Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 10 Jun 2018 20:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Bliss, wat irritant zeg! Vooral in je kraamweek waar je sowieso geen gedonder wil...

Salome, wat vervelend! Hoef je die beesten niet eens aan te raken om er een reactie op te krijgen?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem291

Bericht 10 Jun 2018 21:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

We zijn op vakantie en ik had een nieuw boek gekocht om weer eens relaxed een boek te kunnen lezen, missen er gewoon ruim 30 pagina’s in het boek :wtf: de pagina’s 128 - 161 zitten er gewoon niet in en 162 - 189 2 keer.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jun 2018 21:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal niet zozeer van iets op dit moment, maar al even. Als wij gourmetten en da's best vaak heb ik zo'n vegetarisch pakket van Vivera lekker makkelijk. Sinds kort hebben ze die hier bij de Hoogvliet uit de handel gehaald en komt niet meer terug. Zo hebben ze in de loop der jaren meerdere producten die ik at en dronk eruit gehaald. Ook hebben ze amper vegabeleg denk aan vegaworst. Nou moet ik steeds naar andere winkels daarvoor.

Het vegapakket verkopen ze ook niet bij de Plus hier waar we soms wel eens komen. Dus nu pak ik hele burgers en snijd die dan in 4 stukken, maar dat vind ik niet zo gezellig. Die pakketten waren juist zo handig!
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jun 2018 21:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hoochie schreef:We zijn op vakantie en ik had een nieuw boek gekocht om weer eens relaxed een boek te kunnen lezen, missen er gewoon ruim 30 pagina’s in het boek :wtf: de pagina’s 128 - 161 zitten er gewoon niet in en 162 - 189 2 keer.


Huh wat raar zeg! Is die nieuw? Zo ja, terug gaan naar de winkel of waar je het besteld hebt hoor je hebt ervoor betaald.
Is een ereader iets voor jou?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 11 Jun 2018 15:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 10 Jun 2018 21:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Gijs. schreef:Bliss, wat irritant zeg! Vooral in je kraamweek waar je sowieso geen gedonder wil...

Salome, wat vervelend! Hoef je die beesten niet eens aan te raken om er een reactie op te krijgen?


Nee het zijn de haartjes die mega klein zijn en wegwaaien. Ze komen dan op je huid en in je kleding.
Echt een plaag hier.
2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 11 Jun 2018 15:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh bah, Salome, wat vervelend! Ik ken ze gelukkig alleen van verhalen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 11 Jun 2018 19:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zo naar Salome, wij woonde hiervoor in het bos en hadden er daar ieder jaar last van.
10.04.17
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 11 Jun 2018 20:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat ik weer panne heb met mijn auto en net een uur langs de A50 heb gestaan in de pleuris wind. Tijdens het rijden hoorde ik ineens iets onder mijn auto vallen.. Scary zooi. Gelijk gingen het acculampje en koelvloeistof lampje branden en kwam 'stop' in beeld.

Mijn vader is mij komen ophalen en heeft mij met zo'n touw naar huis gesleept. Super eng, aangezien mijn remmen het amper deden omdat ik in de vrij reed. Reden we daar denk ik 50/60 op de snelweg. Hij trok mijn auto ook echt met een touw, dus ik reed mega dicht op hem en we hadden hem maar rondom mijn bumper geknoopt omdat die pin waaraan dat touw vast moest niet meer in het gat paste door de roest. Lekker allemaal.

Gelukkig heb ik lieve vriendin met een vriend die veel van auto's weet en die is net even komen kijken. Blijkt dat ik mijn V-snaar/multiriem ben kwijtgeraakt.. Ik had een tijdje geleden al last van een gekke pieptoon maar dat was vanzelf weggegaan dacht ik. Meeh nu moet ik weer allemaal dingen regelen.

Ben net een week begonnen met fulltime werken en deze week werk ik 9 uur per dag en moet ik ook nog met die auto bezig zijn bah. Gelukkig kan ik morgen de auto van mijn man lenen (en overmorgen ook nog wel). Hopelijk is er een garage die dit snel kan fixen want ik heb die auto gewoon nodig.

Oh en ik ga lid worden van CitroenAssist of Pechhulp Nederland. Dat oude barrel vertrouw ik voor geen meter meer haha.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 11 Jun 2018 20:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat balen Frankie! Ik hoor vaak op m'n werk dat dit geen leuke geintjes zijn qua reparaties.
Ik kan je trouwens de bovag pechhulp aanraden. Via een bovag garage vaak met korting af te sluiten.
30-04-2017
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 11 Jun 2018 20:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ja, echt balen. Ik kan er sowieso niet zo goed tegen als dingen niet gewoon werken en dan random ermee stoppen. Ik heb nog een grote beurt laten uitvoeren in december, dan hadden ze toch ook al wel kunnen zien dat dat ding aan het verslijten was..

Volgens die vriend van mijn vriendin valt het vervangen van die multiriem/v-snaar nog mee omdat ik geen hele fancy dingen in mijn auto heb (geen airco bijv.). Hopelijk heeft hij gelijk en heb ik hem zo weer terug.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 11 Jun 2018 20:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh wat balen Frankie. Hopelijk is je auto snel gemaakt!
2012 & 2016
<<

Anoniem331

Bericht 14 Jun 2018 21:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat m'n ex volgende week 2 dagen zorgverlof heeft genomen, en die 2 dagen z'n huis gaat verven, terwijl ik 3 dagen verlof heb genomen om voor onze zoon te zorgen die dinsdag geopereerd word. Zoiets zou toch helemaal niet moeten mogen?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Jun 2018 21:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat zou idd niet mogen Popcorn. Waar gaat je zoon die 2dgn dan heen?
30-04-2017
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 14 Jun 2018 21:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Maar je huis verven valt toch niet onder zorgverlof?
<<

Anoniem331

Bericht 14 Jun 2018 21:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Die is bij mij. Want ik had al aangegeven verlof te nemen. Ik vind dat hij gewoon misbruik van de situatie maakt op deze manier.
Of zorg voor je kind, of ga werken. Maar ga niet zeggen dat je voor je kind gaat zorgen om vervolgens je huis te verven.

De afspraak was dat zoon in 1 huis kan herstellen. Geen gesleep en gevlieg, in alle rust opknappen.
Dit vind ik wel zo dom. Ik voel me zelfs wat genaaid. Me in bochten wringen alles te regelen, met liefde voor m'n kind hoor, maar dan nog.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 14 Jun 2018 22:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Vind ik ook wel vreemd. Was het wel duidelijk dat kind bij jouw bleef? Niet dat hij het al had aangevraagd en later bleek dat hij het niet meer nodig had (dan zou het nog stom zijn maargoed). Heeft hij jou dit ook zo verteld? 'Ik ga lekker m'n huis verven nu ik (toch) verlof heb?'.
<<

Anoniem331

Bericht 15 Jun 2018 04:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

We hadden afgesproken dat ik in eeerste instantie verlof zou nemen. Ik werk minder uren, en zou in die zin makkelijker een week thuis kunnen blijven dan hij. Had hem laten weten dat alles geregeld is, dat zoon minimaal een week hier op kan knappen, en dat dochter gewoon net als anders bij hem is. Daarin zouden we niets aanpassen.
Ik was gisteren dus ook verbaasd toen hij zei 2 dagen zorgverlof te hebben, en had al visioenen dat hij ook 2 dagen in m'n huis zou zijn.
Maar daar moest ik maar niet over in zitten, hij had thuis nog veel te verven, en kon daar die 2 dagen mooi voor gebruiken.

Ik ben blij dat hij niet hier 2 dagen is, en vooropgesteld, ik zorg met liefde een week voor m'n zoon. Maar hoe dit in elkaar steekt voelt gewoon wat gemeen, misbruik maken van.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 15 Jun 2018 06:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nou idd zeg.
30-04-2017
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 15 Jun 2018 06:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Frankie, wat balen van je auto! Ik schrik er wel enorm van dat je bent gaan slepen op de snelweg! Echt levensgevaarlijk voor zowel jullie als andere weggebruikers. Gok dat je geen lid bent van de wegenwacht maar dit is de besparing niet waard als er iemand met 130 op jullie was geknald :(
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jun 2018 07:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Feline schreef:Frankie, wat balen van je auto! Ik schrik er wel enorm van dat je bent gaan slepen op de snelweg! Echt levensgevaarlijk voor zowel jullie als andere weggebruikers. Gok dat je geen lid bent van de wegenwacht maar dit is de besparing niet waard als er iemand met 130 op jullie was geknald :(

Ik mag hopen dat ze gewoon naar de eerst volgende afrit gesleept is en vanaf daar binnendoor verder.
Slepen met 60kmpu is sowieso levensgevaarlijk.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 15 Jun 2018 17:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal van alle zwangerschappen om mij heen. Hoezeer ik het die mensen ook gun (want bij een aantal weet ik dat het echt niet vanzelfsprekend is), voor mijzelf vind ik het moeilijk en confronterend. En dat wordt de komende periode natuurlijk alleen maar confronterende als alle baby's geboren worden.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 15 Jun 2018 21:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Cotton schreef:
Feline schreef:Frankie, wat balen van je auto! Ik schrik er wel enorm van dat je bent gaan slepen op de snelweg! Echt levensgevaarlijk voor zowel jullie als andere weggebruikers. Gok dat je geen lid bent van de wegenwacht maar dit is de besparing niet waard als er iemand met 130 op jullie was geknald :(

Ik mag hopen dat ze gewoon naar de eerst volgende afrit gesleept is en vanaf daar binnendoor verder.
Slepen met 60kmpu is sowieso levensgevaarlijk.


Slepen met een touw om je bumper is sowieso erg gevaarlijk. Aangezien die niet supersterk zijn.
En meestal ook maar met redelijk kleine schroeven aan het chassis zitten.
En je remmen zouden het gewoon moeten doen als je auto in de vrij staat.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 16 Jun 2018 06:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Char schreef:Ik baal van alle zwangerschappen om mij heen. Hoezeer ik het die mensen ook gun (want bij een aantal weet ik dat het echt niet vanzelfsprekend is), voor mijzelf vind ik het moeilijk en confronterend. En dat wordt de komende periode natuurlijk alleen maar confronterende als alle baby's geboren worden.


Dat is zo’n naar gevoel, ik weet hoe het is om je zo te voelen :hug:
Kan je er wel met iemand over praten?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 16 Jun 2018 17:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

De mensen waar het om gaat weten wel dat de wens bij mij ook groot is. Dus in dat opzicht houden ze ook wel 'rekening' met mij. Maargoed, puntje bij paaltje verandert dat natuurlijk niks aan de situatie en dat vind ik wel lastig om met anderen te bespreken. Dan lijkt het toch al snel dat je het anderen misgunt, terwijl dat ec niet zo is.
Vervelend dat jij het gevoel herkent....
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 16 Jun 2018 17:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ja dat is zo, je gunt het een ander maar jezelf ook!
Ga je er wel voor binnenkort? Of is de situatie daar niet naar?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Spencer