Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #8

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 10 Jun 2018 19:26

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Oeh, wat heftig Bimbam en Marie!

Ik wil kwijt dat J af en toe zo'n ontzettende zak hooi is! Gisteren bestond z'n oude voetbalclub 90jr dus deed hij mee aan een tournooitje en savonds feestavond. Vanmorgen had ik dus de beurt voor E.
Toen hij eenmaal uit bed was ging E net in bed. Ik heb toen nog d'r avondeten gemaakt en ben gaan douchen. J lag nog steeds op de bank toen ik beneden kwam en we zouden naar mijn broer gaan die dik een uur rijden verder woont. Toen heb ik dus alvast de tas van E gepakt met eten, speeltjes, slaapzak etc. E uit bed gehaald en toen hebben we een boterham gegeten met z'n 3en. De auto in en naar m'n broer. Daar alles prima.
Komen we thuis, leg ik E op bed en hij zet de oven aan voor ons eten. Kom ik beneden zit ie weer gewoon in de bank!! Dus ik goed chagrijnig de tas uitgeruimd. De zooi die hij op het aanrecht achter heeft gelaten weggegooid en toen liep ik naar boven om me om te kleden.
Zie ik ineens dat al z'n werkkleren op het droogrek hangen en mijn werkkleren nog gewoon in de wasmand liggen :wtf:
Ik ga denk maar gewoon m'n eigen huishouden draaien.
Ik ben al gestopt met z'n spullen opruimen. Ik leg het alleen weg als het gevaarlijk is voor E. Echt kom op gast!!
30-04-2017
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 10 Jun 2018 19:36

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Haha Kees ik herken het wel deels. Mijn man kan zo ook soms zijn. Zoals bijvoorbeeld lunch voor hem alleen maken.
Hij heeft het gewoon écht niet door af en toe. Dus mijn tip is blijven praten!
2016
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 10 Jun 2018 20:49

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Oo, ik zou daar ook echt even niet goed van worden Kees. Hij kan toch alles wassen.

Ik heb net mijn vriend op schiphol afgezet, hij gaat een week naar Marokko. Hoewel ik het heerlijk vind dat ik tijd voor mezelf heb en ik geen rekening hoeft te houden mer her vasten, vind ik het ook wel saai en is het wennen zonder hem.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 10 Jun 2018 21:26

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ugh ik word beroerd van de simpelheid van mijn familie soms, krijg net weer een mailtje doorgestuurd dat zó overduidelijk nep is en alleen maar bedoeld om migrantenhaat en islamofobie aan te wakkeren en goed te praten. Zie er ineens tegenop om van de zomer drie weken in zo'n giftig klimaat door te brengen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 11 Jun 2018 08:41

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik wil ff kwijt dat mijn moeder echt niet wijs is. Gisteren kregen mijn zusje en ik een mail waar wij op cc stonden gericht aan vrienden dat het aflopende zaak was met mijn opa. Ik wist wel dat het niet goed ging, maar voor zover ik wist ging het op en af en was het niet duidelijk of hij er bovenop zou komen.
Dat mailtje vonden we al apart, sowieso hoe ze dat bij vrienden plempte maar ook dat wij op die manier op de hoogte werden gehouden.
Hadden we vanmorgen een appje van haar in de gezinsapp: “opa is dood”
Meer stond er niet. Nou had ik niet echt een band met hem en ik vind het wel goed zo, maar echt, zo?! Ik ben nu vooral onder de indruk van de fijngevoeligheid van mijn moeder.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 11 Jun 2018 09:17

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Gecondoleerd met je opa pompoen. Fijngevoeligheid is inderdaad erg ver te zoeken in je verhaal. Jammer dat het zo loopt
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 11 Jun 2018 11:21

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wauw, dit is idd bijzonder pompoen. Gecondoleerd met je opa.
30-04-2017
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Jun 2018 17:34

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Gecondoleerd Pompoen, wat smakeloos om dit via de app te doen zeg.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 11 Jun 2018 19:06

Re: Wat wil je even kwijt? #8

T is wel fijn om een soort van bevestigd te krijgen dat het inderdaad vreemd is. Ze is al zo lang mijn moeder en ik heb zo lang gedacht dat zulke dingen normaal waren, al voelde ik me er niet echt prettig bij, dat ik gewoon af en toe aan mijn eigen beoordelingsvermogen twijfel.
Uitvaart is volgende week maandag appte ze. Ik heb haar nog niet gebeld, daar heb ik helemaal geen energie voor maar ‘t voelt alsof ik dat eigenlijk zou moeten doen. Misschien morgen als ik de fut heb gevonden.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 11 Jun 2018 19:21

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik blijf me af en toe over haar verbazen, Pompoen.
Pas op jezelf, in jouw tempo hoor! En nogmaals gecondoleerd.
22112014 / 10042019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 11 Jun 2018 20:18

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Gecondoleerd, Pompoen. Apart om dat via een appje te vertellen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Jun 2018 11:52

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Gecondoleerd Pompoen.
En ik vind het een bijzondere manier van vertellen.

Ik reed net op de snelweg en ik zag vrij laat dat moeder eend met drie kuikentjes de weg wilde oversteken om met mijn motor een kleine uitwijking te maken in de hoop dat moeder eend zou uitwijken. Vervolgens zie ik een auto achter mij proberen of over de eendje heen rijden of ze net missen. Dat weet ik niet, maar ik was wel even ontdaan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2018 12:06

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Pompoen schreef:Ik wil ff kwijt dat mijn moeder echt niet wijs is. Gisteren kregen mijn zusje en ik een mail waar wij op cc stonden gericht aan vrienden dat het aflopende zaak was met mijn opa. Ik wist wel dat het niet goed ging, maar voor zover ik wist ging het op en af en was het niet duidelijk of hij er bovenop zou komen.
Dat mailtje vonden we al apart, sowieso hoe ze dat bij vrienden plempte maar ook dat wij op die manier op de hoogte werden gehouden.
Hadden we vanmorgen een appje van haar in de gezinsapp: “opa is dood”
Meer stond er niet. Nou had ik niet echt een band met hem en ik vind het wel goed zo, maar echt, zo?! Ik ben nu vooral onder de indruk van de fijngevoeligheid van mijn moeder.



Da's idd een rare manier van doen. Was het haar vader?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 12 Jun 2018 12:43

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Haar vader inderdaad.
Nou ja, het is nu eenmaal zo, eigenlijk had ik er niet eens verbaasd om moeten zijn, maar ze weet me toch altijd weer te verrassen :palm: .

Ik wil zo graag die vermoeidheid kwijt, echt de laatste dagen weet ik soms weer echt niet hoe ik de dag door moet komen, lig ook heel regelmatig te slapen 's middags, wat ik echt nooit heb gekund, maar blijkbaar heb ik het nu heel hard nodig. Ik luister er maar zo veel mogelijk naar, maar vind het irritant dat ik niet toe kom aan alle dingen die ik wil doen/moet doen.
<<

lily

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 10 Jun 2018 18:08

Bericht 12 Jun 2018 13:20

Re: Wat wil je even kwijt? #8

wat naar dat je moeder dat zo doet pompoen. Gecondoleerd
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 12 Jun 2018 16:22

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Gecondoleerd Pompoen

Mijn opa ligt op sterven, ik werd gisteravond laat gebeld dat het een kwestie van dagen is. Ik ben best verdrietig en wil graag nog even afscheid nemen, maar nu is erdoor de familie een planning gemaakt van wie wanneer mag gaan. Ik sta er pas voor zondag op! Ik ben zo bang dat het dan te laat is. Wij hebben een grote familie, dus ik begrijp wel dat er even afgestemd moet worden wie wanneer gaat, zodat het niet heel druk is. Maar ik vind dit toch wel lang duren.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 12 Jun 2018 16:33

Re: Wat wil je even kwijt? #8

O lookie dat lijkt mij een naar gevoel! Er moet voor iedereen een mogelijkheid zijn om afscheid te nemen, zij kunnen wel mooi een planning maken maar wat als het inderdaad te laat is.
Misschien is er iemand die met je zou willen ruilen?

Pompoen, gecondoleerd. Jammer dat je moeder het op deze manier aan jullie te kennen geeft. Sterkte met je moeheid.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Jun 2018 21:21

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Lookie, wat vervelend. Ik snap wel dat je je daarbij niet helemaal goed voelt. Hopelijk kun je toch nog eerder.

Pompoen, gecondoleerd.
<<

widko

Noob

Berichten: 229

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:20

Bericht 12 Jun 2018 21:32

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Lookie wat een nare situatie.

Pompoen gecondoleerd, Wat een rare situatie om het op deze manier te horen.

Sterkte beide.
Onze stoere bink 20-08-2015
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Jun 2018 12:43

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Loekie, ik ga voor je duimen dat je optijd op de lijst staat om afscheid te nemen.

Ik wil even kwijt dat mijn broer tijdens een verveel momentje op Funda is gaan kijken naar huizen en heeft gevonden dat het oude huis van mijn opa en oma te koop staat. Zij zijn daar ongeveer in 1995 uit vertrokken en echt de keuken die er in zit was nog van mijn opa en oma, en de vloer in de woonkamer ( hout/parket) en de schrootjes op het plafond zijn er ook nooit afgehaald. Als ik in die stad zou willen wonen dan had ik gelijk met steun van mijn ouders geregeld dat ik het huis kon kopen. De vraagprijs is redelijk en het huis is voor die prijs heel groot.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 14 Jun 2018 14:23

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik wil bevallen :laughcry:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 14 Jun 2018 15:38

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Arwyn schreef:Ik wil bevallen :laughcry:

Ik wil jouw baby zien.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem239

Bericht 14 Jun 2018 17:11

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dat ik het nummer van James Arthur wat nu steeds op de radio komt echt niet om aan te horen vind. Net of hij een bal in zijn mond heeft ofzo. Of zn tong heeft ingeslikt.
<<

Anoniem281

Bericht 15 Jun 2018 14:20

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Keshi schreef:Dat ik het nummer van James Arthur wat nu steeds op de radio komt echt niet om aan te horen vind. Net of hij een bal in zijn mond heeft ofzo. Of zn tong heeft ingeslikt.


JA! Thank you! Ik roep dat al zo lang, als dat liedje op komt, mopper ik ook steeds 'Articuleren, vent, kom op! Doe je mond open!' Meh.

Ik wil even kwijt dat ik m'n zoontje zó ongelooflijk schattig vind :D Voor buitenstaanders echt to-taal niet interessant natuurlijk, maar hij benoemt zichzelf tegenwoordig, maar kan z'n naam niet uitspreken dus 't blijft bij 'To' :') Dus als ik wegga, dan hobbelt-ie opeens achter me aan 'To ook mee, mamma! To mee!' Noh ik smelt elke keer!

En daarna voel ik frustraties, want ik heb een hekel aan z'n naam afkorten (sommige mensen durven hem Toby te noemen!) en nu doet-ie 't zelf.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 15 Jun 2018 14:24

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Baainga, maar dat is toch megaschattig! Ik vind het praten ook zo leuk, A zegt nu ja en nee op vragen, nog vrij willekeurig welke hij kiest, maar het klinkt heel vastberaden.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers