Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reisplannen voor 2018.

<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jun 2018 13:47

Re: Reisplannen voor 2018.

Caulfield schreef:
Maple schreef:Het enige wat wij in de planning hebben staan is een weekje Londen in het najaar. Verder eigenlijk niets.


Heerlijk toch, London. Ik kom er net weer vandaan en het was geweldig, weer nieuwe dingen ontdekt en heerlijk gegeten en cocktails gedronken.
Wij gaan in de zomer naar Frankrijk, in het najaar naar Napels en dan in december naar Cyprus.


Oh gaaf zeg Cyprus. Is het daar dan lekker weer zodat je ook lekker in zee kan zwemmen? Ik wil daar ook graag eens heen en dan naar Ayia/Agia Napa hele mooie blauwe zee ala cariben! Afgelopen zomer tijdens vakantie op de DR spraken wij een piloot die daar woont en ook vandaan komt. Omdat ik dan niet all in wil omdat het niet zo uitgebreid is als op de cariben vind ik dat zonde. Dus we vroegen hem wat een hoofdgerecht gemiddeld kost en dat is € 20,00, beetje zoals hier dus en dat vind ik best duur. Vandaar de keuze voor Bali en ik zou denk ik toch eerder weer voor de cariben kiezen dan Cyprus. Niet dat dat niet leuk is hoor.
<<

Anoniem282

Bericht 08 Jun 2018 13:18

Re: Reisplannen voor 2018.

De plannen om in het najaar naar Zuid-Afrika te gaan dreigen in het water te vallen, maar dan hebben we nog wat tegoed in 2019. :) Mocht het alsnog lukken dit jaar, zou dat alleen maar heel tof zijn!
<<

Anoniem247

Bericht 08 Jun 2018 18:04

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij zijn afgelopen weekend naar Antwerpen geweest zonder kinderen, in de zomervakantie blijven we in Nederland (Landal Greenparcs) en in September ga ik met een vriendin twee dagen naar Disney. En heel misschien nog met een andere vriendin twee dagen naar Londen in November. Maar ik denk toch dat dat volgend jaar gaat worden.
<<

Anoniem313

Bericht 08 Jun 2018 18:41

Re: Reisplannen voor 2018.

caribbeanlover schreef:
Caulfield schreef:
Maple schreef:Het enige wat wij in de planning hebben staan is een weekje Londen in het najaar. Verder eigenlijk niets.


Heerlijk toch, London. Ik kom er net weer vandaan en het was geweldig, weer nieuwe dingen ontdekt en heerlijk gegeten en cocktails gedronken.
Wij gaan in de zomer naar Frankrijk, in het najaar naar Napels en dan in december naar Cyprus.


Oh gaaf zeg Cyprus. Is het daar dan lekker weer zodat je ook lekker in zee kan zwemmen? Ik wil daar ook graag eens heen en dan naar Ayia/Agia Napa hele mooie blauwe zee ala cariben! Afgelopen zomer tijdens vakantie op de DR spraken wij een piloot die daar woont en ook vandaan komt. Omdat ik dan niet all in wil omdat het niet zo uitgebreid is als op de cariben vind ik dat zonde. Dus we vroegen hem wat een hoofdgerecht gemiddeld kost en dat is € 20,00, beetje zoals hier dus en dat vind ik best duur. Vandaar de keuze voor Bali en ik zou denk ik toch eerder weer voor de cariben kiezen dan Cyprus. Niet dat dat niet leuk is hoor.


Over zwemmen heb ik geen seconde nagedacht maar volgens mij is het daar veel te koud voor. Ik hou sowieso niet van strandvakanties.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jun 2018 19:16

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik wel heeeeeeeeeeeeeeerlakkhhhhh! :banaan:
<<

Anoniem241

Bericht 10 Jun 2018 12:06

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij hebben een baby van 3 maanden, dus onze vakanties zullen er de komende tijd anders uitzien. Ik houd ook niet van strandvakanties, tenminste niet als ik dan hele dagen op een bedje moet liggen koekeloeren. Wij combineren een mooi strand graag met dingen doen. Zo ben ik 3x naar Curacao geweest, dan begin ik de dag in de gym om een uur of 6/7 of ga ik hardlopen, dan een halve dag aan het strand liggen en een halve dag iets doen. Rondrijden, iets bezichtigen, een hike maken, enz. Gaan we bv naar Italie, dan zijn we vooral heel erg veel aan het lopen. Mooie plaatsen bekijken of een berg beklimmen.

Met kind wordt dat wat moeilijker. Binnenkort willen we proberen een nachtje weg te gaan, maar onze dochter vindt het vreselijk in de auto, dus echt ver kunnen we dan niet gaan. In de winter willen we graag weer naar Dubai. En zo snel als het kan willen we weer op wintersport.
<<

Anoniem313

Bericht 10 Jun 2018 12:17

Re: Reisplannen voor 2018.

Ell schreef:Wij hebben een baby van 3 maanden, dus onze vakanties zullen er de komende tijd anders uitzien. Ik houd ook niet van strandvakanties, tenminste niet als ik dan hele dagen op een bedje moet liggen koekeloeren. Wij combineren een mooi strand graag met dingen doen. Zo ben ik 3x naar Curacao geweest, dan begin ik de dag in de gym om een uur of 6/7 of ga ik hardlopen, dan een halve dag aan het strand liggen en een halve dag iets doen. Rondrijden, iets bezichtigen, een hike maken, enz. Gaan we bv naar Italie, dan zijn we vooral heel erg veel aan het lopen. Mooie plaatsen bekijken of een berg beklimmen.

Met kind wordt dat wat moeilijker. Binnenkort willen we proberen een nachtje weg te gaan, maar onze dochter vindt het vreselijk in de auto, dus echt ver kunnen we dan niet gaan. In de winter willen we graag weer naar Dubai. En zo snel als het kan willen we weer op wintersport.


Ik vond met een kleine baby de Ardennen leuk. Niet ver (tenzij je in Groningen woont misschien) en mooie plekken om te wandelen.
<<

Anoniem241

Bericht 10 Jun 2018 12:23

Re: Reisplannen voor 2018.

Caulfield schreef:
Ell schreef:Wij hebben een baby van 3 maanden, dus onze vakanties zullen er de komende tijd anders uitzien. Ik houd ook niet van strandvakanties, tenminste niet als ik dan hele dagen op een bedje moet liggen koekeloeren. Wij combineren een mooi strand graag met dingen doen. Zo ben ik 3x naar Curacao geweest, dan begin ik de dag in de gym om een uur of 6/7 of ga ik hardlopen, dan een halve dag aan het strand liggen en een halve dag iets doen. Rondrijden, iets bezichtigen, een hike maken, enz. Gaan we bv naar Italie, dan zijn we vooral heel erg veel aan het lopen. Mooie plaatsen bekijken of een berg beklimmen.

Met kind wordt dat wat moeilijker. Binnenkort willen we proberen een nachtje weg te gaan, maar onze dochter vindt het vreselijk in de auto, dus echt ver kunnen we dan niet gaan. In de winter willen we graag weer naar Dubai. En zo snel als het kan willen we weer op wintersport.


Ik vond met een kleine baby de Ardennen leuk. Niet ver (tenzij je in Groningen woont misschien) en mooie plekken om te wandelen.


Goede optie! Wij wonen in het zuiden van het land, dus we dachten aan Ardennen, Eifel, Zeeland, enz. Hoop wel dat het autorijden snel wat beter gaat. Ze huilt echt de hele weg. De laatste tijd wandel ik eerst een eindje, zodat ze in de maxicosi al slaapt, en dan zetten we haar in de auto. Dan blijft ze vaak nog een minuut of 10 slapen. Hebben we die in ieder geval in rust kunnen rijden ;).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Jun 2018 14:39

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik ben met m'n baby in de Ardennen (5 weken oud) en in de Elzas (5 maanden, op aanraden van Caulfield) geweest en ik vond beide echt heel leuk en goed te doen met een baby.
En het hele reizen met een baby, elke paar uur stoppen, kind uit maxicosi en uitgebreid lunchen onderweg, had ook gewoon wel wat. Ik kijk er met plezier op terug, ook de autorit.
Let's discover the world together.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 10 Jun 2018 21:06

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij hebben in september vakantie en zijn nu ook aan het rondkijken.
Zaten vandaag te kijken naar Egypte dichtbij Hurghada. Heeft iemand daar ervaringen mee? We hadden een hotel op het oog, maar de referenties waren echt heel verschillend.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jun 2018 21:18

Re: Reisplannen voor 2018.

Japie schreef:Wij hebben in september vakantie en zijn nu ook aan het rondkijken.
Zaten vandaag te kijken naar Egypte dichtbij Hurghada. Heeft iemand daar ervaringen mee? We hadden een hotel op het oog, maar de referenties waren echt heel verschillend.


Als je dat al leest zou ik niet gaan bij twijfel niet doen zeg ik altijd. Hurghada staat erom bekend dat ze vaak bouwen waar je overlast van kunt ondervinden. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en ergens anders heen gaan Kaapverdische eilanden komen steeds meer in trek.
Cyprus, Portugal, genoeg naast Egypte en buiten europa/verder weg als je wilt.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 10 Jun 2018 21:25

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik wilde wel naar Kaapverdie, maar zag mijn vriend niet zo zitten.
Willen dit jaar een all in vakantie. Dit doen we nooit, maar we hebben een huis gekocht. We geven altijd veel geld uit op vakantie en dat stop ik liever in het huis nu. En met all in, hoef je alleen nog maar de extra dingen te betalen.
Turkije heb ik wel gezien met mn ouders vroeger, dus wil iets anders.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem244

Bericht 10 Jun 2018 21:34

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij gaan volgende week naar Egypte, Makadi Bay.
1,5jaar geleden naar marsa alam geweest, ook heerlijk!
Ik vind Egypte echt heerlijk. Kaapverdie ook geweest, was ook heel relaxt
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2018 09:19

Re: Reisplannen voor 2018.

Japie schreef:Ik wilde wel naar Kaapverdie, maar zag mijn vriend niet zo zitten.
Willen dit jaar een all in vakantie. Dit doen we nooit, maar we hebben een huis gekocht. We geven altijd veel geld uit op vakantie en dat stop ik liever in het huis nu. En met all in, hoef je alleen nog maar de extra dingen te betalen.
Turkije heb ik wel gezien met mn ouders vroeger, dus wil iets anders.


De anderen landen zijn geen optie? Wil je 1 of 2 weken of misschien wel anders?
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 11 Jun 2018 11:27

Re: Reisplannen voor 2018.

Cyprus is ook wel een optie ja. Portugal ben ik al eens geweest. We willen ongeveer 10 a 12 dagen weg. Een week vinden we te kort.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2018 15:08

Re: Reisplannen voor 2018.

Japie schreef:Cyprus is ook wel een optie ja. Portugal ben ik al eens geweest. We willen ongeveer 10 a 12 dagen weg. Een week vinden we te kort.


Je zou ook buiten europa kunnen gaan als je dat wilt. Heerlijk naar de DR, Mexico ofzo. Geef maar een gil als je tips wilt.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 12 Jun 2018 11:58

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik heb eindelijk onze vakantie geboekt, we gaan ruim 2 weken kamperen in Italië. We zijn 6 jaar geleden voor het laatst wezen kamperen, ik ben benieuwd hoe de kinderen het vinden! Op de heenweg blijven we nog een paar dagen bij mijn zus in Zwitserland. Ik heb er zin in!
19-12-2012
04-07-2015
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Jun 2018 12:26

Re: Reisplannen voor 2018.

caribbeanlover schreef:
Japie schreef:Cyprus is ook wel een optie ja. Portugal ben ik al eens geweest. We willen ongeveer 10 a 12 dagen weg. Een week vinden we te kort.


Je zou ook buiten europa kunnen gaan als je dat wilt. Heerlijk naar de DR, Mexico ofzo. Geef maar een gil als je tips wilt.


Die zag ik ook voorbij komen ja. Ga daar eens verder op zoeken. Bedankt voor de tip!
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2018 13:32

Re: Reisplannen voor 2018.

Japie schreef:
caribbeanlover schreef:
Japie schreef:Cyprus is ook wel een optie ja. Portugal ben ik al eens geweest. We willen ongeveer 10 a 12 dagen weg. Een week vinden we te kort.


Je zou ook buiten europa kunnen gaan als je dat wilt. Heerlijk naar de DR, Mexico ofzo. Geef maar een gil als je tips wilt.


Die zag ik ook voorbij komen ja. Ga daar eens verder op zoeken. Bedankt voor de tip!


Graag gedaan! Kijk vooral eens op allereizenop1site.nl. Wij hebben daar meerdere keren geboekt en zijn zeer tevreden. Blijven daar wel boeken. Ze geven € 20,00 korting en dat terwijl ze vn reizen van TUI hebben. Daar zijn ze natuurlijk exact hetzelfde alleen zonder de korting. Ze hebben net als TUI ook een chat, maar die werkt wel. Bij TUI heb ik die nooit actief gezien er stond altijd iets van afwezig oid. Bij hun krijg je vrijwel direct antwoord. Heb al zo vaak met ze gechat en altijd bleven ze vriendelijk en gaven netjes antwoord. Dit jaar even niet bij ze geboekt, maar volgend jaar wel als het goed is. We hebben nl nog een tegoedbon van TUI en die is tot volgend jaar geldig. Zonde om er geen gebruik van te maken.
Mocht dat niet zo zijn, maar die kans acht ik klein mag jij die hebben.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 12 Jun 2018 16:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 12 Jun 2018 15:11

Re: Reisplannen voor 2018.

Omdat wij willen verhuizen dit jaar, gaan wij niet echt op vakantie. We gaan een weekendje met mijn schoonouders naar Texel, zij hebben daar een seizoensplaats op een camping.
Wel gaan we in oktober ein-de-lijk samen naar Parijs :love: Dat wil ik al zo ontzettend lang, maar het kwam er steeds maar niet van.
<<

Anoniem298

Bericht 13 Jun 2018 14:07

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij blijven dit jaar in Nederland. De eerste week van de zomervakantie gaan we naar Landal De Hellendoornse Berg en de laatste week gaan we naar Voorthuizen, daar huren we een woning van een particulier op een vakantiepark. Nog maar vier weken, ik ben echt aan het aftellen.
<<

Anoniem244

Bericht 13 Jun 2018 15:00

Re: Reisplannen voor 2018.

Leuk Jet, is vlak bij mij :-) (Hellendoornse berg)
Mooie omgeving hier
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jun 2018 16:31

Re: Reisplannen voor 2018.

Jet schreef:Wij blijven dit jaar in Nederland. De eerste week van de zomervakantie gaan we naar Landal De Hellendoornse Berg en de laatste week gaan we naar Voorthuizen, daar huren we een woning van een particulier op een vakantiepark. Nog maar vier weken, ik ben echt aan het aftellen.


Zo he gaat dat zo snel dat de schoolvakantie al over 4 wkn begint?
<<

Anoniem244

Bericht 13 Jun 2018 17:03

Re: Reisplannen voor 2018.

Hier nog 6 weken tot de schoolvakantie :-)
<<

Anoniem298

Bericht 13 Jun 2018 21:22

Re: Reisplannen voor 2018.

caribbeanlover schreef:
Jet schreef:Wij blijven dit jaar in Nederland. De eerste week van de zomervakantie gaan we naar Landal De Hellendoornse Berg en de laatste week gaan we naar Voorthuizen, daar huren we een woning van een particulier op een vakantiepark. Nog maar vier weken, ik ben echt aan het aftellen.


Zo he gaat dat zo snel dat de schoolvakantie al over 4 wkn begint?


Ja, gaat snel hè? Het lijkt wel of de weken nu voorbij vliegen.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers