Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Teen Mom

<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 30 Mei 2018 21:35

Re: Teen mom

Cotton schreef:3 maanden samen. 3 maanden zwanger..



Dat wordt echt een succes :palm:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 30 Mei 2018 21:36

Re: Teen mom

Cotton schreef:Ja die artikelen op Insta zijn clickbait, maar fans denken het wel zeker te weten.. Ik hoop het voor ze, na de miskraam.


Zou het ook zeker leuk vinden voor ze, al dacht ik dat ze liever wilden adopteren? Heb toen de aflevering gezien dat er iemand van zo'n adoptiebureau langs kwam maar daarna niks meer eigenlijk...
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem304

Bericht 30 Mei 2018 21:41

Re: Teen mom

Wie is Bibi?

Ik geef alleen de feiten. Maar het is wel ietwat vlot ja, haha.

Ho er was al een pagina bij. Reactie op CBL dit.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Mei 2018 21:43

Re: Teen mom

Beachgirl schreef:
Cotton schreef:Ja die artikelen op Insta zijn clickbait, maar fans denken het wel zeker te weten.. Ik hoop het voor ze, na de miskraam.


Zou het ook zeker leuk vinden voor ze, al dacht ik dat ze liever wilden adopteren? Heb toen de aflevering gezien dat er iemand van zo'n adoptiebureau langs kwam maar daarna niks meer eigenlijk...

Ik denk dat ze dat zo een beetje door MTV moeten doen voor de show. In principe doen ze het samen natuurlijk goed als gezin en alle drama is omtrent Ryan. Zo houden ze hun eigen verhaallijn ook een beetje spannend. Ik denk namelijk niet dat ze ooit gaan adopteren.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mei 2018 08:45

Re: Teen mom

Cotton schreef:Wie is Bibi?

Ik geef alleen de feiten. Maar het is wel ietwat vlot ja, haha.

Ho er was al een pagina bij. Reactie op CBL dit.


Bibi Breijman dacht dat je dat wel begreep ondanks dat ze niet van Teen mom is.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mei 2018 09:16

Re: Teen mom

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Wie is Bibi?

Ik geef alleen de feiten. Maar het is wel ietwat vlot ja, haha.

Ho er was al een pagina bij. Reactie op CBL dit.


Bibi Breijman dacht dat je dat wel begreep ondanks dat ze niet van Teen mom is.

Ik ken Bibi Breijman niet, Ik weet uiteraard wel dat ze niet van TM is, maar heb dus ook geen idee waar je het wel over hebt ;)
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mei 2018 12:51

Re: Teen mom

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Wie is Bibi?

Ik geef alleen de feiten. Maar het is wel ietwat vlot ja, haha.

Ho er was al een pagina bij. Reactie op CBL dit.


Bibi Breijman dacht dat je dat wel begreep ondanks dat ze niet van Teen mom is.

Ik ken Bibi Breijman niet, Ik weet uiteraard wel dat ze niet van TM is, maar heb dus ook geen idee waar je het wel over hebt ;)


Ze gaat met Waylon? Of ken je hem ook niet? Of gaat het lichtje nu wel branden. Er is best wel even over Bibi in het showbizz babytopic gesproken dus kan bijna niet missen.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mei 2018 12:57

Re: Teen mom

BNers boeien me niet zo, maar ik weet uiteraard wel wie Waylon is ja.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Mei 2018 15:16

Re: Teen mom

Cotton schreef:BNers boeien me niet zo, maar ik weet uiteraard wel wie Waylon is ja.


Aha.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2018 11:23

Re: Teen mom

Maci doet mee aan Naked and afraid. Het programma slaat nergens op aangezien alles bedekt is.....................preuts Amerika he! Dan doen wij het toch beter met Adam zoekt Eva.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 11 Jun 2018 14:59

Re: Teen mom

caribbeanlover schreef:Maci doet mee aan Naked and afraid. Het programma slaat nergens op aangezien alles bedekt is.....................preuts Amerika he! Dan doen wij het toch beter met Adam zoekt Eva.


In Nederland wordt dat programma ook geblurred op tv, maar de mensen zijn wel echt naakt.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2018 15:05

Re: Teen mom

Derpy schreef:
caribbeanlover schreef:Maci doet mee aan Naked and afraid. Het programma slaat nergens op aangezien alles bedekt is.....................preuts Amerika he! Dan doen wij het toch beter met Adam zoekt Eva.


In Nederland wordt dat programma ook geblurred op tv, maar de mensen zijn wel echt naakt.


Het wordt geblurred omdat het uit Amerika komt. Ze zijn niet echt naakt, want ze hebben lapjes voor als je goed had gekeken.
Snap niet dat ze mee doet ze zal er wel veel voor krijgen en is duidelijk ervoor gevraagd.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Jun 2018 00:04

Re: Teen mom

Ik las en zag dat Farrah gearresteerd was en onbeschoft tegen de politie was.
<<

Anoniem255

Bericht 10 Jul 2018 21:28

Re: Teen mom

Ik heb het hier (volgens mij) nog niet voorbij zien komen maar Chelsea is zwanger van een meisje.

En de roddel gaat dat Jenelle ook weer zwanger is.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Jul 2018 21:34

Re: Teen mom

Was het eerste bericht op de vorige pagina Mien, haha.

De roddels van Jenelle gaan idd al langer. Ben benieuwd.
<<

Anoniem255

Bericht 11 Jul 2018 11:51

Re: Teen mom

Wat duf... nu zie ik het!
<<

Anoniem284

Bericht 07 Aug 2018 15:24

Re: Teen mom

Het is weer een gezellige boel geweest op de reünie: https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... it-de-hand

:palm:
<<

Anoniem304

Bericht 07 Aug 2018 15:48

Re: Teen mom

Is dat nu pas hier op TV???

Damn haha.
<<

Anoniem249

Bericht 07 Aug 2018 17:05

Re: Teen mom

Nee dat is de aflevering die gisteravond is uitgezonden in Amerika.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Aug 2018 18:45

Re: Teen mom

Ohhh. Ik had er al zoveel beelden van gezien dat ik dacht dat het daar allang was uitgezonden.

Ik kijk niet meer zo trouw snappen jullie nu wel :P
<<

Anoniem249

Bericht 07 Aug 2018 20:24

Re: Teen mom

Ik denk dat je de reunie en de special door elkaar haalt. De reunie was inderdaad weken geleden en toen hadden ze ook ruzie.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Aug 2018 21:48

Re: Teen mom

Wat kinderachtig allemaal zeg. Het is maar weer eens duidelijk dat nog geen volwassenen zijn en al helemaal niet toen ze zwanger waren. Kinderen krijgen kinderen.
Zat Leah daar nou op de bank? Zag net een stukje op tv van haar en haar 1e ex man. Wat goedkoop zeg om steeds op parkeerplaatsen af te spreken en buiten ook in de koud van alles te bespreken. Ze haten elkaar niet dus kan het net zo goed bij elkaar thuis. Wat is dat toch met de meeste meiden?Ze hebben veelal een man (zeg maar gerust jongen) met een baard.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Aug 2018 06:50

Re: Teen mom

Baarden zijn hip.

En ze wonen niet bij elkaar in de broekzak he? Daarom spreken ze halfway af.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Aug 2018 08:02

Re: Teen mom

Cotton schreef:Baarden zijn hip.

En ze wonen niet bij elkaar in de broekzak he? Daarom spreken ze halfway af.


Dat snap ik, maar ga dan even in de auto zitten op zijn minst of in een wegrestaurant heb je daar zat. Ik vind baarden niet hip!
<<

Anoniem249

Bericht 08 Aug 2018 19:15

Re: Teen mom

caribbeanlover schreef:Wat kinderachtig allemaal zeg. Het is maar weer eens duidelijk dat nog geen volwassenen zijn en al helemaal niet toen ze zwanger waren. Kinderen krijgen kinderen.
Zat Leah daar nou op de bank? Zag net een stukje op tv van haar en haar 1e ex man. Wat goedkoop zeg om steeds op parkeerplaatsen af te spreken en buiten ook in de koud van alles te bespreken. Ze haten elkaar niet dus kan het net zo goed bij elkaar thuis. Wat is dat toch met de meeste meiden?Ze hebben veelal een man (zeg maar gerust jongen) met een baard.

Je bent er van op de hoogte wat de vertaling van teen mom is toch? :smile:
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers