Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk landal park?

<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 17 Jun 2018 08:41

Welk landal park?

Nav mijn zoek topic naar een leuke vakantie met 3 kids van 7, 4 en een baby van 8mnd nu de vraag welk parkje?

De opties zijn:
Landal stroombroek
Landal heideheuvel
Landal aelderholt

Welk parkje is het leukst qua zwembad, indoorspeelhal ed?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 17 Jun 2018 12:18

Re: Welk landal park?

Stroombroek ken ik niet. Aelderholt en Heideheuvel allebei wel. Ik weet niet waar je woont, maar mijn ervaring is dat Aelderholt een wat mooier, moderner park ik. Heideheuvel is meer het oude 'Aegonpark'. Maar de omgeving bij Heideheuvel nodigt met kleine kinderen denk ik wel meer uit om op stap te gaan. Op de Veluwe is zoveel te doen voor kinderen op die leeftijd.
Heb beide parken niet met kinderen bezocht, dus de precieze faciliteiten op het park ken ik helaas niet.
<<

Sugar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:08

Bericht 17 Jun 2018 17:27

Re: Welk landal park?

Coldenhoven is ook erg leuk qua zwembad indoorspeeltuin en omgeving. Ook al weet ik niet of dat nog evt tot je opties zou behoren.
Aelderholt gaan we dit jaar heen. Ook gekozen om zwembad en indoorspeeltuin. Ook in het noorden is er buiten landal nog een hoop te doen maar misschien iets langere afstanden er tussen.
Mijn mooiste kadootjes
Oktober 2010 & April 2014
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 18 Jun 2018 14:00

Re: Welk landal park?

aederholt ooit geweest, was een prima park met een basic zwembad die voldoende is voor je kinderen, het is autovrij en niet overdreven groot. De huisjes zijn vrijstaand en netjes.

In de omgeving is er genoeg te doen.

Die andere parken geen ervaring mee maar andere landal parken bevallen altijd goed.
M:21072011
J :08012014
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 20 Jun 2018 06:51

Re: Welk landal park?

Bedankt voor de reacties. Het is uiteindelijk stroombroek geworden ivm de prijs en faciliteiten voor alle 3 de kids.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers