Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Anoniem244

Bericht 20 Mei 2018 16:27

Re: Showbizz nieuws topic!

Na bijna 3jaar las ik
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Mei 2018 21:21

Re: Showbizz nieuws topic!

Radler schreef:Na bijna 3jaar las ik


Niet echt lang dus.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Mei 2018 21:44

Re: Showbizz nieuws topic!

https://www.nu.nl/achterklap/5281997/voormalig-topvoetballer-ronaldinho-gaat-trouwen-met-twee-vrouwen.html

Een bijzondere ceremonie voor Ronaldinho. Een driehoeksverhouding is niet mijn voorkeur, ik hoop wel dat ze samen gelukkig worden. Het gaat al 2 jaar goed tussen deze drie mensen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Mei 2018 12:17

Re: Showbizz nieuws topic!

Goh Andre en M.onique zijn weer bij elkaar..............verrassend! Was gewoon een grote stunt. Waarom tijdelijk ergens wonen, meubels kopen en na amper 1 mnd weer terug gaan? Mag hopen dat hij de meubels op slaat ze zijn nogal duur, dan kan hij ze in het nieuwe huis zetten waar ze samen gaan wonen.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jun 2018 20:43

Re: Showbizz nieuws topic!

A.nthony Bourdain is overleden. Ik keek zijn programma's niet op op 24 kitchen, maar alleen dmv zappen en bleef dan soms hangen. In een van zijn programma's laten ze nl alles zien al je begrijpt wat ik bedoel en als vegetarier kan ik daar slecht tegen. Zie net dat er in juli een nieuw programma komt van hem over voedselverspilling.
<<

Anoniem244

Bericht 08 Jun 2018 21:30

Re: Showbizz nieuws topic!

Waarom een punt er tussen bij Anthony en Monique?
Ik snap dat wanneer mensen eigen namen / kindernamen / plaatsnamen gebruiken en dan een punt er tussen doen, maar waarom bij namen / berichten van bekende personen?
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jun 2018 21:57

Re: Showbizz nieuws topic!

Mensen die ik ken die zo heten misschien. Dacht dat je dat wel begreep.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jun 2018 06:15

Re: Showbizz nieuws topic!

Huh? Haha.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jun 2018 11:02

Re: Showbizz nieuws topic!

Cotton schreef:Huh? Haha.


Als iemand die ik ken dezelfde naam heeft op zijn of haar naam zoekt kunnen ze toch dit bericht zien of ben ik nou gek?
<<

Anoniem248

Bericht 09 Jun 2018 11:09

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik gebruik alleen puntjes als ik het daadwerkelijk over die persoon heb. Stel ik heb een buurman die heet Piet en ik vertel hier over hem en gebruik zijn naam, dan zou ik wel die puntjes gebruiken. Maar zou ik het over Piet Paulusma hebben dan weer niet want Piet Paulusma ken ik niet persoonlijk, en zou mijn buurman dan toe-val-lig op het forum komen, kan hij uit mijn bericht over Piet Paulusma toch niet herleiden dat ik z’n buurvrouw ben.

Edit: maar eigenlijk gebruik ik nooit puntjes. Ik vind dat altijd stom staan en gebruik dus gewoon geen namen als ik het over bekenden heb. Misschien hooguit een beginletter van de naam. Of ik heb het gewoon over m’n vriend, m’n buurman, een vriendin etc etc en noem geen naam. Namen van celebs schrijf ik gewoon voluit.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jun 2018 12:09

Re: Showbizz nieuws topic!

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Huh? Haha.


Als iemand die ik ken dezelfde naam heeft op zijn of haar naam zoekt kunnen ze toch dit bericht zien of ben ik nou gek?

Wat Maple zegt, je hebt het over een beroemdheid. Niet over je buurman. Als ik het heb over Amber van TeenMom zet ik er toch ook geen puntjes tussen als ik toevallig ook een Amber ken? Heeft totaal geen nut.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jun 2018 12:10

Re: Showbizz nieuws topic!

Eigenlijk wil ik nu vragen of je nou echt zo dom bent want dit is bijna lachwekkend zo sorry.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jun 2018 14:30

Re: Showbizz nieuws topic!

Het erge van alles is nog wel dat jullie het meer boeit dat ik puntjes gebruik ipv te reageren op het bericht dat iemand overleden is. Blijkbaar hebben jullie geen hart en boeit het jullie dus geen reet!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Jun 2018 14:44

Re: Showbizz nieuws topic!

Als ik iedere beroemdheid die overlijd met huilen dan heb ik geen leven meer. Het is tries dat ieman€ deze keuze heeft gemaakt, maar eerlijk gezegd ik ken hem niet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jun 2018 14:45

Re: Showbizz nieuws topic!

Cotton schreef:Eigenlijk wil ik nu vragen of je nou echt zo dom bent want dit is bijna lachwekkend zo sorry.


Volgens mij jij nu diegene die dom is, want je had het antwoord toch zelf wel kunnen lezen!
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jun 2018 15:12

Re: Showbizz nieuws topic!

Silly-One schreef:Als ik iedere beroemdheid die overlijd met huilen dan heb ik geen leven meer. Het is tries dat ieman€ deze keuze heeft gemaakt, maar eerlijk gezegd ik ken hem niet.


Ik zeg ook niet dat je erom moet huilen, maar het is wel gek dat meiden hier huilde om Anne Faber die ze net goed niet kende.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Jun 2018 06:27

Re: Showbizz nieuws topic!

caribbeanlover schreef:
Silly-One schreef:Als ik iedere beroemdheid die overlijd met huilen dan heb ik geen leven meer. Het is tries dat ieman€ deze keuze heeft gemaakt, maar eerlijk gezegd ik ken hem niet.


Ik zeg ook niet dat je erom moet huilen, maar het is wel gek dat meiden hier huilde om Anne Faber die ze net goed niet kende.


:palm:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 10 Jun 2018 07:26

Re: Showbizz nieuws topic!

Is dit serieus c.aribbeanlover?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Jun 2018 08:48

Re: Showbizz nieuws topic!

SoGood schreef:Is dit serieus c.aribbeanlover?


:smile:

Ik vrees van wel!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 10 Jun 2018 10:11

Re: Showbizz nieuws topic!

Maple schreef:Ik gebruik alleen puntjes als ik het daadwerkelijk over die persoon heb. Stel ik heb een buurman die heet Piet en ik vertel hier over hem en gebruik zijn naam, dan zou ik wel die puntjes gebruiken. Maar zou ik het over Piet Paulusma hebben dan weer niet want Piet Paulusma ken ik niet persoonlijk, en zou mijn buurman dan toe-val-lig op het forum komen, kan hij uit mijn bericht over Piet Paulusma toch niet herleiden dat ik z’n buurvrouw ben.

Edit: maar eigenlijk gebruik ik nooit puntjes. Ik vind dat altijd stom staan en gebruik dus gewoon geen namen als ik het over bekenden heb. Misschien hooguit een beginletter van de naam. Of ik heb het gewoon over m’n vriend, m’n buurman, een vriendin etc etc en noem geen naam. Namen van celebs schrijf ik gewoon voluit.

Als je buurman echt Piet heet zou ik dat ook zonder puntjes neerzetten. Of stel m’n kind heet Marieke, dan ook. Is zo’n veelvoorkomende naam, als je dat intypt op Google kom je echt niet op dit forum uit.
<<

Anoniem248

Bericht 10 Jun 2018 10:14

Re: Showbizz nieuws topic!

Je snapt m’n punt, was gewoon even een willekeurige naam.
<<

Anoniem249

Bericht 10 Jun 2018 11:44

Re: Showbizz nieuws topic!

Tyler van TeenMom OG heeft het roer omgegooid en is enorm afgevallen en aan het sporten geslagen. Good for him! Vind altijd dat hij een beetje vergeten wordt. Hij staat altijd maar klaar voor alles en iedereen die problemen hebben. Fijn dat hij nu met zihczelf bezig is.
https://www.eonline.com/news/942827/teen-mom-og-s-tyler-baltierra-shows-off-40-pound-weight-loss
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jun 2018 12:00

Re: Showbizz nieuws topic!

Nou zij nog. Vraag me af waarom ze niet mee doet.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Jun 2018 12:02

Re: Showbizz nieuws topic!

caribbeanlover schreef:Nou zij nog. Vraag me af waarom ze niet mee doet.

Wow en dat van iemand die zelf baalt van haar lichaam en wilt afvallen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem249

Bericht 10 Jun 2018 12:04

Re: Showbizz nieuws topic!

Volgens mij is zij vooral aan het strijden om mentaal beter te worden. Maar goed, net zoals SO hierboven zegt die vraag die jij stelt kunnen we ook aan jou stellen.
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers