Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hereditary

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 14 Jun 2018 19:26

Hereditary

Het schijnt de engste horrorfilm aller tijden te zijn. Meerdere bezoekers zijn al de bioscoopzaal uit gevlucht en de recensies liegen er niet om. Hereditary.

Wie heeft hem al gezien? Wie wil hem zien? Of juist absoluut niet?

Zelf vind ik een horrorfilm absoluut niet erg, zo lang er maar een verhaal in zit en het niet alleen maar doelloos afslachten is.

https://www.lindanieuws.nl/nieuws/film/ ... r-genoemd/
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem313

Bericht 15 Jun 2018 07:02

Re: Hereditary

Ik wil m heel graag zien! Ben dol op Toni Colette en op horror.
Misschien ga ik zaterdagavond wel, in m’n eentje.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 15 Jun 2018 07:26

Re: Hereditary

In je eentje op zaterdagavond.. Ik durfde gisterenavond de link niet eens te openen. :smile: Omdat ik veel waarde hecht aan mijn nachtrust sla ik deze film graag over.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Jun 2018 08:41

Re: Hereditary

Ik vond de trailer niet buitengewoon eng maar ik durf toch niet te kijken. Kan iemand hier ff komen vertellen wat dat ‘ene ding’ was in de film wat zo gruwelijk was? :angel:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem313

Bericht 15 Jun 2018 09:09

Re: Hereditary

Zora schreef:Ik vond de trailer niet buitengewoon eng maar ik durf toch niet te kijken. Kan iemand hier ff komen vertellen wat dat ‘ene ding’ was in de film wat zo gruwelijk was? :angel:


In een spoiler please?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 15 Jun 2018 09:20

Re: Hereditary

Nooit van mijn leven! Ik haat horror, ik word altijd zo in het verhaal gezogen dat ik echt letterlijk doodsbang wordt en daarna weken niet slaap. En dan heb ik echt de ergste films niet gezien denk ik.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Jun 2018 10:09

Re: Hereditary

Caulfield schreef:
Zora schreef:Ik vond de trailer niet buitengewoon eng maar ik durf toch niet te kijken. Kan iemand hier ff komen vertellen wat dat ‘ene ding’ was in de film wat zo gruwelijk was? :angel:


In een spoiler please?


Vooruit.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jun 2018 10:38

Re: Hereditary

Ik was 'vroeger' wel gek op horror, maar de laatste jaren schijt ik in m'n broek als het te spannend wordt.
<<

Anoniem271

Bericht 15 Jun 2018 11:57

Re: Hereditary

Toen van de week die première was in Amsterdam heb ik een stukje gezien. Ik hoorde een eng geluidje, net zoiets als bij The Grudge, denk dat ik niet durf te gaan (al ben ik wel heel benieuwd!), die geluidjes blijven in mijn hoofd als ik alleen in bed lig bijvoorbeeld. Held dat ik ben.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Jun 2018 12:00

Re: Hereditary

Misschien dat ik ga kijken als ie op Netflix staat. Of heel misschien op Pathé Thuis. Ik ga er niet speciaal voor naar de bioscoop.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Geel

Bericht 15 Jun 2018 12:35

Re: Hereditary

Wauw Caulfield, held. Kun jij dat omdat je er gewoon steeds heel rationeel naar kunt blijven kijken? Of vind je het gevoel van die angst en spanning gewoon lekker en kun je het daarná prima van je afzetten?

Ik kan dit absoluut niet zien. Vroeger ging ik met mijn ex wel naar horrorfilms, zo rond m'n twintigste. Maar op een gegeven moment kreeg ik een soort angst die zich in me vastzette, té lang, dat ik niet meer ben gegaan. Zo'n trailer kijken doe ik ook met mijn muis op de pauzeknop, zodat ik 'm meteen uit kan zetten als ik het niet meer trek. Ik ga mezelf niet meer uitdagen op dat vlak, doei.
<<

ChiQ

Bericht 15 Jun 2018 12:48

Re: Hereditary

Ik ga vanavond.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jun 2018 13:01

Re: Hereditary

Ik kan dat niet aan. Ga ook geen trailer bekijken en geen geluidjes luisteren. Ik wil niet eens de spoiler lezen. Vreselijk lijkt me dit. Al kreeg ik €100 toe.
#teammaple🍁
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Jun 2018 13:02

Re: Hereditary

ChiQ schreef:Ik ga vanavond.


Yes! Ben benieuwd!

Cotton, dat heb ik dus ook. Wij keken vroeger veel en vaak echt van die vieze horror, alle Saw's enzo, en Hostel. Maar vooral dit soort paranormale films vind ik tegenwoordig echt veel te eng. Jammer!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem298

Bericht 15 Jun 2018 13:13

Re: Hereditary

Cotton schreef:Ik was 'vroeger' wel gek op horror, maar de laatste jaren schijt ik in m'n broek als het te spannend wordt.


Ja, dit heb ik ook.

Ik durfde gisteren de trailer al niet te kijken, dus ik sla de film sowieso ff over.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 15 Jun 2018 14:19

Re: Hereditary

Ik vond de trailer echt niet bijzonder eng ofzo. Maar ik twijfel dus heel erg. Wil ik er voor naar de bios, of wacht ik tot ik hem thuis kan kijken (en ik hem uit kan zetten als het toch te eng blijkt).
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

ChiQ

Bericht 15 Jun 2018 15:05

Re: Hereditary

Marie schreef:Ik vond de trailer echt niet bijzonder eng ofzo. Maar ik twijfel dus heel erg. Wil ik er voor naar de bios, of wacht ik tot ik hem thuis kan kijken (en ik hem uit kan zetten als het toch te eng blijkt).


Ik sprak net een vriend, hij zei: je gaat echt huilen. Het is echt een enge film. Bepaalde scenes zijn angstaanjagend vies.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 15 Jun 2018 15:16

Re: Hereditary

Ik heb net de trailer bekeken, expres niet op fullscreen :smile: . Ik ben nieuwsgierig maar weet ook dat ik dit zéker niet in de bioscoop moet gaan kijken, veel te intens. Misschien ooit thuis, als ik durf. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden Chiq en Caulfield!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem313

Bericht 15 Jun 2018 16:04

Re: Hereditary

Mmmmm, nou, ik twijfel ook wel weer hoor. Paranormale shit en gore trek ik wel, maar hele plotselinge schrikmomenten niet zo. De comments online zijn echt wel heftig.
<<

Geel

Bericht 15 Jun 2018 16:17

Re: Hereditary

Ik ben nu echt HEEL benieuwd naar wat er nu zo afgrijselijk eng is in de film.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Jun 2018 16:42

Re: Hereditary

Nou Chiq, we zien je morgen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem252

Bericht 15 Jun 2018 16:51

Re: Hereditary

Geel schreef:Ik ben nu echt HEEL benieuwd naar wat er nu zo afgrijselijk eng is in de film.

Nou ik ook! Dat mensen moeten huilen en janken tijdens se film.
Voor mij geen horrorfilm. Slaap dan maanden slecht.
<<

Anoniem318

Bericht 15 Jun 2018 17:04

Re: Hereditary

De trailer kon ik nog wel aan, maar no way dat ik de film ga kijken. Weet nu al dat sommige scenes zich dan eindeloos gaan herhalen, vooral ‘s nachts...vind de reviews ook echt heftig.
<<

Anoniem253

Bericht 15 Jun 2018 18:27

Re: Hereditary

Geel schreef:Ik ben nu echt HEEL benieuwd naar wat er nu zo afgrijselijk eng is in de film.


Ik ook :angel:
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jun 2018 18:38

Re: Hereditary

Zora schreef:Nou Chiq, we zien je morgen!

Of niet :smile:
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers