Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 10 Jun 2018 17:14

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Klinkt bijna als een harde buik al Meg! Inderdaad even overleggen!
Werk je in de horeca?

Ik merk dat ik de donderdag op mijn werk slecht trek. Werk dan van half 9 tot 4 alle lesuren. Ga even overleggen of ik eventueel 2 uurtjes minder kan om aan mezelf te denken. Moet gewoon nu we F. al hebben.
⁠♡♡♡
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 10 Jun 2018 18:09

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Heel stom, maar ik heb er helemaal niet over nagedacht dat het al harde buiken kunnen zijn. (Terwijl ik er bij mijn vorige zwangerschap last van had, alleen wat later.) Sh*t idd, daar lijkt het wel op.
Maar werk idd in de horeca.

Verstandig dat je dat gaat overleggen. Wat niet gaat, gaat niet. Gelukkig nog een week of 6(?) en dan zomervakantie?
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 11 Jun 2018 19:41

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Heb je nog kunnen overleggen Meg?

Nog 5 weken tot de zomervakantie! Dan zijn we nu al onderweg, heerlijk kijk er zo naar uit!
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 11 Jun 2018 20:38

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oh uffe, balen dat je zo ziek bent (geweest). Hopelijk ben je weer wat opgeknapt

Justmedaan, hier een kleine week last van gehad maar dat was met de 7-8 weken. Nu eigenlijk niet extreem. Niet vermoeider dan anders haha

Meg, ik heb vorige week ook een soort van harde buiken gehad, weliswaar toen ik gewoon op de bank zat. Voelde me toen wel wat gestresst/emotioneler dus mogelijk had t daar mee te maken. Maar t schijnt wel een teken te zijn he, dus opletten.


Qua werk:
Meg, ik heb ook late diensten, als ik thuis op de bank zit hou ik t ook niet vol tot 23 uur, maar op t werk wel
Uffe, hopelijk lukt t je voor de donderdag te regelen.
Hier sprak ik laatst de manager, ging over bezetting etc, die hebben we teveel (ja echt, teveel). Dus ik zei dat ik t lastig vond ze in te plannen, omdat ik soms wel bang ben dat ik t niet ga uitzitten, waarop zij zei: dan plan je ze bij jou in, als t niet gaat kun je ook thuis blijven. Dus ik zei dat ik niet zomaar een vrije dag wilde, zegt zij, oh maar dan meld ik je gewoon ziek, wordt toch vergoed door UWV! Nou als t zo makkelijk gaat :)
T gekke is ook dat t met de bekken de ene x beter gaat dan een andere x. Hoewel ik de laatste keren altijd wel iemand bij me had ofzo. Maar gisteren thuis verjaardag gevierd, maar toen voelde ik op een gegeven moment toch wel dat ik teveel aan t doen was..

Morgen weer naar de vk. Verwacht dat ik dan de aanvraag voor glucosetest mee krijg. Probeer die vrijdag te doen. Ben dan zeer benieuwd. De paar x dat ik hem geprikt heb leken in t begin ok, maar nu de laatste paar keren toch minder, voor de zwangerschap dan
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 11 Jun 2018 20:41

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Elro, de suikertest moet tussen de 24 en 27 weken gedaan worden.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 11 Jun 2018 20:44

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik krijg hem waarschijnlijk met 16 weken al, omdat ik t bij beide al heb gehad, waarvan bij zoon insuline heb moeten spuiten. Mocht die dan goed zijn dan met 24 weken idd (wat idd gebruikelijk is)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 12 Jun 2018 14:46

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Fijn Elro dat het zo makkelijk kan toch! Bij mij is dat helaas niet zo omdat er dan natuurlijk lessen uitvallen. Gelukkig bijna einde schooljaar en hebben mn klassen hard gewerkt dus ben een heel eind met mijn programma! Heb je een aanvraag voor de suikertest gehad of mag je toch nog even wachten?

Ik ben inmiddels weer wat opgeknapt. Vandaag lekker om half 1 naar huis gegaan, even geslapen en daarna nog even thuis gewerkt. Zo F. ophalen maar nog even wat rust;) Voel me soms wel eens schuldig naar haar toe. Heb zo weinig energie om samen leuke dingen te doen. Afgelopen weekend hadden we gepland om naar de dierentuin te gaan maar dat kon dus niet doorgaan, gelukkig wist ze dat nog niet.
⁠♡♡♡
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 12 Jun 2018 15:00

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Eerlijk gezegd vind ik je instelling van je manager wel apart, Elro. Neemt niet weg dat het voor jou natuurlijk wel lekker is dat ze ze makkelijk is.
Hoe was het bij de vk? Moet je de suikertest met 16 weken doen? Ik heb gisteren ook het formulier gehad. Ga het volgende week vrijdag laten doen denk ik. Verheug me er nu al op, not.

Herkenbaar het schuldgevoel, Uffe. Ik doe ook veel minder met M. omdat ik zo moe ben steeds. Maar goed, het is gewoon even niet anders nu toch? Wel fijn dat je weer opgeknapt bent! Ben je trouwens nog steeds wel zo misselijk?

Gisteren bij de vk geweest. Ze gaf de tip om werken eerst nog te proberen met een band om, omdat mijn houding dan misschien anders is en ik er minder last van heb. En ik moest laten nakijken op blaasontsteking. Bij gewone controle is daar niets uitgekomen, dus staat nu 24u op kweek ofzo.
Maar goed, ik denk dat mijn werk wel echt aflopende zaak is. Gisteren nagevraagd bij de vk en ik mag eigenlijk niet meer bij partijen met muziek harder dan 80db werken. Nu werk ik veel feestavonden, dus dat kon eigenlijk al niet meer qua tijden, maar nu ook niet meer qua geluid.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 12 Jun 2018 21:26

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oké, hopen dat die band even helpt Meg. Is er eventueel vervangend werk voor je?

Het is idd niet anders en dingen die we samen kunnen doen we extra zoals een verhaaltje lezen voor het al slapen, doen we er lekker twee haha!

Ik ben helaas nog erg misselijk, spugen beperkt zich tot 1 of 2x per dag dus dat is te doen. Zoals afgelopen vrijdag moet ik niet nog eens krijgen. Ben bang dat het dan een opname gaat worden.
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 13 Jun 2018 06:29

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Gisteren bij de vk was alles goed. Aanvraag voor de 20 weken echo meegekregen, hebben we over 3 weken alweer :) glucosetest ook meegekregen, die doe ik vrijdag. Ben heel benieuwd, t zal er om hangen. Maar ik prik gewoon lekker zelf ook, weet ik al een richtlijn haha. We hebben t er ook over gehad dat als ik op t randje zou zitten ik evt al wel doorverwezen zou worden. We zullen zien. Wel een afspraak gemaakt voor de volgende keer. Is over 4 weken, ze vroeg wel of t evt niet eerder moest voor mn geruststelling, maar heb nu de echo eerder dus dat scheelt.
T ging nog even mn bekken, dat ik goed moet luisteren naar mn lichaam. Dat wreef mijn vriend er later nog lekker in haha. En over mn buik, de vk zei dat als ik 26 weken was geweest ze t ook had geloofd!

Uffe, jij hebt nu dus t geluk dat tg schooljaar eindigt? Want anders zouden er wel lessen uitvallen of een vervanger geregeld worden? Weet je al hoe je dat na de vakantie doet?
Met, hopelijk helpt zo'n band. Kin je verder aangepast werk doen, of zou je dan meer thuis zijn?
Ik vond de reactie van mn manager ook raar hoor. Maar we hadden overbezetting, en soms kan ze al makkelijk zij qua inzet. Ben benieuwd of ze noig zo reageert mocht ik in de vakantie aangeven dat t niet meer gaat en allkes strak ingezet wordt;)

Uffe en meg, niet schuldig voelen hoor! Vandeweek had dochter ook een studiedag en wilde ik iets extra's doen, maar vanwege andere drukke dingen ging dat niet. Uiteindelijk hebben se ons bezig gehouden met de cadeautjes van zoon, en samen een spelletje gedaan, en weet zeker dat ze dat net zo leuk vond. (Maar ik moet ook niet verder denken dat ik straks minder kan doen door zoveel kids, zal zn weg hopelijk wel vinden)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Jun 2018 08:20

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Elro schreef:Ik krijg hem waarschijnlijk met 16 weken al, omdat ik t bij beide al heb gehad, waarvan bij zoon insuline heb moeten spuiten. Mocht die dan goed zijn dan met 24 weken idd (wat idd gebruikelijk is)

Aan zo, dat wist ik niet :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem286

Bericht 13 Jun 2018 12:13

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Hee meiden, wat wordt er veel geschreven!
September: sterkte met je nieuwe baan en de vermoeidheid, lijkt me heftig. Gaat het inmiddels wat beter? Je hebt evt recht op extra pauzes etc hè.
Justmedaan: fijne vakantie! Het is zo de 20e! Wel heel fijn dat de vk je belde trouwens, laat wel betrokkenheid zien.
Uffe: ben je inmiddels alweer wat opgeknapt?
Meg: klinkt als een heftige baan. Ik werk ook onregelmatig (zorg) maar zonder al die extra’s als harde muziek etc, lijkt me idd niet zo goed.
Elro: bijzonder maat wel fijn dat je baas zo makkelijk is, brengt wel minder gedoe met zich mee mocht het niet zo lekker gaan, voel je je misschien minder bezwaard om voor jezelf te kiezen.

Hier net aankopen gedaan, veel te vroeg eigenlijk en niet in de planning maar er was een winkel hier die de koeka spullen eruit deden en dat vind ik zulk mooi spul! Ze hadden 50% korting! Ik heb 2 ledikantdekens gehaald en een voetenzak voor in de maxi cosi. Voetenzak en 1 deken in mint en de andere deken in grijs, lekker neutraal dus :) bij s had ik er een wiegdeken van en daar hebben we veel plezier van gehad dus vandaar dat ik zo makkelijk overstag ging. Ze hadden helaas alleen maar nog een roze wiegdekentje.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 13 Jun 2018 13:32

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Wat naar Uffe dat je nog steeds zo misselijk bent!

Je werk klinkt niet zo zwangerschapsproof Meg. Hopelijk gaan ze met je mee denken op het werk!

Wat leuk Highway, die dekens! Ik vind het zelf ook mooi spul. Had er een ledikant deken van. Maar niet heel veel gebruikt. A draaide al snel haar bed door waardoor ik haar zonder deken heb gelegd. Ik houd het dus nu maar even bij wat ik heb.

Gisteren het op mijn werk verteld. Ik zag er zoooo tegen op! Ik werk dus pas een week in deze functie en vond het moeilijk om nu al te zeggen dat ik zwanger ben. Maar ze reageerden echt super leuk! Ben helemaal opgelucht! ‘S middags kwam ik met een nieuwe collega een oude collega van mij tegen. Hee! Ben je zwanger?! Hahaha was dus blij dat ik het die ochtend had verteld anders stond ik toch een beetje van euhhh. Je ziet het dus wel echt goed!
Ben nog steeds wel snel moe maar die misselijkheid valt enorm mee. Daar had ik met A toch wel veel meer last van! Maak ik me wel weer zorgen om of het wel goed zit. Zou blij zijn als het volgende week woensdag is. Dan heb ik de termijn echo.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 13 Jun 2018 15:29

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Elro, is je buik zo groot dan, dat de vk dat zei?
Over 3 weken al de 20wekenecho. Hoe snel!

Oh Highway, ik zou ook los gaan als Koeka met 50% korting te krijgen is. Als we een meisje blijken te krijgen ga ik niets nieuws halen. Mocht het een jongen zijn, dan moet ik wel. Kan hem moeilijk onder en op de roze spullen leggen.

September, fijn dat je het verteld hebt een iedereen leuk reageerde. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook net een nieuwe baan, toen ik het nieuws moest vertellen, dus snap dat je het lastig vond.

Wat betreft mijn werk. Qua uitdaging stelt het niets voor, gewoon een simpel bedieningsbaantje bij een eventlocatie, zodat ik er af en toe uit ben, zonder veel verantwoordelijkheden. Ik werk dus ook op 0-urenbasis. 'Probleem' is dus dat als ik minder werk dat ook effect heeft op mijn loon (zolang ik niet ziek gemeld ben) en uiteindelijk ook op mijn zwangerschspsuitkering (want dat is een gemiddelde van gewerkte uren). Het werk is -ook niet zwanger- lichamelijk gewoon heel zwaar. De hele avond met zware volle dienbladen lopen over hele grote afstanden. En de tijden: vaak ben je pas om 2:30 klaar. Maar dat heb ik al aangegeven dat ik dat niet meer wel. Uiterlijk tot 23u. Nu mag ik dus vaak bardiensten werken, maar is weer veel bukken. Of diners draaien, maar ook dat zijn grote afstanden lopen, met veel borden. Dus nee, allemaal absoluut niet ideaal, maar ander werk is er gewoon niet.
En ik kan nu natuurlijk er voor kiezen om te stoppen, maar ik ben bang dat mijn wereldje dan zo klein wordt. Maar goed, als mijn lichaam blijft tegenwerken (ik krijg nu ook pijn in mijn bil en achterbeen bij langer staan) dan heb ik gewoon heb keus.

Gisteren heb ik mijn man gevraagd of hij echt geen geslachtsbepaling wilde, maar voor hem hoeft dat echt niet. Jammer, haha. Niet omdat ik het per se nu al wil weten, maar ik wel de baby wel weer zien en nu nog 5 weken tot de 20-wekenecho voelt gewoon zo lang.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 13 Jun 2018 16:46

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Wij wisten het geslacht niet bij mijn eerste zwangerschap. Heb dus een groene deken. Die is nu ook weer geod want we willen het dit keer ook niet weten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 13 Jun 2018 16:53

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Meg je kan ook een pretecho doen zonder geslachtsbepaling natuurlijk :D
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 13 Jun 2018 17:26

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Cotton schreef:Meg je kan ook een pretecho doen zonder geslachtsbepaling natuurlijk :D
Dat kan, maar als ik daar lig wil ik het vast ook weten, haha. Mijn man vindt dat ik geduld moet hebben. ("Want na de 20-wekenecho zie je de baby ook heel lang niet meer.") Ik verdenk hem ervan dat hij wil wachten om mij te sarren ;)
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 15 Jun 2018 07:35

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Haha meg, vriend wil t geslacht graag Weten, gewoon omdat t kan. Voor mij zou t niet per se hoeven. Dus ik zeg; dan kunnen we met 16 weken ook een echo doen, gewoon omdat t kan;) maar dat was toch niet nodig vond hij ;) ik hoef ook niet per se zo snel een echo, t hartje horen kloppen is voor mij genoeg.
Ik zal eens een x een foto maken. Kan foto alleen via de laptop plaatsen, en die staat hier niet vaak aan. Mn shirtjes zijn aardig te kort..

September fijn dat iedereen zo positief reageerde

Haha highway beter te vroeg dan te laat met inkopen ;)
Wij hebben werkelijk nog helemaal niks gedaan.. de opvang en kraamzorg geregeld en dat was t

Zit nu in t zkh voor de glucose test..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 15 Jun 2018 08:13

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Wij doen met 17+5 een pretecho omdat ik niet zo lang wil wachten. Vannacht gedroomd dat het een jongen is en dat was zo duidelijk dat ik vanochtend wakker werd en dacht huh we weten toch nog niets!

Dus jullie weten het nu bijna Elro? Succes.met de suikertest!

September wat leuk dat iedereen zo enthousiast is! Toch weer een opluchting! Bijna termijnecho. Spannend of niet?

Highway wow dat is een goede actie! Nog zou ik het dan niet durven haha! Wanneer eerste echo?
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 15 Jun 2018 09:34

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Uffe, wij wachten gewoon tot de 20weken echo. Hebben die over 3 weken

Ik ben weer thuis. Heb hem daar zelf geprikt en zat op 8,2.. Ik verwacht vandaag of maandag dus een belletje van de vk. Dit weekend ga ik toevallig 2x uiteten, komt mooi uit voordat het hele riedeltje van afspraken, onderzoeken en prikken gaat beginnen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 15 Jun 2018 09:38

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Wat is de grens van te hoog Elro? Vervelend dat je dan weer die molen in gaat, maar wel fijn dat ze er op tijd bij zijn zodat je kunt voorkomen dat je kindje al te groot wordt en zo. En inderdaad nog maar even lekker genieten van het uit eten gaan dan!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 15 Jun 2018 11:47

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

De grens is 7.8. Normaal is dit idd pas met 24 weken, nu dus al met 16. Worden lange zwangerschapdweken zo
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 15 Jun 2018 13:49

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oh dacht dat jullie het nu gingen doen zeg maar! Lekker uit eten van het weekend! Wel fijn idd dat ze er op tijd bij zijn!
⁠♡♡♡
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 15 Jun 2018 14:55

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Wat ontzettend balen Elro! Hopelijk kan je het in het begin sowieso nog onder controle houden met diëten. Maar dit weekend eerst lekker genieten van je etentjes. Of ga je gaat lastig vinden nu?
Wat je zegt... lange zwangerschapsweken. Lijkt mij ook. Maar goed, je weet wat je te wachten staat toch?

Fijn dat je voor je vakantie nog een pretecho hebt, Uffe! Leuk om te weten wat jullie dan krijgen. Ben je er nu na je droom ook een soort van overtuigd dat mulle en jongen krijgen?
Ik betrap mezelf erop dat ik steeds denk dat M. een broertje krijgt. Totaal nergens op gebaseerd, haha.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 15 Jun 2018 22:12

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

De vk belde me om 18uur nog met de uitslag. Vanuit t zkh was ie iets lager, 7.9, maar alsnog boven de grens en gekeken naar de voorgeschiedenis idd doorverwijzing naar de gyn. Mag maandag zelf bellen, hoop dat ik t ingepland krijg, best drukke week.

Meg, ja ik weet wat me te wachten Staat, daarom zie ik er mss ook wel zo tegen op.. constant bezig zijn met eten (terwijl je al niet altijd lekker in de vel zit) en dat nog 5 mnd. Ik heb nu mn fantasie dat ik volgende week terecht kan, een echo krijg, en dan alvast t geslacht weet haha
Weet iemand wat t nadeel is van insuline spuiten? Ik had t er met de vk over en ze zei dat ze t liefst zagen dat iemand t met een dieet kon doen dan insuline, maar waarom wist ze niet eigenlijk. Ik vraag t sowieso aan de gyn, maar was benieuwd of iemand hier dat wist.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers