Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijzonder kado gezocht!

<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 14 Jun 2018 10:12

Bijzonder kado gezocht!

Volgende maand word mijn vrouw 32 jaar en wil ik haar graag iets speciaals geven! We hebben een behoorlijk heftig jaar achter de rug en zijn in januari mama geworden van ons zoontje!
Mijn vrouw heeft zich ondanks alle omstandigheden zó sterk gehouden dat ik haar graag iets bijzonders wil geven om extra te benadrukken hoe geweldig ik haar vind en wat een super mama ze is! Met moederdag kreeg ze een "mama" ketting en eerder gaf ik haar een ring en armband. Hebben jullie wellicht een speciaal/uniek idee? Ik heb met mijn verjaardag in februari een fotoshoot gehad van ons samen en van ons als kers vers gezinnetje dus dat valt ook af. De mooiste foto's hangen al aan de muur :-) Ik heb geen concreet budget in gedachte, maar om t leuk te houden dacht ik aan max €200.
Tattoo's, sieraden, draagdoek, of activiteiten zonder ons zoontje vallen af! :-) Vorig jaar gaf ik haar een chocolade beer met de eerste echo van ons zoontje op z'n buik geprintn En we hebben elkaar al zo vaak verrast met mooie, lieve kadootjes dat ik nu echt iets unieks zoek! Ook hebben wel al handje en voetjes van ons zoontje in 3D laten maken en heeft ze een sleutelhanger gekregen met gegraveerde foto van ons zoontje dus vallen die opties ook af! :-)
Best lastig dus.. ben daarom benieuwd of jullie iets unieks en bijzonders weten!

Ik kom nu niet verder als een digitaal fotolijstje! Maar zoek eigenlijk echt iets speciaals/van betekenis!
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 794

Geregistreerd: 29 Jul 2016 12:50

Bericht 14 Jun 2018 10:33

Re: Bijzonder kado gezocht!

Poeh, jullie hebben elkaar al een hoop mooie dingen gegeven het afgelopen jaar.

Moet het wel speciaal iets zijn waarin de geboorte van jullie zoon is verwerkt? Anders misschien een fietskar, evt. huren/lenen (je zoon is dit jaar januari geboren neem ik aan) en dan een mooie fietstocht uitstippelen langs leuke plekken, ergens koffiedrinken, ergens picknicken, ergens stoppen bij een welnesscentrum, waar zij een fijne massage krijgt en jij je ondertussen over jullie zoon ontfermt (en ze even kan bijkomen van het afgelopen jaar).
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 14 Jun 2018 10:45

Re: Bijzonder kado gezocht!

Duurder dan 200 en wellicht hebben jullie die al, een mama fiets.
Een goedkoper alternatief is een boekje laten personaliseren met redenen waarom je van haar houdt en wat je allemaal zo leuk vindt aan haar. Heb ik mijn vriend gegeven en dat was wel echt een succes. En leuk om te maken.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 14 Jun 2018 11:02

Re: Bijzonder kado gezocht!

Je hebt natuurlijk al veel sieraden gegeven maar misschien een armbandje met het vingerafdrukje van jullie kindje er in gegraveerd?
Ik heb zelf een ketting van Vedder en Vedder met de vingerafdrukjes van beide jongens er in, heel persoonlijk. En in dit geval dus een armbandje omdat je aan gaf dat ze al een mama ketting heeft.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 14 Jun 2018 11:06

Re: Bijzonder kado gezocht!

Een nachtje in een hotel in een leuke stad en dan lekker uit eten?
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 14 Jun 2018 11:15

Re: Bijzonder kado gezocht!

Dank jullie wel voor de tips! Ik vind het wel leuk iets met of ik combi met ons zoontje te geven idd! En een mama fiets zijn we juist voor mij aan het kijken. Zij wil tzt alleen een fiets stoeltje 8-)
En ik vind de fiets huren wel een heel leuk idee en picknick en massage! Ik ga eens kijken hoe ik dat kan realiseren!

En ik heb 2 jaar geleden met Valentijn al 365 redenen bedacht waarom ik van haar houdt, deze op zo'n hartjes chocolaatje geplakt en mocht ze elke dag 1 openen en dus ook elke dag chocola eten! Maar ik zat zelf ook te denken aan een soort foto boek met daarin soort van sprookje ons verhaal te vertellen begeleid met foto's!
Zo van *er was eens een dame.. zij heette N en ze leefde nog lang en gelukkig* . Hoewell zij ons hele eerste jaar samen heeft uitgewerkt in een heel gaaf boekje!! Die gek heeft ons app gesprek vanaf dag 1 terug zitten lezen) dus de lat ligt vrij hoog :-)

En we hebben toevallig onze trouwringen met vingerafdruk en ze heeft toen ik haar ten huwelijk vroeg een armband gekregen, maar deze is vrij groot en past geen armbandje naast... Plus dat ze verder weinig sieraden draagt! :-)

Over een nachtje weg twijfel ik ook! Maar zou graag iets echt bijzonders/unieks willen geven :-)
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 14 Jun 2018 11:24

Re: Bijzonder kado gezocht!

Luchtballonvaart?
Vliegen in een helikopter?
Eten in sterrenrestaurant?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Jun 2018 11:27

Re: Bijzonder kado gezocht!

Een foto van jullie zoontje of jullie als gezin op canvas, glas, hout of aluminium? Of een fotoshoot?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem282

Bericht 14 Jun 2018 12:10

Re: Bijzonder kado gezocht!

Waar houdt ze van? Heeft ze bepaalde hobby's? Mij zou je een groot plezier doen met een nachtje weg en sterwaardig eten, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Kies je liever voor een activiteit, of juist iets niet?

Misschien dat ik iets kan verzinnen als je iets meer info over haar geeft. :)
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 14 Jun 2018 12:42

Re: Bijzonder kado gezocht!

Ik zou, na alle lieve cadeautjes die jullie elkaar al gegeven hebben en een pittig jaar samen, juist eens iets geven dat niet materieel is. Ga mooie herinneringen maken samen met z'n drietjes! En dat kan in allerlei vormen denk ik, maar net wat bij jullie past. Een nachtje of weekendje uitwaaien op 1 van de eilanden, of inderdaad die leuke fietstocht (een bakfiets waar je de maxi cosi in kan zetten is leuk om eens te doen!). Maar misschien heeft ze ook leuke hobby's, of een favoriete plek om naar toe te gaan?
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 14 Jun 2018 14:19

Re: Bijzonder kado gezocht!

Eens met Lilou. Maak mooie herinneringen met nadien een fotoboek(je).

Overigens wow voor alle andere kado’s die jullie elkaar hebben gegeven! Ik vind mezelf toch aardig creatief maar dit gaat mij m’n petje te boven hoor haha!
L2014 & H2017
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Jun 2018 14:23

Re: Bijzonder kado gezocht!

#teammaple🍁
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 14 Jun 2018 16:01

Re: Bijzonder kado gezocht!

Als ik het zo lees krijg ik bijna het idee dat het een soort wedstrijd is geworden. Bedoel ik niet beledigend hoor
Ik zou daarom gewoon terug gaan naar de basis denk ik en lekker uitgebreid voor haar koken, massage, gezellig dagje weg met de kleine. Simpel en niet te duur. Want als je zo door gaat dan koop je over twee jaar cadeaus van 2000 euro omdat de rest allemaal al gegeven is.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 17 Jun 2018 11:15

Re: Bijzonder kado gezocht!

Dank jullie wel voor alle ideeën! En het is totaal geen wedstrijd hoor! Ik wil haar gewoon graag iets liefs/persoonlijks/bijzonders geven, maar kan gewoon niet vinden wat. Juist omdat we elkaar al veel gegeven hebben en vaak verrast! En da's niet omdat we het tegen elkaar opnemen, maar omdat we dat beide leuk vinden te doen! En het gaat ook helemaal niet om het geld, of de financiële waarde. Juist om het emotionele. Maar omdat ik zelf niet lekker in mijn vel zit kan ik dat even niet bedenken :-)
<<

Ikknutsel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 185

Geregistreerd: 17 Aug 2017 06:47

Bericht 21 Jun 2018 20:20

Re: Bijzonder kado gezocht!

Een thuis massage.
Komt er iemand thuis met een massage tafel en kan je zo gaan liggen.
2010☆☆☆☆☆☆20162017 2017

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers