hapjes en lekker beleg, meestal doen we stokbrood, maar gisteren waren we toevallig in de Turkse winkel. Was ook erg lekker.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 24 Jun 2018 17:20

Re: Wat eten we vanavond? #12

Stoofpotje van pompoen, tomaten, ui, knoflook, paprika en kikkererwten. Op smaak gebracht met paprika-, komijn- en chilipoeder.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers