Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pyjama's

<<

Anoniem272

Bericht 19 Jun 2018 11:57

Pyjama's

Wie heeft tips voor mij waar je leuke, lange pyjama's kan kopen?

Ik zoek pyjamatops met lange en korte mouwen die wel lang vallen (voor de lengte, zie plaatje hieronder), maar qua model niet te zakkerig zijn. Ik heb maat 36 en een mooi figuur dus hoef niks te verhullen. Maar het lijkt wel alsof de pyjama-industrie ervan uitgaat dat als je slank bent, je graag een superkorte pyjamatop wil (dat kruipt toch op in bed?) en als je een lange pyjama wil, dat je dan ook wel heel breed zal zijn en van Snoopy zal houden?

Wie heeft een tip?

Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 19 Jun 2018 12:12

Re: Pyjama's

Ik gebruik altijd gewone basic tops als pyjama shirt. Die zijn wel te vinden bij de Only/Vero Moda/Sting voor een tientje of zo. Broeken koop ik altijd op de herenafdeling. Heb bij de dames nog nooit een pyjamabroek gevonden die lang genoeg is.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 19 Jun 2018 12:16

Re: Pyjama's

Ik was laatst bij de Primark (eens en nooit weer, wat een hel) maar daar hadden ze superveel pyjama’s! Geen idee of het wat is hoor!
<<

Anoniem272

Bericht 19 Jun 2018 12:32

Re: Pyjama's

Primark is echt niet mijn ding, ik geef liever iets meer uit en dat de arbeidsomstandigheden etc. wat beter zijn...

Arwyn: ah, van die extra lange tops bedoel je? Zit dat niet te strak, of neem je dan een maat groter dan normaal?
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 19 Jun 2018 12:45

Re: Pyjama's

Asos heeft heel veel leuke!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 19 Jun 2018 13:04

Re: Pyjama's

Ik heb ook vaak zulke tops aan, ik vind ze niet te strak, maar juist lekker zitten. Neem dus ook niet een maat groter.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 19 Jun 2018 13:10

Re: Pyjama's

Nee, ik vind die tops niet te strak. Vind het juist wel fijn dat ze mooi aansluiten. Wijde shirts kruipen (bij mij) alleen maar omhoog.. Er zit altijd wel stretch in die dingen, dus gewoon lekker m'n eigen maat :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 19 Jun 2018 13:18

Re: Pyjama's

Ik draag altijd Calvin Klein pyjama's, of eigenlijk draag ik alleen de broeken met een top.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Jun 2018 13:35

Re: Pyjama's

Ik zou ook gewoon van die basic shirts kopen. Aansluitend is juist fijn inderdaad, dat kruipt niet zo op. Zelf draag ik eigenlijk alleen nog maar hemdjes in bed (met lange of korte broek erbij), vind mouwen te warm tegenwoordig (hormonen, maar ons huis is ook gewoon goed geïsoleerd - in m'n vorige huis droeg ik wel altijd lange mouwen).
❤ 7 juni 2018
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 19 Jun 2018 17:08

Re: Pyjama's

Misschien heb je er al gekeken, maar Hema heeft ook mooie basic pyjama's met wat langere tops.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 19 Jun 2018 17:54

Re: Pyjama's

Ik koop vaak van die effen shirtjes bij Zeeman, die heeft ze in alle kleuren en met streepjes, mouwloos, met korte mouwtjes en met lange mouwen. Of ze lang genoeg zijn weet ik niet, dat moet je zelf even bekijken. Ik weet niet of er bij jou in de stad een Takko zit, die hebben ook wel fijne shirtjes.

Hele pyjama's koop ik eigenlijk nooit. Of ja, ik heb een keer zo'n zwart velours pak gekocht, een broek en vestje, ook bij Zeeman. Dat zat ook wel oké. Maar dat is denk ik meer voor de winter.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem239

Bericht 19 Jun 2018 19:14

Re: Pyjama's

Ik koop mijn pyjama bij de hunkemoller. Ik heb strakke broeken/shirts maar ook losse.
<<

Anoniem272

Bericht 19 Jun 2018 20:09

Re: Pyjama's

Bedankt voor het meedenken iedereen!

Ik heb bij Vero Moda lange basic shirts gevonden en pyjamabroeken bij America Today.

Omdat ik die opmerking maakte over Primark, zit ik nu uit nieuwsgierigheid even op www.rankabrand.nl te kijken, maar Vero Moda en America Today scoren net zo slecht als Primark :nopompom:

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers