Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat "moet" jij nog doen maar stel je uit?

<<

Nyx

Bericht 08 Nov 2013 19:21

Re: Wat "moet" jij nog doen maar stel je uit?

Ik moet echt nog zoveel doen. Maar telkens als ik eraan begin, ga ik ook opeens de deur uit om iets anders te doen. Schiet niet op. Ik ben echt het werk aan het ontwijken.

Stoffen, stofzuigen, badkamer uitmesten, toilet schoonmaken, bed opmaken, één keukenkastje inspuiten met cif en afnemen, de oven oppoetsen, 3 deuren en kozijnen verven, verfspullen van bijwerken muren opruimen, afwassen....

Maar ik ga zo eerst eens op visite. :wink:
<<

Anoniem315

Bericht 08 Nov 2013 20:22

Re: Wat "moet" jij nog doen maar stel je uit?

Ik hoef niet zo veel, maar ik had mezelf beloofd tijdens m'n verlof vast wat voorwerk te doen voor de gymopleiding (derde en laatste gedeelte), maar ik kan me er niet toe zetten.
<<

Anoniem123

Bericht 09 Nov 2013 09:09

Re: Wat "moet" jij nog doen maar stel je uit?

Exo: ik zou het toch nu doen, want straks als de kleine er is heb je al helemaal geen tijd meer over de eerste weken.

Ik zat al weken tegen het schoonmaken van de zolder te hikken. Afgelopen donderdag toch maar eens die trap opgeklommen en ik vind het zo fijn dat het weer helemaal uitgezocht, opgeruimd en schoon is. :dance:
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Nov 2013 10:38

Re: Wat "moet" jij nog doen maar stel je uit?

De ramen moeten eigenlijk nodig eens gewassen worden, maar met die regen iedere dag komt het er niet van.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 09 Nov 2013 10:45

Re: Wat "moet" jij nog doen maar stel je uit?

Wat niet? Post archiveren, badkamer uitgebreid doen, deuren eens afnemen, keukenkastjes van binnen schoonmaken, leren bank eens insmeren met onderhoudsmiddels, etc etc. Ik schuif nu al die dingen vooruit onder het motto: ik heb straks 2 weken kerstvakantie en dan gaat het allemaal gebeuren. We zullen zien.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 09 Nov 2013 11:25

Re: Wat "moet" jij nog doen maar stel je uit?

Ik moet terug naar de opticien want ik heb het gevoel dat mijn ogen toch niet helemaal goed zijn opgemeten en ik nu met de verkeerde sterkte loop. Stel het al een paar dagen uit, vandaag toch maar eens doen.
<<

Anoniem185

Bericht 09 Nov 2013 13:19

Re: Wat "moet" jij nog doen maar stel je uit?

Gaan plassen. En douchen. En lelijkere kleren aantrekken voor mijn werk.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 09 Nov 2013 13:26

Re: Wat "moet" jij nog doen maar stel je uit?

De badkamer schoonmaken. Eerst maar eens wachten tot de boterkoek gaar is, kan ik ondertussen mijn gymles voor maandag voorbereiden.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Nov 2013 13:27

Re: Wat "moet" jij nog doen maar stel je uit?

Het huishouden.
2014 2016
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 09 Nov 2013 13:40

Re: Wat "moet" jij nog doen maar stel je uit?

Recepten zoeken voor een tapas avondje en boodschappen doen.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 09 Nov 2013 17:03

Re: Wat "moet" jij nog doen maar stel je uit?

Badkamer poetsen. WIl ik eigenlijk echt vandaag nog gedaan hebben. Straks na het eten nog maar even doen.
<<

Anoniem124

Bericht 09 Nov 2013 17:11

Re: Wat "moet" jij nog doen maar stel je uit?

De nieuwe gordijnen inkorten en ophangen. Vind ik zo'n rotklus! Maar de stang hangt al en nu is het zo kaal.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers