Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 16 Jun 2018 19:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Raven schreef:
Cotton schreef:
Feline schreef:Frankie, wat balen van je auto! Ik schrik er wel enorm van dat je bent gaan slepen op de snelweg! Echt levensgevaarlijk voor zowel jullie als andere weggebruikers. Gok dat je geen lid bent van de wegenwacht maar dit is de besparing niet waard als er iemand met 130 op jullie was geknald :(

Ik mag hopen dat ze gewoon naar de eerst volgende afrit gesleept is en vanaf daar binnendoor verder.
Slepen met 60kmpu is sowieso levensgevaarlijk.


Slepen met een touw om je bumper is sowieso erg gevaarlijk. Aangezien die niet supersterk zijn.
En meestal ook maar met redelijk kleine schroeven aan het chassis zitten.
En je remmen zouden het gewoon moeten doen als je auto in de vrij staat.


Ohw oops. Ik was hier echt niet van op de hoogte. Het was gelukkig niet heel erg ver meer. Twee afslagen en heel dicht langs de vluchtstroken gereden. Ik doe het trouwens nooit meer hoor, vond het echt doodeng. Geen idee of we 60 reden.. Dat dacht ik zo ongeveer. Mijn km-teller deed het natuurlijk niet. Maar het was sowieso gevaarlijk, dat touw ooh echt brr. Maar goed. Ik heb weer wat geleerd en ben nu lid van de wegenwacht :P .

Mijn auto is trouwens wel weer gemaakt. De multiriem was inderdaad foetsie en mijn waterpomp was helemaal versleten (dat was trouwens niet heel gek voor een auto van 12 jaar oud). Heb nu een nieuwe multiriem en waterpomp. Verder nog wat dingen nagekeken en versteld.. bijna 500 euro armer :thumbdown: . Hij zei wel dat voor zover hij heeft kunnen zien de auto er goed uitzag. Hopelijk kan ik er nog een paar jaar mee doorrijden.

Ik heb nu trouwens een week met de leaseauto van mijn man naar m'n werk gereden. Zo mega fijn haha! Een automaat, ik wil dat ook! Super chill Spotify via relaxte speakers. Hij heeft de auto de aankomende week ook 3 dagen niet nodig, dus ik mag hem nog wat langer gebruiken :cheers: . Daarna weer naar m'n eigen bakkie.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jun 2018 22:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Als ik achter de pc zit die op tafel staat hoor ik vaak een geblub (weet het niet goed uit te leggen) in mijn rechteroor. Als er iemand in zit die bellen blaast. Het is een tijd weg geweest en is sinds kort is het weer terug. Het doet geen pijn en komt alleen voor als ik hier dus zit nergens anders.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 17 Jun 2018 08:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat irritant CBL!

Ik zit een vakantie te zoeken maar ik zie heel veel mooie resorts voorbij komen in Zikagebied :12:
Aangezien ik zwanger wil worden willen we daar niet heen.
<<

Anoniem248

Bericht 17 Jun 2018 08:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Je weet dat de mug die het virus zou veroorzaken op heel veel meer plaatsen ter wereld leeft?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 17 Jun 2018 08:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat weet ik, maar Caribisch gebied valt sowieso af.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 18 Jun 2018 13:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Emma, jammer dat er het één en ander afvalt maar er blijft vast genoeg over!

Ik baal dat mijn huis af en aan ziekenboeg is de afgelopen weken, terwijl dit mijn laatste weken zijn voordat ik over 2 weken weer ga werken. Na bijna 4 jaar thuisblijfmoederen is dat best een grote verandering en ik wilde deze weken zo graag nog heel veel fijne momentjes met mijn meisjes voordat ik zometeen niet meer fulltime bij ze kan zijn. In plaats daarvan sta ik te rennen en vliegen voor vriend die opnieuw ziek op de bank ligt (was een week terug al een week ziek thuis geweest), oudste heeft nu ook opeens koorts en is vreselijk hangerig en chagrijnig en van leuke dingen doen komt weinig terecht jammer genoeg.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 18 Jun 2018 13:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh dat is zo balen Lilou.

Ik baal ook omdat ik al nachten weer slecht slaap en nu het gevoel heb dat ik verkouden word.
2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Jun 2018 21:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ohhh Lilou wat balen. Kan me voorstellen dat het echt voelt alsof de tijd tussen je vingers wegglipt. Hopelijk worden ze allemaal snel beter!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 18 Jun 2018 23:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zo voelt het inderdaad een beetje Zora. Ik pak nu maar even een extra momentje, matrasje bij oudste gelegd en daarop logeer ik een nachtje. 40 graden koorts en duidelijk haar mama dichtbij nodig, daar offer ik dan met alle liefde wat slaap voor op.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 20 Jun 2018 08:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Lilou, is ze al wat beter?

Ik baal dat er een hele bewolkte lucht is. Doordat de weersverwachting zo goed was had ik wel zin in een heerlijk zonnig dagje maar daar is tot nu toe weinig van te zien helaas.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jun 2018 09:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Viva schreef:Lilou, is ze al wat beter?

Ik baal dat er een hele bewolkte lucht is. Doordat de weersverwachting zo goed was had ik wel zin in een heerlijk zonnig dagje maar daar is tot nu toe weinig van te zien helaas.

Ik ook! Had net zo'n leuk outfitje liggen voor G :(
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 20 Jun 2018 23:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hier in het noorden kwam de zon heerlijk door vandaag!! Heb je het leuke outfitje nog aan kunnen trekken Cotton?

Dochter is inmiddels weer beter, kortstondige rare koortspiek en net zo plotseling als het op kwam werd ze ook opeens weer beter. Vervelend genoeg is vriend nog niet beter en ben ik er helemaal niet gerust op :( Er zijn een aantal voor de hand liggende dingen uitgesloten inmiddels, nu moet hij wachten op een echo komende maandag. Ik vind het idioot dat dat zo lang moet duren, maar blijkbaar is dat vrij normaal :thumbdown: .
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 21 Jun 2018 05:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh bah, sterkte, Lilou!

Ik was gisteren aan het werk in Friesland, maar vond het maar koud. Maar terug in Grunn was het juist heerlijk! We hebben nog lekker buiten gegeten.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jun 2018 06:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Het werd pas rond een uur of 5 zonnig en na het eten hebben we lekker gewandeld en was het heerlijk. Ze had haar outfit wel aan, maar met een lange mouwen romper eronder haha.
<<

Anoniem282

Bericht 21 Jun 2018 12:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat ik net een wasje wilde draaien en toen ik weer opstond, schoot het op een heel gekke plek in m'n rug. Nu doe ik een poging tot lopen en denk bij iedere stap: AU!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 21 Jun 2018 12:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat ik aan het eind van de ochtend een telefoontje kon verwachten, maar ik zit nog steeds te wachten. :nopompom:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem282

Bericht 21 Jun 2018 12:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh, dat is irritant Burn. Kun je zelf niet bellen?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 21 Jun 2018 12:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zou kunnen, maar het is een telefonisch consult met de gynaecoloog. Dus ik wacht maar af denk ik, of ik bel zo de poli even.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 21 Jun 2018 13:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wordt je rug al beter? Anders even pijnstillers en een warm bad/douche oid nemen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem282

Bericht 21 Jun 2018 13:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Als je later vanmiddag nog niets hebt gehoord, zou ik idd zelf even proberen te bellen. :)

Heb net paracetamol genomen en zit nu rustig op de bank. Zakt hopelijk zo wat af. Thanks!
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 21 Jun 2018 13:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Sterkte met je rug, Guattari!

Ik baal van de belletjes in m'n nagellak. Maar niet genoeg om het helemaal opnieuw te doen, haha. Is ook m'n eigen schuld, want heb het flesje geschud om de glitters van onderin het flesje meer met de rest te vermengen en schudden = belletjes blijkt.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Jun 2018 19:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nog iets gehoord Burn?
Guattari paracetamol geholpen?

Ik baal van mijn studieboeken. Ik ben bezig met lineaire algebra. Kort gezegd, over lijnen en een 2D of 3D vlak die kunnen draaien en spiegelen. Alle uitleg is zo talig, zonder heldere voorbeelden dat ik steeds meer vastloop. Ik begin steeds meer te twijfelen of ik de wiskunde nu niet kan, of dat het ook te verklaren is door mijn dyslectie ( ik heb een vorm, waarbij lettergrepen op elkaar kunnen storen). In de uitleg hebben ze het in een zin over x1 en x2 en soms nog x3. Terwijl ze daar ook de letters x, y en z voor kunnen gebruiken, wat het voor mij een stuk duidelijker zal maken. Ik ben nu weer een half uur bezig geweest voordat ik doorhad dat ze eigenlijk dat bedoelen. Hierbij heb ik de stof van vorig schooljaar ( andere methode gebruikte ze toen) erbij gepakt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem257

Bericht 21 Jun 2018 23:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Rechtssysteem in Nederland. Daar baal ik van. Pffff
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 22 Jun 2018 00:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh gatsie SO! Ik snap sowieso niks van wiskunde maar m'n neef, met wiskundeknobbel, verdient nu z'n geld met puzzels maken.
Wiskunde is dus echt zo simpel niet! Dikke respect voor jou en je doorzettingsvermogen!!

Edit: m'n neef is dus gestopt met diezelfde opleiding omdat het niet ging en is puzzels gaan maken.

Er miste een stukje tekst :laughcry:
Laatst gewijzigd door Kees op 22 Jun 2018 06:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
30-04-2017
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jun 2018 06:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

@SO ik herken dat soort frustraties wel mbt lin.alg. Zelf had ik ook zo'n heerlijk wiskundig ingestoken boek... Misschien kun je eens op de website khan academy kijken. Daar staat vast wat uitgelegd over dit onderwerp
08/2018
05/2021
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers