Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Jun 2018 10:35

Weekend!

Afbeelding

Wat staat er voor jou op de planning?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jun 2018 10:37

Re: Weekend!

NIKS!

Nouja. Vaderdag natuurlijk. Dus zondag vaderdag thuis en 's middags naar schoonvader en ondertussen wat voetbal kijken her en der.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Jun 2018 10:38

Re: Weekend!

Ik heb al lekker weekend!

Vandaag: Lekker veel knuffelen en spelen met m'n meisje, beetje wat aan het huishouden doen.
Morgen: 's Ochtends geen plannen, 's middags verjaardag van m'n broer en schoonzusje.
Zondag: 's Ochtends ontbijt op bed maken voor N., en vaderdagcadeautjes geven. Verder geen plannen voor de rest van de dag.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 15 Jun 2018 10:40

Re: Weekend!

Ik heb altijd vrij op vrijdag dus voor mij is het al weekend.
Ik heb net de boodschappen in huis gehaald en vanmiddag doe ik nog wat in het huishouden en de kinderen wat entertainen. Het is nu lekker weer dus denk dat ze vanmiddag na school in het zwembad willen. Misschien ga ik vanavond nog een klein rondje hardlopen.
Morgen overdag beetje chillen en op de namiddag een feestje tot in de avond en misschien daarna nog even het dorp in, er zijn allemaal bandjes bij verschillende horecazaken.
Zondag beetje uitslapen en dan bezoekjes aan de vaders brengen, verder niks bijzonders.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 15 Jun 2018 10:44

Re: Weekend!

Fijn weekend allemaal! Heerlijk dat jullie al vrij zijn vandaag :)

Vrijdag / Werken tot 17.00u. Vanavond weer lekker date-night (koken en eten als de kindjes op bed liggen).
Zaterdag / 0 plannen. We zien wel wat de dag ons brengt. Hopelijk lekker weer, zodat we erop uit kunnen.
Zondag / Ontbijt op bed voor mijn man. Daarna ga ik hardlopen met een vriendinnetje en 's middags hebben we een housewarming. Beide vaders zijn op vakantie, dus daar hoeven/kunnen we niet langs :)
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jun 2018 10:45

Re: Weekend!

Ik ben ook vrij. Verlof. Mijn op een na laatste vrijdag vrij :(
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Jun 2018 10:48

Re: Weekend!

Lekker genieten van je laatste weekje verlof!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jun 2018 11:15

Re: Weekend!

Wij zijn op weg naar Antwerpen. M'n broertje studeert af na zeven lange jaren hard werken en is dan arts! Trots op 'm. We hebben ook een erg gaaf cadeau vind ik zelf. Olijfhouten steak knives met zijn initialen en een aesculaap erin gegraveerd. Hij houdt erg van olijfhouten dingen en hij vond onze steak knives laatst zo mooi, die hadden we op huwelijksreis gekocht en we hebben deze laten maken bij hetzelfde winkeltje, maar dan via de email geregeld. Erg leuk dus.
Zometeen gaan we overigens eerst lekker Vietnamees lunchen en vanavond is de ceremonie pas. We slapen ook in Antwerpen.

Morgen met z'n allen lunchen. Dan weer terug naar m'n schoonouders (zoon logeert daar) en daar eten we.

Zondag komt onze nieuwe wasmachine hoezee haha.
Let's discover the world together.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 15 Jun 2018 11:29

Re: Weekend!

Wat een leuk cadeau, Marin!

Ik heb vandaag al vrij. Net even een paar sneakers teruggebracht. Waren toch niet zo fijn. En even wat boodschapjes gedaan.
Morgen gaan we voor een ruime week (t/m volgende week zondag) op vakantie naar Alicante, Spanje.
Voor het eerst vliegen met dochter en lekker een eigen appartementje aan zee.
<<

Anoniem271

Bericht 15 Jun 2018 11:50

Re: Weekend!

Ik heb al weekend, heerlijk! Ga nu even poetsen, vanmiddag shoppen (is een Primark geopend hier in de buurt) en vanavond naar oma in het ziekenhuis.

Morgen ga ik een dag weg met fijn gezelschap en zondag naar mijn ouders voor vaderdag. Tussendoor hopelijk nog wat WK kijken als het lukt.
<<

Anoniem281

Bericht 15 Jun 2018 12:55

Re: Weekend!

Ik moet nog 2 uur tot 't voor mij weekend is!

Morgenochtend ga ik met Tobias en m'n moeder beetje winkelen, 's middags met Tobias het vaderdagcadeautje voor m'n man afmaken en even bedenken hoe of wat ik doe met eten, omdat m'n man weg is tot middernacht.

Zondag ontbijt op bed dingen voor m'n man, dan langs m'n vader en 's middags langs m'n schoonvader. Of andersom, ik weet nog niet hoe dat stukje planning eruit ziet..
<<

Geel

Bericht 15 Jun 2018 13:03

Re: Weekend!

Wij gaan morgen lekker een weekje op vakantie naar Middelburg. In het huis van mijn schoonouders, dus kost niks en we hoeven ook haast niks in te pakken, behalve kleding (en mijn eigen kussen hehe).
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jun 2018 13:08

Re: Weekend!

Veel plezier yellow!

Ik ga morgenochtend naar een sample sale. Verder overdag nog geen plannen, savonds ga ik wat drinken met vrienden.
Zondagochtend vaderdag met ontbijt, en smiddags komt een nieuwe oppas kennismaken met de kids. We moeten een hoop boodschappen en planning gaan doen want er komt een drukke week aan. De zondag zal dus wel weer een aaneenschakeling worden van speeltuin-boodschappen-lessen voorbereiden-vooruit koken.
#teammaple🍁
<<

Anoniem282

Bericht 15 Jun 2018 13:13

Re: Weekend!

Ik word zo opgehaald om een weekendje naar het noorden te gaan. Vnvd lekker Indonesisch eten, waar ik me nu al op verheug. Morgen pas ik op de zoon van een vriend van me en misschien nog even wat drinken met wat vrienden. Zondag ontbijt voor Vaderdag (ik heb cadeautje gekocht namens zoontje, zodat hij het aan z'n vader kan geven) en 's middags misschien nog even bij m'n eigen vader langs.
<<

Geel

Bericht 15 Jun 2018 13:19

Re: Weekend!

Tnx UN! Is dat zo'n sample sale van Carrie? Gezellig! <3
<<

Anoniem298

Bericht 15 Jun 2018 13:27

Re: Weekend!

Wat lekker zo’n huisje, Geel! Veel plezier!

Wow, Cotton, nu je verlof alweer bijna voorbij! Geniet nog van je laatste vrije weekje!

Marin, gaaf cadeau, zeg. Veel plezier in Antwerpen!

UN, wat voor sample sale is het? Veel plezier iig!

Ik ga morgen sporten (zoals elk weekend), ‘s middags een verjaardag waar we blijven eten. Zondagochtend naar de kerk, nog geen plannen voor overdag, ‘s avonds gaan we uit eten met zn tweetjes. Deels omdat we 12,5 jaar ‘verkering’ hebben, maar vooral omdat we de laatste tijd weer erg langs elkaar leven en wat quality time nodig hebben.

Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem244

Bericht 15 Jun 2018 13:37

Re: Weekend!

Morgen lunchen met een vriendin, koffer inpakken e. s avonds film en hapjes samen met vriend
Zondag vaderdag en dan komt m’n familie en beste vriendin met man en zoon voor de verjaardag van vriend, gaan dan bbq’en
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Jun 2018 14:19

Re: Weekend!

Nee geen sample sale van Carrie maar van Samsoe&samsoe.
#teammaple🍁
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 15 Jun 2018 14:40

Re: Weekend!

Leuke plannen allemaal. Leuk gekkie Alicante, leuke stad is dat!

Ik had mijn vrije dag vandaag, vanavond toch even 2 uurtjes werken ivm een zieke collega. Vanmorgen wel even naar een jarige vriendin geweest. Zo wat eten met vriend en dan werken. We hebben een verjaardag bij de overburen, vriend gaat alvast en ik sluit later aan.

Morgen en zondag werken van 10.30 tot 21 uur, verder geen plannen. Mijn vader is op vakantie, dus daar kan ik sowieso niet naar toe.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 15 Jun 2018 14:50

Re: Weekend!

Vannacht mag ik werken. Mijn eerste nachtdienst sinds 8 jaar! Ben benieuwd ;-).

Morgen ga ik even slapen en daarna geen idee. Iets met de kinderen doen. S avonds bbq.

Zondag vaderdag, voor mijn man, mijn vader en schoonvader. En mijn oma viert haar verjaardag dus daar gaan we even langs.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jun 2018 12:39

Re: Weekend!

Vandaag is onze kraamhulp voor het laatst, ze gaat zo om 14.00 uur weg. Rond die tijd komt m'n moeder hier, die blijft tot vanavond na het eten. Ik ga nog even een middagdutje doen en eind van de middag komen m'n schoonzus en haar twee zoons nog op visite.
Morgen krijgen we 's middags weer bezoek, dan komt mijn vriendin met haar vriend en twee kinderen.

Verder vooral druk met luiers verschonen en de baby voeden. :D
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 16 Jun 2018 12:43

Re: Weekend!

Ik heb vandaag getraind voor een ride&run (paard, ruiter en renner) en heb verder niks op het programma. Ik ben lang niet fit, dus helemaal prima.

Morgen wil ik paardrijden.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Jun 2018 13:00

Re: Weekend!

Vanmiddag lekker geen plannen en vanavond tapas eten met vriendinnen.
Morgen beetje het huishouden doen en 's middags naar mn ouders. 's Avonds mijn vriend weer ophalen bij schiphol na een week vakantie.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem245

Bericht 16 Jun 2018 14:52

Re: Weekend!

Ik heb mijn laatste dag vrij voor de komende tijd. Zit nu voetbal te kijken, heb wat in huis gedaan. Cadeau voor mijn vader gekocht en ga straks bij mijn ouders eten.
Morgen repetitie, thuis chillen, en concert geven.
<<

Anoniem317

Bericht 16 Jun 2018 18:59

Re: Weekend!

Gister en vandaag hebben we een deel van de keuken ingericht, zijn we naar de Ikea geweest en op visite bij m’n schoonmoeder geweest.
Morgen natuurlijk vaderdag en we gaan naar de verjaardag van mijn vriendin.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers