Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


spacescooter

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 13 Jun 2018 20:08

spacescooter

Hebben jullie kinderen een spacescooter? Zoja gebruiken ze hem vaak? Spelen ze er veel mee en is het dus zijn geld waard?

Mijn dochters hebben nu al een aantal keer aangegeven dat ze ook graag zoiets willen hebben. Wat ik snap veel vriendinnetjes hebben het. Maar wij wonen echt te ver van school om er mee naar school te gaan dus het is puur voor thuis.
Ik begrijp heus dat ze ook zo iets graag willen maar ik vind die dingen best prijzig. En heb al op marktplaats gekeken maar dan vragen ze nog best veel geld, en staat er allemaal bij dat die bijv geen rem meer heeft, of de wielen moeten vervangen worden of.. nou ja dan denk ik ook tja als dat ook gewoon nog moet dan ben ik straks net zoveel kwijt als een nieuwe.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem331

Bericht 13 Jun 2018 20:24

Re: spacescooter

Mijn dochter heeft er 1. Eerste half jaar bij haar vader gestaan, niks mee gedaan. Nu ruim een jaar staat ie bij mij, volop in gebruik. Vooral als ik de hond uit laat gebruikt ze dat ding vaak. Is me einden vooruit, komt weer terug, gaat weer vooruit. Kan knettersnel op dat ding. Hier echt een hit.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 13 Jun 2018 20:41

Re: spacescooter

Mijn dochter heeft met sinterklaas een spacescooter gekregen, ik heb 'm voor 40 euro via marktplaats gekocht, de handrem werkt niet heel goed maar die gebruikt ze toch niet (en is volgens mij wel vrij simpel te maken als het moet). In het begin reed ze er heel vaak op, nu nog af en toe. Maar mijn zoon pakt 'm nu ook af en toe. Ik vind het wel een goede aankoop maar zou er zelf geen 120 euro aan uitgegeven hebben.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 13 Jun 2018 20:43

Re: spacescooter

Mijn dochter heeft de kleinere versie voor haar vijfde verjaardag gekregen vorig jaar. Ze speelt nog steeds meerdere keren per week met haar spacescooter. Hier is het wel een succes.
2011 2012 2017
<<

Anoniem236

Bericht 14 Jun 2018 05:33

Re: spacescooter

Zoon heeft er een, gekregen op zijn 4e verjaardag. Hij wordt weinig gebruikt. Fietsen of de skelter zijn hier favoriet.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 14 Jun 2018 06:08

Re: spacescooter

Mijn oudste heeft er vorig jaar een gekregen. Ze vindt het wel leuk, maar neemt uiteindelijk liever de fiets of haar step, want het is behoorlijk vermoeiend om er langere stukjes mee te rijden. Een rondje door het dorp vindt ze al te lang, dan klaagt ze over pijn in haar benen ;-) Hier vind ik het ding zijn geld dan ook niet echt waard, maar leg dat maar eens uit als ze er zelf zo enthousiast over zijn.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 14 Jun 2018 06:30

Re: spacescooter

T kreeg er 1 voor haar verjaardag. In het begin ging ze er iedere dag mee naar school, nu nog een enkele keer. Als we gaan wandelen gaat ze wel graag op haar spacescooter vind ze leuker dan gewoon lopen. Maar goed uiteindelijk staat hij dus meer in de garage dan dat er iets mee gedaan word. Wij kochten hem nieuw en haar 2 zusjes gaan er vast ook nog plezier van hebben.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 14 Jun 2018 07:03

Re: spacescooter

Onze dochter heeft hem nu bijna 2 jaar en gebruikt hem nog heel veel. Wij wonen dicht bij school en daar gebruikt ze hem voornamelijk voor, om naar school te gaan. En als ze mee gaat de honden uitlaten. Hier dus een dikke hit!

Wij hebben hem via MP gekocht voor €50 dacht ik. Was nog in prima staat en dat is hij nog steeds.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 14 Jun 2018 08:07

Re: spacescooter

Mijn zoontje is bijna 6 en gebruikt hem vaak. Heb hem voor € 35 nieuw over kunnen kopen op marktplaats.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 14 Jun 2018 12:07

Re: spacescooter

Popcorn schreef:Mijn dochter heeft er 1. Eerste half jaar bij haar vader gestaan, niks mee gedaan. Nu ruim een jaar staat ie bij mij, volop in gebruik. Vooral als ik de hond uit laat gebruikt ze dat ding vaak. Is me einden vooruit, komt weer terug, gaat weer vooruit. Kan knettersnel op dat ding. Hier echt een hit.


Hier precies hetzelfde. Ik kan lekker door wandelen en de jongens gaan keihard op die dingen. Ze vinden het nog steeds een feestje
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 15 Jun 2018 11:44

Re: spacescooter

Bedankt voor de reacties.
Ik moet marktplaats maar een poosje in de gaten houden misschien komt er toch wat voor bij. Maar ik zie ze alleen nog maar vanaf 70 euro of meer. Ik wil dan in ieder geval wel de grote niet de juniorversie.
:heart: :heart: 2011
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 15 Jun 2018 19:40

Re: spacescooter

Die junior versie kan mijn dochter echt nog wel een paar jaar op vooruit hoor! Die zijn echt zo klein niet. Hier wordt er nog steeds heel erg veel mee gespeeld en ze heeft hem inmiddels dik 2 jaar geloof ik.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers