04 Jan 2019 11:18 door Niekske
Niet echt juridisch, maar ik vind een apart topic niet nodig, dus bij deze mijn vraag:
In december 2017 heb ik (winter)laarsjes gekocht bij de tamaris. Ik heb er toen maar een paar maanden op gelopen, want het werd al snel warm. In oktober 2018 heb ik ze weer tevoorschijn gehaald en na een paar keer erop lopen, was de hak gebroken. Terug naar de tamaris, alles uitgelegd en uiteindelijk nieuwe (dezelfde) gekregen. Heel netjes opgelost dus. Maar na een kleine 2 maanden, begon de hak weer te barsten, precies op dezelfde plek. Dus ik ben weer terug gegaan, maar nu kunnen ze niets meer voor me doen zeggen ze. Ze rekenen een jaar garantie, maar vanaf de originele aankoop. Ik heb aangegeven dat ik dat raar vind, de laarzen waren immers pas twee maanden oud. Maar het kon echt niet... Dus mijn vraag: mag dit? Heb ik nog recht op nieuwe laarzen of iets?
december 2016
juli 2019