Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hereditary

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 17 Jun 2018 08:52

Re: Hereditary

Cotton schreef:
Zora schreef:Nou Chiq, we zien je morgen!

Of niet :smile:


Nog steeds aan het bijkomen Chiq?
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

ChiQ

Bericht 17 Jun 2018 09:27

Re: Hereditary

Marie schreef:
Cotton schreef:
Zora schreef:Nou Chiq, we zien je morgen!

Of niet :smile:


Nog steeds aan het bijkomen Chiq?


Ben niet meer gegaan :smile: was zo moe! Maar mijn vriendin is wel geweest en zij zei dat ze het wel vond meevallen allemaal maar dat ze bij 1 scene zo schrok dat ze halve meter omhoog sprong en al dr spullen uit dr tas vlogen haha.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Jun 2018 10:19

Re: Hereditary

Jaa die scène ff in spoiler dus graag :D of ga je nog?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

ChiQ

Bericht 17 Jun 2018 10:22

Re: Hereditary

Zora schreef:Jaa die scène ff in spoiler dus graag :D of ga je nog?


Ja ze mocht verder niets zeggen van mij.
<<

Anoniem315

Bericht 17 Jun 2018 11:26

Re: Hereditary

Hahahah, wat een deceptie na zo'n cliffhanger.

Ik vind dat meisje een beetje creepy. En die moeder ook. Ik denk dat de film veel moet hebben van de muziek en de geluiden.
<<

Anoniem315

Bericht 17 Jun 2018 11:58

Re: Hereditary

Ik heb even op moviemeter gekeken. De meningen zijn sterk verdeeld, er lijkt geen middenweg te zijn: of je vindt het bagger of je bent helemaal ondersteboven.

Ik denk te weten wat de engste scène is, maar kan via m'n telefoon geen spoiler invoeren. Iemand pleegt in elk geval op een niet heel verhullende wijze zelfmoord. Hoe en wat, dat is spoilerwaardig.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers