Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Anoniem335

Bericht 09 Jun 2018 10:55

Re: Weekend!

Ik ben moe en spierpijn want afgelopen week 2x gefietst naar mn werk en daarna nog naar de sportschool en ook nog gezwommen. Doe normaal niet zoveel.

Maar vanmorgen huis schoongemaakt, boodschappen gedaan, eten gekookt voor vanavond en ga zo naar mn vader zijn verjaardag. Daar de hele dag, dan eten met een groep daar thuis en dan savonds door naar een andere verjaardag. Morgenochtend moet ik eigenlijk naar de kerk want mn moeder wordt herbevestigd en smiddags feestje van mn nichtje en savonds uit eten. Thaipas gaan we eten. Thaise tapas haha.
<<

Anoniem248

Bericht 09 Jun 2018 11:08

Re: Weekend!

Ik heb vanmorgen al een groepslesje meegedaan op de sportschool en die voel ik nu al enorm in m’n benen dus ik verwacht dat ik morgen spierpijn heb. Heb geen plannen dit weekend dus doe lekker rustig aan. Ik twijfel om morgen even naar de primark te gaan en om morgenvroeg misschien even een stuk te wandelen of fietsen ofzo, maar verder niets.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 09 Jun 2018 22:35

Re: Weekend!

Ik heb een druk werk weekend.
Het zijn de Guus Meeuwis concerten dit weekend in Eindhoven, dus dat betekend volle bak bij ons in het restaurant.
Vrijdag: heb ik gewerkt, en nadien nog een feestje van de voetbal van m'n vriend.
Vandaag: ook gewerkt, nu net een uurtje thuis, en nu nog lekker wat relaxen onder overkapping.
Morgen: ook weer werken, morgen is het een middag concert, dus verwacht ik wel optijd klaar te zijn, verder nog geen plannen.
Maandag ook werken, en dinsdag gaan we zelf naar Guus met m'n broer en schoonzus.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 10 Jun 2018 00:18

Re: Weekend!

Saga schreef:Vandaag moet ik werken en dan heb ik een lang weekend vrij van wel 5 dagen!

Morgenmiddag komt mijn schoonzus op bezoek en verder heb ik heerlijk nog geen plannen.
Ik wil wel proberen om woensdag naar de kapper te gaan, maar ik denk dat ik te laat ben om een afspraak te maken.


Morgen gaan we naar de dierentuin en woensdag kan ik bij de kapper terecht, heerlijk me-time!
10.04.17
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers