Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island VIPS.

<<

Anoniem249

Bericht 19 Jun 2018 16:57

Re: Temptation Island VIPS.

Kijkt er ook iemand Ex on the beach double dutch? Dat vind ik stiekem veel leuker dan TI Vips. Misschien komt t omdat het reguliere TI seizoen net afgelopen is, maar ik heb een beetje het "gaan we weer" gevoel bij de afleveringen.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jun 2018 18:21

Re: Temptation Island VIPS.

Claire**** schreef:Kijkt er ook iemand Ex on the beach double dutch? Dat vind ik stiekem veel leuker dan TI Vips. Misschien komt t omdat het reguliere TI seizoen net afgelopen is, maar ik heb een beetje het "gaan we weer" gevoel bij de afleveringen.


Ik kijk wel eens stukjes van EOTB, maar vind er niet veel aan net zoals Love Island (als ik het goed zeg).

Op welke dag komt TIV? Dan kan ik mijn man opdracht geven om te zien of het erop staat.
<<

Anoniem249

Bericht 19 Jun 2018 18:26

Re: Temptation Island VIPS.

Dan kijk je denk ik niet naar het laatste seizoen. Volgens mij is het elke zondagavond op TV, ik kijk het op de website van MTV. Volgens mij is t EOTB Double Dutch seizoen 3.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jun 2018 20:18

Re: Temptation Island VIPS.

Claire**** schreef:Dan kijk je denk ik niet naar het laatste seizoen. Volgens mij is het elke zondagavond op TV, ik kijk het op de website van MTV. Volgens mij is t EOTB Double Dutch seizoen 3.



Ik had het over TIV staat er ook.
Bovendien wordt EOTB vaak herhaald en kan het zo zijn dat ik die kijk, want zoals ik zei ik volg het niet.
<<

Anoniem249

Bericht 19 Jun 2018 20:48

Re: Temptation Island VIPS.

Ik heb geen flauw idee wat TIV is, ik dacht dat het een typefout was en je TV bedoelde. Ofwel op welke dag komt het op TV.
Laatst gewijzigd door Anoniem249 op 19 Jun 2018 20:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem249

Bericht 19 Jun 2018 20:51

Re: Temptation Island VIPS.

Als ik t google staat er dat TIV staat voor tornado intercept vehicle en vervolgens de wikipedia pagina van: Tiv (or Tivi) is an ethno-linguistic group or ethnic nation in West Africa.

haha dus.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Jun 2018 20:56

Re: Temptation Island VIPS.

Claire**** schreef:Ik heb geen flauw idee wat TIV is, ik dacht dat het een typefout was en je TV bedoelde. Ofwel op welke dag komt het op TV.


Temptation Island Vips TIV). Sorry, maar dat je dat niet snapt vind ik niet heel erg snugger.
Ik zat het echt serieus 3x ofzo te bekijken of ik het niet verkeerd had getypt, maar het zijn toch maar 3 letters.
<<

Anoniem249

Bericht 23 Jun 2018 10:22

Re: Temptation Island VIPS.

CBL het feit dat jij mij niet zo snugger vindt, vind ik dan weer heel grappig!

Heeft iemand de laatste aflevering al gezien? Ik vond Niels een beetje irritant. Rosanna deed helemaal niks fout op die beelden. Gelukkig nam Donny het nog een beetje voor d'r op.
Wat vinden jullie van Gelina? Ik heb steeds het idee dat zij een beetje op instorten staat. Vraag me echt af waarom zij zich heeft opgegeven. Ze lijkt me er het type helemaal niet voor.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 23 Jun 2018 11:23

Re: Temptation Island VIPS.

Niels zoekt, volgens mij, een excuus om verder te kunnen gaan met Fabiola.
Gelina vind ik echt een grijs muisje. Die hadden echt beter thuis kunnen blijven..
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem249

Bericht 23 Jun 2018 14:17

Re: Temptation Island VIPS.

Sam dat idee heb ik ook. Na het kampvuur dook hij er ook gelijk weer bovenop. Hij praat ook over hun relatie alsof deze al zo beschadigd is en ze het zelf niet uit durven te maken ofzo.
Ik hoop dat de roddels over Donny niet waar zijn, ik vind hem zo schattig met zijn vriendin.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2018 15:31

Re: Temptation Island VIPS.

Ik snap niet dat Niels Fabiola zo leuk vind, want ik vind haar nogal naief en zo vreemd praten de manier dan he.
Tessa vind ik ordinair en Merel vind een manwijf. Dat onbekende stel vind niet passen voor het programma vind ze te lief. Rosanna, tja die begint steeds meer op een etalagepop te lijken. In haar seizoen liep ze al zo raar en nu helemaal sinds ze haar kontreet heeft laten doen. Ik denk dat het beter is dat ze uit elkaar gaan en denk dat de kijker min of meer zit te wachten tot dat gaat gebeuren. Of ze zouden ze voor ronde 3 gaan?
Weet niet goed wat ik van Donny en zijn vriendin moet denken. Vind het vooral raar dat hij uberhaupt op tv wil zijn. Hij heeft nl ooit gezegd in het begin van die reallife dat het niks voor hem is en iets van Dave is. Nu profiteert hij evengoed van papa's bekendheid beetje sneu. Z'n vriendin ken ik niet echt dus kan over haar niet echt een goed oordeel geven. Bovendien kent de kijker haar ook amper aangezien ze in de reallifeserie amper in beeld en ook ter sprake kan dus ik begrijp hun deelname niet zo goed. Vind ze ook te jonge om mee te doen te weinig levenservaring ook met hun samen zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jun 2018 15:36

Re: Temptation Island VIPS.

Jeetje hij is pas 20! Ik dacht ouder.
<<

Anoniem252

Bericht 23 Jun 2018 16:12

Re: Temptation Island VIPS.

Ik vind het toch wel weer heel leuk om te kijken Haha.
Niels en Rosanna ik snap ze gewoon niet. Hij loopt direct weer in de armen van een verleidster, zij blijft maar janken na het kampvuur. Ik dacht volgens mij is het een groot toneelstuk voor bekendheid.
Donnie en Amije vind ik leuk, hoop dat zij het redden.
Die Gelina Oid vind ik sneu, onervaren jong meisje. Ze maakt een enorm drama om niets.
En dat Utopia stel, Tsja hij was gewoon super dronken. Ik hoop dat ze zich herpakken want vind ze wel leuk samen.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2018 19:18

Re: Temptation Island VIPS.

Cotton schreef:Jeetje hij is pas 20! Ik dacht ouder.


Volgens mij 21 dacht ik te zien.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2018 19:20

Re: Temptation Island VIPS.

Atelier Madame schreef:Ik vind het toch wel weer heel leuk om te kijken Haha.
Niels en Rosanna ik snap ze gewoon niet. Hij loopt direct weer in de armen van een verleidster, zij blijft maar janken na het kampvuur. Ik dacht volgens mij is het een groot toneelstuk voor bekendheid.
Donnie en Amije vind ik leuk, hoop dat zij het redden.
Die Gelina Oid vind ik sneu, onervaren jong meisje. Ze maakt een enorm drama om niets.
En dat Utopia stel, Tsja hij was gewoon super dronken. Ik hoop dat ze zich herpakken want vind ze wel leuk samen.


Ik heb even wat gemist. Wat was er met Ruud dan? Vind ze ook best bij elkaar passen denk het beste van alle 4. Zij is wat ouder dacht ik maakt verder niks uit hoor.
<<

Anoniem252

Bericht 23 Jun 2018 19:50

Re: Temptation Island VIPS.

Ruud riep toch ik wil haar n*uken en hij kreeg een stijve van die verleidster. Plus hij liet tegen zich aan schuren.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 23 Jun 2018 20:54

Re: Temptation Island VIPS.

Ik vind die Fabiola zo raar. Ze zegt nog maagd te zijn, maar ze komt totaal niet zo over. Ze komt over alsof ze een of andere loopse hond is die overal tegen aan loopt te rijden.

En Ruud is gewoon stom. Hij dacht even stoere praat onder de jongens. Niet echt netjes om zoiets te zeggen. Ik snap ook wel dat zijn partner dan denkt dat hij dan misschien ook wel verder gaat als die verleiding er is.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2018 21:15

Re: Temptation Island VIPS.

Atelier Madame schreef:Ruud riep toch ik wil haar n*uken en hij kreeg een stijve van die verleidster. Plus hij liet tegen zich aan schuren.


Hoezo Ruud riep toch?! Ik vraag toch wat er was, dan is het toch niet vanzelfsprekend dat ik weet wat er was?
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2018 21:16

Re: Temptation Island VIPS.

Raven schreef:Ik vind die Fabiola zo raar. Ze zegt nog maagd te zijn, maar ze komt totaal niet zo over. Ze komt over alsof ze een of andere loopse hond is die overal tegen aan loopt te rijden.

En Ruud is gewoon stom. Hij dacht even stoere praat onder de jongens. Niet echt netjes om zoiets te zeggen. Ik snap ook wel dat zijn partner dan denkt dat hij dan misschien ook wel verder gaat als die verleiding er is.


Ze heeft helemaal niet gezegd dat ze maagd is hoor, maar dat ze 1x sex heeft gehad.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Jun 2018 21:21

Re: Temptation Island VIPS.

caribbeanlover schreef:
Atelier Madame schreef:Ruud riep toch ik wil haar n*uken en hij kreeg een stijve van die verleidster. Plus hij liet tegen zich aan schuren.


Hoezo Ruud riep toch?! Ik vraag toch wat er was, dan is het toch niet vanzelfsprekend dat ik weet wat er was?


:palm:

Die Fabiola vind ik ook maar een rare. Denk wel dat Niels nog de fout in gaat met haar.
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2018 23:35

Re: Temptation Island VIPS.

Waarom die handpalm? Ze zegt toch alsof ik dat moet weten, maar ik wist niet wat ze bedoelde dus is het woordje toch niet nodig.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jun 2018 03:38

Re: Temptation Island VIPS.

Lekker boeiend of ze het woordje 'toch' gebruikte. Maar bovendien, je hebt de aflevering toch gezien? Dan kun je dit bijna niet gemist hebben. Bij het kampvuur ging het daar precies om bij Rowena.
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jun 2018 10:46

Re: Temptation Island VIPS.

Bliss schreef:Lekker boeiend of ze het woordje 'toch' gebruikte. Maar bovendien, je hebt de aflevering toch gezien? Dan kun je dit bijna niet gemist hebben. Bij het kampvuur ging het daar precies om bij Rowena.


De afl. met het kampvuur heb ik nog niet gezien. Die ene heb ik gezien toen Ruud dat zei, maar het kan toch dat ik niet weet wat zij bedoelde? Waarom zo moeilijk doen?
<<

Anoniem249

Bericht 24 Jun 2018 11:21

Re: Temptation Island VIPS.

CBL stel je niet zo aan. De enige die constant moeilijk doet ben je zelf.

Ik vond t een beetje vreemd dat het vuurwerk af ging voor Ruud. Ze hadden niet echt regels afgesproken en toch ging er een vuurpijl de lucht in. Ik vind hun wel het leukste koppel, dus hoop dat ze het overleven.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jun 2018 11:37

Re: Temptation Island VIPS.

Claire**** schreef:CBL stel je niet zo aan. De enige die constant moeilijk doet ben je zelf.

Ik vond t een beetje vreemd dat het vuurwerk af ging voor Ruud. Ze hadden niet echt regels afgesproken en toch ging er een vuurpijl de lucht in. Ik vind hun wel het leukste koppel, dus hoop dat ze het overleven.


Ik stel me niet aan! Door het woord toch te gebruiken zegt ze dus eigenlijk dat ik het had moeten weten en ik wist dus niet wat er was gebeurd. Dus even nadenken!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers