Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Jun 2018 06:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat onze schoonmaakster nu voor de tweede week achter elkaar af heeft gezegd. Dan doe ik zelf wel wat, maar wel irritant, zeker omdat m'n zus en zwager hier het hele weekend in huis zitten en 't dan fijn is als 't schoon is.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 22 Jun 2018 08:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat ik vanmorgen al een nieuwe panty kapot heb getrokken bij het aantrekken. Ik zag net dat zijn vervanger ook alweer een mooi gat heeft.
<<

Anoniem282

Bericht 22 Jun 2018 10:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Thanks, Verde & S.O! Helaas heeft het amper geholpen. Heb er vannacht 3 uur door wakker gelegen, omdat ik niet goed kon liggen. Hoop dat je er toch nog met voorbeelden uit andere boeken of internet uitkomt, S.O. Wiskunde is vaak een heel andere manier van denken. Succes!

Haha Caro, erg herkenbaar! Ik heb volgens mij de gehele panty-industrie de recessie doorgeholpen, zo vaak trok ik ze kapot. Ook die van betere kwaliteit; geen idee hoe ik het deed/doe.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 22 Jun 2018 11:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik heb toch spijt van de kapper haha, beetje té enthousiast geweest. Ga toch maar weer sparen..
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 22 Jun 2018 11:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Betty, ik las het deze week, wat moet dat moeilijk zijn voor jullie als familie om te weten dat iets met zulke enorme gevolgen maar met zo'n korte straf gestraft wordt.

Guattari, wat rot dat je nog steeds pijn hebt.

Whatever, je haar te kort geknipt? Ik baal standaard even na elk kappersbezoek geloof ik, moet altijd wennen en vind het standaard altijd net iets te kort geknipt (wat uiteindelijk wel mee valt, maar ik had zo'n kapster die zei 'goed zo?' en dan toch nog even wat extra eraf knipt terwijl het al kort genoeg was).
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 22 Jun 2018 11:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Lief dat je zo uitgebreid leest en reageert! Haha ja ze heeft ook meer eraf geknipt dan ze voor me hield maar het is meer dat ik überhaupt spijt heb van mijn bewoording het lekker te kortwieken (er is echt 15 cm af) ipv bijpunten en model er in. Naja, half jaartje groeien en het zit er weer aan zullen we maar denken. (Maar ik wilde mooi haar voor festival volgende week en eigenlijk heb ik nu spijt haha)


Marin: wanneer komt ze dan als ze afzegt of slaat ze gewoon over? Wat vervelend..
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Jun 2018 12:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ja vorige week vrijdag had ze afgezegd ivm suikerfeest. Logisch, prima, had zelf al gezegd dat ze maar op andere dag moest komen. Toen had ze die ook afgezegd ivm familieuitje. Al discutabel maar ach, keertje prima. Maar nu deze week weer. Dat is wel irritant. Heb gevraagd of ze dan toch begin volgende week kan komen. Luxe probleem hoor maar toch irritant.

Wat balen van je haar!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 22 Jun 2018 12:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Lilou, je beetje jammer. Hoe is het nu met jouw ziekenboeg thuis? Hopelijk al wat beter?

WE: hopelijk groeit het snel weer aan!

Marin: ik vind het helemaal geen luxeprobleem, hoor. Je betaalt haar er immers gewoon voor.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 22 Jun 2018 20:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nou Marin dat vind ik ook stom. Doet ze zelf geen tegenvoorstel? Onze schoonmaakster kan soms ook niet op het normale tijdstip maar ze stelt dan altijd een paar andere momenten voor waarop ze wel kan.
#teammaple🍁
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 23 Jun 2018 04:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Mijn vriend slaapt met een cpap masker vanwege ernstig slaap apneu. Twee weken geleden heeft hij een nieuw masker gekregen en dat ding zit gewoon niet goed, ik lig nu al een half uur wakker naast hem terwijl er allemaal lucht al fluitend om zijn hoofd blaast, keihard.
En ik krijg hem gewoon niet fatsoenlijk wakker zodat hij zijn hoofd net iets kan draaien zodat het masker weer goed zit, echt bizar.
10.04.17
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Jun 2018 06:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh Saga, dat lijkt me super irritant en best akelig ook. Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 23 Jun 2018 11:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat idd irritant Saga!

Ik baal er van dan J vandaag, ondanks dat hij blijkbaar al op tijd wakker was, nog in bed lag toen ik wakker werd om 7:40.
Normaal ga ik er eerder uit zodat ik alvast de melk van E uit de koelkast kan zetten (mw houd niet van koude melk). J lag nog in bed toen ik dus wakker werd dus ben ik er maar gelijk uit gegaan voor de melk. Hij lag 'te wachten'. Ik begon m'n dag dus al goed chagrijnig.
Toen ik met E van zwemmen terug kwam was hij boven aan het schoonmaken, heel fijn natuurlijk, maar zowel in bed als op de commode lagen allemaal dingen die ik eerst op moest ruimen/verleggen voor ik E in bed kon joppen. Echt *zucht*
30-04-2017
<<

Anoniem281

Bericht 23 Jun 2018 13:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Jeez Kees, 't is heel lastig omdat je 't forum vooral gebruikt als uitlaatklep natuurlijk, maar jouw J. klinkt als een ware hork af en toe.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 23 Jun 2018 14:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hahah snap dat hij echt een hork lijkt ja. Heb daarom ook getwijfeld of ik het wel moest posten. Hij is stiekem eigenlijk heel lief namelijk. Maar de momenten dat hij niet even een beetje nadenkt is hij ook wel gelijk echt een hork.
Ik ben echt super blij met hem hoor. Hij kan alleen niet zo goed vooruit denken thuis en daar erger ik me dan ook gelijk echt vreselijk aan.
30-04-2017
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Jun 2018 16:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik vind het horkerige wel meevallen hoor. Hebben jullie afgesproken dat degene die het eerste wakker is meteen melk uit de koelkast zet? En moet dit voor een bepaalde tijd? Kun je anders het koude er niet vanaf halen mbv de magnetron? Fijn toch dat hij aan het poetsen was, had hij daarom wat spullen verplaatst? Dan zou ik dat gewoon even zeggen of hij daar voortaan op wil letten omdat je nu eerst alles moest terugleggen.

Ik baal omdat ik (volgens mij) bandenpijn heb, nu twee keer met naar de wc gaan zo’n steek in mijn lies, ik dacht dat het door het draaien kwam, maar net zat ik recht en begon de pijn met uitplassen. Iemand die dat herkent?
<<

Anoniem281

Bericht 23 Jun 2018 16:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Lot, een vorige post van Kees staat me nog vers in het geheugen, vandaar. Dit bericht op zichzelf is idd niet heel horkerig.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 23 Jun 2018 16:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oke, ja dat weet ik niet :).
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Jun 2018 17:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Sorry Kees maar ik geloof dat ik weinig horkerigs uit het gedrag van je man kan halen?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 23 Jun 2018 17:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat horkerige was dus ook niet vandaag. Dat was een combinatie van een vorige post en deze post.
30-04-2017
<<

Anoniem248

Bericht 23 Jun 2018 17:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik weet denk ik wel op welk bericht Bazinga doelt, en dat was inderdaad wel echt horkerig. De situatie van vandaag vind ik daarentegen wel meevallen. Ik zou er zelf trouwens ook op het moment zelf niet te blij mee zijn, ik ben nogal opvliegend en reageer vooral vanuit m’n emotie (joh), maar later zou ik dit wel kunnen relativeren.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 23 Jun 2018 19:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik snap de post van Kees idd wel omdat ik de vorige ook heb gelezen haha
2016
<<

widko

Noob

Berichten: 229

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:20

Bericht 24 Jun 2018 21:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Van de dag van vandaag. Mijn vriend en ik konden niks goed doen bij elkaar vandaag.
Onze stoere bink 20-08-2015
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 25 Jun 2018 10:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat F. haar schoenen ineens allemaal te klein zijn. Ik heb geen auto vandaag dus ik kan haar voeten niet op laten meten en we kunnen geen nieuwe kopen. Ze is nu op haar sandalen naar school maar ik vind het nog best fris.
⁠♡♡♡
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Jun 2018 11:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hier is het best lekker Uffe. Ik denk dat ze er niet zo'n last van zal hebben hoor.
30-04-2017
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 25 Jun 2018 11:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Lastig Uffe! Het is hier nu maar 16 graden, maar kinderen hebben het volgens mij niet zo snel koud als ze lekker aan het spelen zijn. Mijn dochter wilde gisteren ook steeds haar sandalen aan en liep binnen op blote voeten, maar ze waren niet koud.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers