Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nike's in de wasmachine?

<<

Anoniem281

Bericht 20 Jun 2018 14:15

Nike's in de wasmachine?

Ik heb deze fijne Nike's alleen zijn ze al wat viezig geworden! Zouden jullie ze in de wasmachine droppen?

https://www.nelson.nl/nike-dames-lage-s ... lsrc=aw.ds

Alles is van textiel en de zool van rubber.. Ik durf 't niet zomaar te doen namelijk!
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 20 Jun 2018 22:44

Re: Nike's in de wasmachine?

Maak een poll!

Ik zou het denk ik niet doen.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Jun 2018 22:46

Re: Nike's in de wasmachine?

Ik heb eens andere sportschoenen in de was gedaan en dat ging niet goed. Daarom zou ik het nu ook niet meer aandurven. Ik weet niet of er een losse zool in zit, maar anders moet je die er in elk geval uithalen :smile:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jun 2018 22:56

Re: Nike's in de wasmachine?

Ik zal het niet snel doen, maar ik denk dan eerder aan de levensduur van de wasmachine dan aan mijn schoenen. :yes:
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 21 Jun 2018 05:26

Re: Nike's in de wasmachine?

Ik gooi mijn Nikes weleens in de wasmachine, gaat prima!
De sneakers van mijn dochter gaan zelfs elke maand wel in de wasmachine en daarna zelfs in de droger. Gaat ook goed!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 21 Jun 2018 07:09

Re: Nike's in de wasmachine?

Het verschilt echt per soort schoenen of het kan of niet, je kan zeker niet alle Nikes in de wasmachine gooien.

Ik zet ze meestal op hun kop in een badje met Vanish ( bij witte/ lichte schoenen). Vanisch in een bakje, kokend water er bij zodat het goed gaat schuimen, een beetje koud water er bij en dan de schoenen op zijn kop er in zodat ze tot aan de rand van de zool in het water staan. De veters was ik dan apart en de schoenzolen kan je gewoon met een doekje/ borsteltje schoon maken.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 21 Jun 2018 08:34

Re: Nike's in de wasmachine?

Ik gooi mijn nikes allemaal gewoon in de was, gaat prima. Zal vast niet heeel goed voor ze zijn, maar ik heb meestal toch al weer een aantal nieuwe voordat anderen afgedragen zijn :smile: .
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 21 Jun 2018 08:47

Re: Nike's in de wasmachine?

Ik gooi ze ook regelmatig in de wasmachine, heb een speciale waszak voor schoenen en dat gaat prima!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem241

Bericht 21 Jun 2018 09:48

Re: Nike's in de wasmachine?

Ik gooi ze er ook wel eens in, ik stop ze in een oude kussensloop.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 21 Jun 2018 10:06

Re: Nike's in de wasmachine?

Ik vind het ook altijd eng om schoenen in de wasmachine te doen, vooral nadat mijn zusje meerdere schoenen daardoor heeft verpest.. Toch heb ik een maand geleden mijn Adidas superstar in de wasmachine gegooid, kussensloop erom heen, veters eruit en dat ging goed! Ik heb wel koude was gedaan omdat er mij ooit is verteld dat de lijm los laat van warmte. Oja en ik had alleen schepje vanish erbij gedaan :)
Wat als het lukt
<<

Anoniem248

Bericht 21 Jun 2018 10:27

Re: Nike's in de wasmachin

Superstars zou ik met een borsteltje of sponsje schoonmaken. Ik maak de mijne altijd schoon met een oude tandenborstel en een sopje. M’n Allstars gooide ik altijd in de was, ging altijd goed maar m’n Toms hebben een rondje wasmachine afgelopen maand niet overleefd. Ik heb ook Nikes (md runners) die ik eigenlijk zou willen wassen maar dat durf ik ook niet zo goed aan. Bang dat er geen model meer in zit straks.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 21 Jun 2018 10:34

Re: Nike's in de wasmachine?

Ik was echt al mijn schoenen met een sponsje met Zwitsal babyshampoo. Werkt echt goed, ook op suede of andere zachte materialen. In de wasmachine zou ik niet snel doen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 21 Jun 2018 12:57

Re: Nike's in de wasmachine?

Ik stop mijn nike's ook altijd in de wasmachine in een kussensloop. Is tot nu toe altijd nog goed gegaan.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 21 Jun 2018 13:12

Re: Nike's in de wasmachine?

Ik doe zelfs leren schoenen in de wasmachine :smile:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem313

Bericht 21 Jun 2018 13:19

Re: Nike's in de wasmachine?

Ja ik doe het ook altijd, alleen niet met hardloopschoenen.
<<

Anoniem317

Bericht 21 Jun 2018 17:50

Re: Nike's in de wasmachine?

Ik heb het ook wel eens gedaan en dat ging goed.
<<

Anoniem281

Bericht 22 Jun 2018 07:09

Re: Nike's in de wasmachine?

Oké dan ga ik 't toch maar 's proberen! Heb ook niet heel veel te verliezen; als ik ze niet was, ga ik ze wss ook niet meer dragen en nieuwe kopen. Maar ik wil dan 't zelfde paar terug maar ik wil ook nog een ánder paar schoenen, maar die zijn ook weer 100,- en ik kan één paar nieuw gekochte schoenen nog wel verklaren bij m'n vent, maar een tweede paar van dat geld, kan-ie altijd minder goed waarderen. Gekkie.

Thanks voor de reacties :D
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 22 Jun 2018 09:21

Re: Nike's in de wasmachine?

Ik had nog nooit schoenen in de wasmachine gedaan. Maar door jullie reacties heb ik as we speak de sneakers van mijn dochter in de machine zitten.
Kiezen jullie dan een fijn-wasprogramma? En hoe veel graden?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers