Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Anoniem304

Bericht 10 Jun 2018 12:22

Re: Showbizz nieuws topic!

Catelynn is ook al een hoop afgevallen hoor. Ze zag er bij de reunion heel goed uit.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jun 2018 13:24

Re: Showbizz nieuws topic!

Silly-One schreef:
caribbeanlover schreef:Nou zij nog. Vraag me af waarom ze niet mee doet.

Wow en dat van iemand die zelf baalt van haar lichaam en wilt afvallen.


Er is wel een heel groot verschil tussen mij en haar hoor! Daarnaast ik werk er nu wel aan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Jun 2018 14:40

Re: Showbizz nieuws topic!

Wat is het verschil dat tussen jullie twee?
Het enige verschil is dat zij er ooit voor heeft gekozen om in de media te verschijnen, maar dat betekend niet dat je gelijk alles kan zeggen zonder dat iemand zich kan verweren.
Dat iemand een media rol heeft betekend niet dat alles maar gezegd kan worden door alles en iedereen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jun 2018 14:59

Re: Showbizz nieuws topic!

Silly-One schreef:Wat is het verschil dat tussen jullie twee?
Het enige verschil is dat zij er ooit voor heeft gekozen om in de media te verschijnen, maar dat betekend niet dat je gelijk alles kan zeggen zonder dat iemand zich kan verweren.
Dat iemand een media rol heeft betekend niet dat alles maar gezegd kan worden door alles en iedereen.



Ook hier ehhhh dat bepaal ik nog altijd zelf wel.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Jun 2018 15:07

Re: Showbizz nieuws topic!

Hiermee geef jij dus aan dat wij ook alles tegen jou mogen zeggen zonder dat je gelijk hoeft te gaan schelden o.i.d. Het is puur een spiegel die ik je nu voor houd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem301

Bericht 10 Jun 2018 18:41

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik vind Tyler altijd erg lief en leuk en een hotty :thumbup:
<<

Anoniem301

Bericht 10 Jun 2018 18:50

Re: Showbizz nieuws topic!

Maple schreef:Je snapt m’n punt, was gewoon even een willekeurige naam.

Hm nee ik snap je punt eigenlijk niet. Bij geen haast geen enkele naam hoeven puntjes want het web is zo groot
dat je dus echt niet op dit forum uitkomt.
<<

Anoniem281

Bericht 10 Jun 2018 19:02

Re: Showbizz nieuws topic!

Mwah, Carrie, ik heb een naam die op heel 't internet wel vaak voorkomt, maar in Nederland dan weer niet. Maar ik zou 't idd ook niet doen bij veel voorkomende namen of beroepen of iets.

Ik weet trouwens echt niet wat ik van Tyler vind. Enerzijds vind ik 'm schattig, zo betrokken en lief. Maar tegelijk vind ik 'm zó kinderlijk. Ik volg 'm op Insta (ja, dat dan weer wel :smile: ) en dan zijn z'n berichten soms zo puberaal. Vol met 'Yo, Boom, bro' enz.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 10 Jun 2018 22:08

Re: Showbizz nieuws topic!

Carrie schreef:
Maple schreef:Ik gebruik alleen puntjes als ik het daadwerkelijk over die persoon heb. Stel ik heb een buurman die heet Piet en ik vertel hier over hem en gebruik zijn naam, dan zou ik wel die puntjes gebruiken. Maar zou ik het over Piet Paulusma hebben dan weer niet want Piet Paulusma ken ik niet persoonlijk, en zou mijn buurman dan toe-val-lig op het forum komen, kan hij uit mijn bericht over Piet Paulusma toch niet herleiden dat ik z’n buurvrouw ben.

Edit: maar eigenlijk gebruik ik nooit puntjes. Ik vind dat altijd stom staan en gebruik dus gewoon geen namen als ik het over bekenden heb. Misschien hooguit een beginletter van de naam. Of ik heb het gewoon over m’n vriend, m’n buurman, een vriendin etc etc en noem geen naam. Namen van celebs schrijf ik gewoon voluit.

Als je buurman echt Piet heet zou ik dat ook zonder puntjes neerzetten. Of stel m’n kind heet Marieke, dan ook. Is zo’n veelvoorkomende naam, als je dat intypt op Google kom je echt niet op dit forum uit.

Waarom heet je kind geen Marieke?
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem301

Bericht 11 Jun 2018 08:25

Re: Showbizz nieuws topic!

June schreef:
Carrie schreef:
Maple schreef:Ik gebruik alleen puntjes als ik het daadwerkelijk over die persoon heb. Stel ik heb een buurman die heet Piet en ik vertel hier over hem en gebruik zijn naam, dan zou ik wel die puntjes gebruiken. Maar zou ik het over Piet Paulusma hebben dan weer niet want Piet Paulusma ken ik niet persoonlijk, en zou mijn buurman dan toe-val-lig op het forum komen, kan hij uit mijn bericht over Piet Paulusma toch niet herleiden dat ik z’n buurvrouw ben.

Edit: maar eigenlijk gebruik ik nooit puntjes. Ik vind dat altijd stom staan en gebruik dus gewoon geen namen als ik het over bekenden heb. Misschien hooguit een beginletter van de naam. Of ik heb het gewoon over m’n vriend, m’n buurman, een vriendin etc etc en noem geen naam. Namen van celebs schrijf ik gewoon voluit.

Als je buurman echt Piet heet zou ik dat ook zonder puntjes neerzetten. Of stel m’n kind heet Marieke, dan ook. Is zo’n veelvoorkomende naam, als je dat intypt op Google kom je echt niet op dit forum uit.

Waarom heet je kind geen Marieke?

Ja dat is niet origineel meer dan!
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2018 09:13

Re: Showbizz nieuws topic!

Carries dochter heeft een leuke naam en best origineel overigens heb die pas 1x eerder gehoord/gelezen.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Jun 2018 12:25

Re: Showbizz nieuws topic!

De dochter van Chantal Bles is ernstig ziek. Ze is 2 jaar en heeft een tumor in haar hoofd... :(

Ik las het net op Instagram.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2018 13:35

Re: Showbizz nieuws topic!

Exogenesis schreef:De dochter van Chantal Bles is ernstig ziek. Ze is 2 jaar en heeft een tumor in haar hoofd... :(

Ik las het net op Instagram.


Het was al even bekend dat hun kind ernstig ziek is. Heel naar.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Jun 2018 13:46

Re: Showbizz nieuws topic!

caribbeanlover schreef:
Exogenesis schreef:De dochter van Chantal Bles is ernstig ziek. Ze is 2 jaar en heeft een tumor in haar hoofd... :(

Ik las het net op Instagram.


Het was al even bekend dat hun kind ernstig ziek is. Heel naar.


Ze heeft het nu bevestigd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 12 Jun 2018 13:48

Re: Showbizz nieuws topic!

Exogenesis schreef:De dochter van Chantal Bles is ernstig ziek. Ze is 2 jaar en heeft een tumor in haar hoofd... :(

Ik las het net op Instagram.


Dat van in haar hoofdje had ik nog niet begrepen.
Zo zielig zeg. Kreeg het er koud van... Uitzaaiingen enzo. Arm klein ding.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2018 14:50

Re: Showbizz nieuws topic!

Exogenesis schreef:
caribbeanlover schreef:
Exogenesis schreef:De dochter van Chantal Bles is ernstig ziek. Ze is 2 jaar en heeft een tumor in haar hoofd... :(

Ik las het net op Instagram.


Het was al even bekend dat hun kind ernstig ziek is. Heel naar.


Ze heeft het nu bevestigd.


Het was al eerder bekend alleen niet was er was.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Jun 2018 15:40

Re: Showbizz nieuws topic!

caribbeanlover schreef:
Exogenesis schreef:
caribbeanlover schreef:
Het was al even bekend dat hun kind ernstig ziek is. Heel naar.


Ze heeft het nu bevestigd.


Het was al eerder bekend alleen niet was er was.


Klopt. Heb het even opgezocht en er zijn inderdaad al eerdere berichten over dat het meisje ziek is.

Ik vind het zo vreselijk voor ze :(
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2018 16:08

Re: Showbizz nieuws topic!

Zeker vreselijk.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 19 Jun 2018 18:42

Re: Showbizz nieuws topic!

Jamai moet aan de nierdialyse en daarna een transplantatie. Het reisprogramma dat hij zou gaan presenteren wordt overgenomen door Olcay.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem239

Bericht 20 Jun 2018 10:20

Re: Showbizz nieuws topic!

Domien Verschuuren gaat van 3FM naar Qmusic. Hij gaat daar de middagshow presenteren.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jun 2018 10:25

Re: Showbizz nieuws topic!

Keshi schreef:Domien Verschuuren gaat van 3FM naar Qmusic. Hij gaat daar de middagshow presenteren.

Zozo, echt iedereen gaat weg bij 3FM! Ze staan ook bijna helemaal onderaan met hun luistercijfers en Radio2 staat op 1 zag ik.

Wat heftig voor Jamai dat hij een nieuwe nier moet, ik las het vanmorgen.
<<

Anoniem239

Bericht 20 Jun 2018 11:24

Re: Showbizz nieuws topic!

Het gaat inderdaad niet goed bij 3fm. Ik ben wel blij met Domien bij qmusic. Ik vond Stephan de laatste tijd niet meer zo leuk.

Erg ook voor Jamai. Net nu hij weer leuke nieuwe dingen ging doen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 01 Jul 2018 12:24

Re: Showbizz nieuws topic!

Zouden Wesley en Yolanthe uit elkaar zijn?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 01 Jul 2018 12:29

Re: Showbizz nieuws topic!

Oah dat hoop ik niet. Maar dat gerucht gaat hè. Het lijkt me wel heel moeilijk om een relatie goed te houden met de manier waarop zij leven.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 01 Jul 2018 12:36

Re: Showbizz nieuws topic!

Joey schreef:Oah dat hoop ik niet. Maar dat gerucht gaat hè. Het lijkt me wel heel moeilijk om een relatie goed te houden met de manier waarop zij leven.


Ik dacht het net en toen ging ik zoeken en zag het gerucht inderdaad.
Zou jammer zijn.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers