Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar word je blij van vandaag?

<<

Anoniem282

Bericht 14 Jun 2018 09:59

Re: Waar word je blij van vandaag?

Wat fijn nijntje! Hopelijk hoor je snel meer. :)

Ik ben blij dat een vriendin vanavond langskomt. We leerden elkaar 20 jaar geleden kennen tijdens een vakantie in het buitenland en altijd contact gehouden. Fijn om haar weer te zien!
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 14 Jun 2018 12:54

Re: Waar word je blij van vandaag?

Wat bijzonder dat jullie altijd contact gehouden hebben Guattari. Veel plezier vanavond :-)

Ik ben blij met simpele dingen vandaag. Dat vriend vanavond eindelijk weer eens op tijd thuis komt vanavond, dat oudste vandaag wat rustiger en beter in haar vel zit en het daardoor veel gezelliger is, dat jongste tóch nog even een middagdutje doet en dat ik vanavond lekker even alleen de deur uit ga voor een kinderkledingbeurs waar ik hopelijk ook nog fijn een beetje bij kan kletsen met vriendin die ook gaat. Enig minpuntje van de dag is dat mijn koffiezetmachine niet goed functioneert en ik dus even geen koffie kan drinken thuis, maar dat heb ik dan maar semi-verplicht gecompenseerd met een latte macchiato in de stad vanochtend :-)
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Jun 2018 13:18

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik word elke keer weer blij van de was buiten ophangen aan onze wasmolen. Zo suf om daar blij van te worden, maar elke keer sta ik er van te genieten. Ik vind het lekker dat ik buiten ben, dat ik iets nuttigs doe en ik vind het zo lekker ruiken. Het opvouwen doe ik meestal van de lijn af, eerst haal ik alles van mijn zoontje er af en dan van mijn dochter en dan van onszelf en dan handdoeken en bovenop theedoeken en vaatdoekjes en zo. Het voelt zo lekker kneuterig allemaal haha.

En ik word blij van de schopjes van onze baby, het is zo gezellig om steeds te voelen dat hij er is :love: d.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 14 Jun 2018 19:41

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ja, heerlijk he Pompoen, die fris ruikende was. En de beweginkjes van je baby in je buik, geweldig. Dat is zo bijzonder!

Ik ben blij omdat ik vandaag een brief kreeg van de woningbouw dat wij dit jaar nog zonnepanelen krijgen. Binnenkort een info-avond. Ik vind het een beetje spannend nog wat de financiele gevolgen zullen zijn, maar van wat ik op internet lees over dit onderwerp ga je er, ook als huurder, wel op vooruit omdat de verhoogde servicekosten lager zullen zijn dan de besparing op energie die het oplevert. Bovendien vind ik het ook gewoon een fijn idee om op die manier een beetje bij te dragen aan een beter klimaat.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jun 2018 08:37

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik word blij van onze baby! Ze is nu acht dagen oud en het went al best wel. Volgens mij hebben we best een relaxte baby, dat helpt natuurlijk enorm mee, maar verder is ze ook zo lief en mooi en ik word gewoon blij als ik naar haar kijk. We zijn wel moe natuurlijk, maar de afgelopen twee nachten kwam ze maar één keer voor een voeding, dus we mogen niet klagen volgens mij!
❤ 7 juni 2018
<<

widko

Noob

Berichten: 229

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:20

Bericht 15 Jun 2018 22:24

Re: Waar word je blij van vandaag?

Bliss dat is ook super geniet van de kleine meid.

Ik ben super blij met de interactie tussen ons zoontje en ons als ouders vandaag.
Onze stoere bink 20-08-2015
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jun 2018 23:11

Re: Waar word je blij van vandaag?

Bliss schreef:Ik word blij van onze baby! Ze is nu acht dagen oud en het went al best wel. Volgens mij hebben we best een relaxte baby, dat helpt natuurlijk enorm mee, maar verder is ze ook zo lief en mooi en ik word gewoon blij als ik naar haar kijk. We zijn wel moe natuurlijk, maar de afgelopen twee nachten kwam ze maar één keer voor een voeding, dus we mogen niet klagen volgens mij!


Dit had ik niet moeten zeggen, want vandaag is het drama. Waarschijnlijk krampjes waardoor ze nauwelijks heeft geslapen en veel huilt. Zielig! M'n vriend zit nu bij haar en ik moet slapen van hem, dus ik ga maar een poging doen nu.
❤ 7 juni 2018
<<

Geel

Bericht 16 Jun 2018 19:10

Re: Waar word je blij van vandaag?

Rond de tien dagen is idd de befaamde regeldag, Bliss ;-) Dikke kans dat ze morgen ook moeilijk kan gaan doen met drinken. Pak inderdaad even je slaap, dan kun je haar geven wat ze nodig heeft (voeding en mama plakken hehe).
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 17 Jun 2018 08:01

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik word blij van onze plannen vandaag: we zitten in de auto op weg naar de Apenheul :D we hebben daar afgesproken met vier vrienden en al hun kinderen, wordt vast gezellig.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 17 Jun 2018 08:25

Re: Waar word je blij van vandaag?

Wat leuk Suus, veel plezier!

Ik ben blij dat ik een vakantie heb geboekt! Nog een maand wachten, maar wel wat om naar uit te kijken :)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Jun 2018 08:48

Re: Waar word je blij van vandaag?

Geel schreef:Rond de tien dagen is idd de befaamde regeldag, Bliss ;-) Dikke kans dat ze morgen ook moeilijk kan gaan doen met drinken. Pak inderdaad even je slaap, dan kun je haar geven wat ze nodig heeft (voeding en mama plakken hehe).


Gisteren ging het gelukkig weer goed! :banaan:
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jun 2018 22:00

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat ik net een paar Syrische statushouders blij heb kunnen maken met onze oude wasmachine. Die doet het nog keurig (alleen wilden we zelf gewoon graag een nieuwe), dus ze mochten 'm gratis ophalen (om half elf 's avonds haha). Ze waren er heel blij mee.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jun 2018 13:52

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik word blij van m'n baby die vannacht gewoon van een uur of 0.00 tot 7.00 heeft doorgeslapen! Eigenlijk was ze toen nog niet wakker, maar het leek me onderhand wel eens tijd worden voor een voeding haha. De afgelopen nachten sliep ze ook al best lang, maar niet tot 7.00! :hulde: Nu kijken of ze dit vaker gaat doen.
❤ 7 juni 2018
<<

ChiQ

Bericht 20 Jun 2018 13:55

Re: Waar word je blij van vandaag?

Mag ze al zo lang zonder voeding, Bliss?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jun 2018 16:25

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ja dat mag, eerst zetten we steeds de wekker, maar de kraamhulp zei vorige week al dat we gewoon konden wachten tot ze zelf komt. Scheelt dat ze goed op gewicht is, anders zou ik het niet zo doen. Ik las ook ergens op internet dat baby's van acht pond acht uur door mogen slapen. Ergens anders stond weer maximaal tien uur doorslapen, dus ze kunnen al best lang zonder voeding. Overdag houden we gewoon elke drie uur aan.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Jun 2018 16:32

Re: Waar word je blij van vandaag?

Oh wat chill Bliss! Met name lekker voor jezelf, gewoon een hele nacht slaap achter elkaar. Ik moest de eerste twee maanden O elke drie uur wakker maken voor voeding. Zo kwam ik nooit echt in diepe rust.
En slaapt ze nog op jullie kamer of al verhuisd? Lekker hoor!
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 20 Jun 2018 16:33

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat ik na een enorme rotdag op werk waarbij ik heel vaak wilde huilen zo lekker naar het park ga met een vriendin en haar 7 weken oude puppy :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jun 2018 17:11

Re: Waar word je blij van vandaag?

Marin schreef:Oh wat chill Bliss! Met name lekker voor jezelf, gewoon een hele nacht slaap achter elkaar. Ik moest de eerste twee maanden O elke drie uur wakker maken voor voeding. Zo kwam ik nooit echt in diepe rust.
En slaapt ze nog op jullie kamer of al verhuisd? Lekker hoor!


Ze ligt nu al een week op haar eigen kamer, bevalt ons goed!
❤ 7 juni 2018
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 22 Jun 2018 11:42

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik ben blij dat onze koffiemachine het weer doet en de rekening daarvan fijn nog onder de garantie viel.
Daarnaast zijn mijn dochters vandaag aan het 'wennen' op het kdv en hoewel ik me ondertussen een beetje onrustig afvraag hoe dat zal gaan, vooral bij jongste, valt het me ook mee. Ze kennen de groep omdat ze er beiden al twee ochtenden naar de psz gingen, ze zitten bij elkaar in de groep en jongste hoefde vanochtend bij zeer hoge uitzondering eens niet te huilen toen ik afscheid nam dus dat is fijn. Bovendien kreeg ik net een foto dat ze het beiden naar hun zin hebben vandaag en vind ik het zelf ook heerlijk om opeens even heel luxe een dagje voor mezelf te hebben, lekker in alle rust mijn eigen dingen doen. Maar ik ben ook wel erg blij als ik ze vanmiddag weer op mag halen en we nog 1 weekje hebben voor ik echt aan het werk ga!
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Jun 2018 15:07

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe motorhelm. Een keer zwart wit ipv zwart. En nu zit ik lekker een ijscoupe te eten bij clevers in Grubbenvorst. Kwam er toch langs. Dus twee keer grote blij
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 29 Jun 2018 19:17

Re: Waar word je blij van vandaag?

Nouu gewoon! Alles! Lekkere week op werk gehad, vrijdagmiddagborrel in de zon, nu lekker thuis mooie liedjes luisteren en chillen en een heel fijn weekend voor de boeg. Nieuwe schoenen (thanks Charles), gister een super leuke avond met mijn lief die nu lekker een weekend weg is met vrienden. Niks te klagen!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 29 Jun 2018 19:21

Re: Waar word je blij van vandaag?

Super fijn Harri. Klinkt heel gelukkig! (L)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Jun 2018 19:21

Re: Waar word je blij van vandaag?

Klinkt heerlijk, Harri! Ik had je trouwens nog een tip gegeven om zondag te gaan doen met je vader (daar vroeg je om in het andere topic), nog gezien? Ben nu wel benieuwd welke schoenen je hebt gekocht (of van Charles overgenomen?)!
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 29 Jun 2018 19:22

Re: Waar word je blij van vandaag?

Oh nee he! Wat was de tip? Sorry!
Heb Nike air max van Charles overgenomen :)

Edit: oh nee dat had ik wel gezien! En serieus naar gekeken maar alles was al vol. Was te verwachten met deze weersverwachting natuurlijk. Dank voor de tip en sorry dat ik niet gereageerd had.
Laatst gewijzigd door Harrison op 29 Jun 2018 19:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 29 Jun 2018 19:23

Re: Waar word je blij van vandaag?

Frankie schreef:Super fijn Harri. Klinkt heel gelukkig! (L)


<3 jij lekker chillen ook!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers